Onkohan kellään kokemusta et mitkä madallusjouset laittaisi tuollaiseen tötteröön kun pitäisi olla vielä tuollaiset pitkään maliin tarkoitetut aika monesti on vaan lyhyellä akselivälillä olevaan. Iskareiksi meinasin perus bilteenejä ettei mene vaan liian kovaksi... vaikka tuskin tuollaista pomppupalloa hyväksi saakkaan
vai olisko suomen monttuteille paras ihan vakioalusta? nyt on kuitenkin joku vaimennin sökö on sen verran mielenkiintoinen ajokäytös
mitkä madallusjouset 170cdi
mitkä madallusjouset 170cdi
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
- Pikku Mersu
- Viestit: 42
- Liittynyt: 31.12.2013 9:42
Minulla oli W169:ssä Eibach Pro Kit-jouset ja vakioiskarit. Ainakin siinä heiluminen pieneni merkittävästi tuolla muutoksella. Toki iskarien pitää olla kunnossa. Bilstein Sprintit ovat takuulla hyvät. epk:n tarjoamat iskarit toimivat varmasti Pro Kitin kanssa myös hyvin, sillä Pro Kit madaltaa autoa kohtuullisen maltillisesti.
-T


Niinpä ja tässä olen miettinyt et meneekö kyyti kuinka pilalle jos jouset menee vaihtaa samalla... ja on tuo talvi tulossa kohta et tiet on sitten entistä kolosemmatdealer kirjoitti:Petskalle tilattiin Bilsteinit jo ennen tätä topikkia
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...