G-vaagenien välitykset?
G-vaagenien välitykset?
Löytysköhän mistään tietoja että millä perävälityksillä mikäki versio on?
Tämmöisiä löytyi (lähde: Engelen:MB Personenwagen Band 4)
W460 sarja:
240 GD (79-91) -> 5,33
250 GD (87-92) -> 6,17
300 GD (79-91) -> 4,86
200 GE (86-91) -> 4,86
230 G (79-89) -> 5,33
230 GE (82-91) -> 4,86
280 GE (79-91) -> 4,86
W461 sarja:
290 GD (91-97) -> 4,86
290 GD Turbodiesel (97-01) -> 3,72
230 GE (91-96) -> 5,29
W463 sarja:
250 GD (89-91) -> 5,29
300 GD / G300 Diesel (89-94) -> 5,29
350 GD Turbo / G 350 Turbodiesel (91-96) -> 4,11
G 300 Turbodiesel (96-00) -> 4,86
200 GE / G 200 (89-94) -> 5,29
230 GE / G 230 (89-94) -> 5,29
300 GE / G 300 (89-96) -> 4,86
500 GE (93-94) -> 4,38
G 320 (94- ) -> 4,86
G 500 (98- ) -> 4,38
G 55 AMG (99-) -> 4,38
G 270 CDI (01- ) -> 4,86
G 400 CDI (00- ) -> 4,11
W460 sarja:
240 GD (79-91) -> 5,33
250 GD (87-92) -> 6,17
300 GD (79-91) -> 4,86
200 GE (86-91) -> 4,86
230 G (79-89) -> 5,33
230 GE (82-91) -> 4,86
280 GE (79-91) -> 4,86
W461 sarja:
290 GD (91-97) -> 4,86
290 GD Turbodiesel (97-01) -> 3,72
230 GE (91-96) -> 5,29
W463 sarja:
250 GD (89-91) -> 5,29
300 GD / G300 Diesel (89-94) -> 5,29
350 GD Turbo / G 350 Turbodiesel (91-96) -> 4,11
G 300 Turbodiesel (96-00) -> 4,86
200 GE / G 200 (89-94) -> 5,29
230 GE / G 230 (89-94) -> 5,29
300 GE / G 300 (89-96) -> 4,86
500 GE (93-94) -> 4,38
G 320 (94- ) -> 4,86
G 500 (98- ) -> 4,38
G 55 AMG (99-) -> 4,38
G 270 CDI (01- ) -> 4,86
G 400 CDI (00- ) -> 4,11
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Enpäs tiedä mitä rehti meinaa puuhata, mutta aihetta sivuten tässä kuva amerikkalaisen liikemiehen teettämästä ´GLK´ mallista (nimetty jo ennen virallista MB:n GLK-mallia) joka on tehty yhdistämällä saman akselivälin omaavat lyhyen G-wagenin alusta ja SLK:n kori.
Autosta ja sillä tehdyistä ympäri maailmaa suuntautuneista retkistä oli juttua jokin aika sitten Mercedes Enthusiast lehdessä.
Autosta ja sillä tehdyistä ympäri maailmaa suuntautuneista retkistä oli juttua jokin aika sitten Mercedes Enthusiast lehdessä.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Jos en ihan väärin muista niin aikanaan (liekkö sama SLK) oli four wheeler magazinessä (Jenkki 4x4 lehti) juttu ihan saman näköisestä SLK:staEldorado kirjoitti:Enpäs tiedä mitä rehti meinaa puuhata, mutta aihetta sivuten tässä kuva amerikkalaisen liikemiehen teettämästä ´GLK´ mallista (nimetty jo ennen virallista MB:n GLK-mallia) joka on tehty yhdistämällä saman akselivälin omaavat lyhyen G-wagenin alusta ja SLK:n kori.
Autosta ja sillä tehdyistä ympäri maailmaa suuntautuneista retkistä oli juttua jokin aika sitten Mercedes Enthusiast lehdessä.
Todennäköisesti sama auto, tai ainakin saman omistajan, koska muistaakseni kyseiselle liikemiehelle teetettiin kaksi samanlaista mallia (toinen vara-autoksi). Kuvassa ei ihan kokonaan näy erikoinen perävaunu, joka suunniteltiin ja valmistettiin samassa paketissa ja jossa oli SLK:n perä joten vaunukin istui hienosti kokonaisuuteen.Kuvaja kirjoitti:Jos en ihan väärin muista niin aikanaan (liekkö sama SLK) oli four wheeler magazinessä (Jenkki 4x4 lehti) juttu ihan saman näköisestä SLK:sta
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Joo on se sitten sama jos kärryn takamus on SLK:staEldorado kirjoitti:Todennäköisesti sama auto, tai ainakin saman omistajan, koska muistaakseni kyseiselle liikemiehelle teetettiin kaksi samanlaista mallia (toinen vara-autoksi). Kuvassa ei ihan kokonaan näy erikoinen perävaunu, joka suunniteltiin ja valmistettiin samassa paketissa ja jossa oli SLK:n perä joten vaunukin istui hienosti kokonaisuuteen.Kuvaja kirjoitti:Jos en ihan väärin muista niin aikanaan (liekkö sama SLK) oli four wheeler magazinessä (Jenkki 4x4 lehti) juttu ihan saman näköisestä SLK:sta
Vanhemmissa W460 sarjan malleissa näyttäisi olevan henkilömalleista poiketen 720-sarjan automaatit (vrt. henkilöautot 722), ja merkintä on W 4 A 018.
Uudemmissa on sekä 722.3 sarjaan kuuluvaa W 4 A 028 mallia sekä sitten sähköohjattuja 722.6 sarjan laatikoita W 5 A 330 / W 5 A 580.
Max. nimellisvääntö näyttäisi noissa G:n 722.3 malleissa olevan huonompi kuin henkilöautoissa käytetyissä. Esim. henkilöautoissa käytetty 722.3 on W 4 A 040 eli nimellisvääntö 40 kpm, mutta taas G:ssä W 4 A 028 eli 28 kpm.
Nuo 722.6 sähköohjatut näyttävät olevan vääntökestoltaan vastaavia henkilömallien kanssa.
Uudemmissa on sekä 722.3 sarjaan kuuluvaa W 4 A 028 mallia sekä sitten sähköohjattuja 722.6 sarjan laatikoita W 5 A 330 / W 5 A 580.
Max. nimellisvääntö näyttäisi noissa G:n 722.3 malleissa olevan huonompi kuin henkilöautoissa käytetyissä. Esim. henkilöautoissa käytetty 722.3 on W 4 A 040 eli nimellisvääntö 40 kpm, mutta taas G:ssä W 4 A 028 eli 28 kpm.
Nuo 722.6 sähköohjatut näyttävät olevan vääntökestoltaan vastaavia henkilömallien kanssa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Löytyisköhän tuolta jotain:
http://www.4x4abc.com/G-Class/
Muitakin G:tä käsitteleviä sivustoja muistaakseni on, kuukkelilla voi haeskella.
http://www.4x4abc.com/G-Class/
Muitakin G:tä käsitteleviä sivustoja muistaakseni on, kuukkelilla voi haeskella.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Eihän me tollasia tieretä, Mikko Vuorsola toisella voorumilla tietää, kannattaa lähettää sille YV:tä, vastaa kyllä sitten kun käväsee siellä.rehtijii kirjoitti:rehtijii kirjoitti:En vaan löyä jakolaatikon kuvia mistään...
Välitys asiat askarruttaa:
onko se normaali ajovaihe suora?
mikä on pikkupuolen välitys?
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
nuista varmaan löytyy kuvia.
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=35914
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=25981
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=35914
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=25981
Piru kun on paha tauti sairastua helposti. Rehtin ja jukkiksen kans noista g mersuista tullu rupateltua. Nyt 38.4 kuumetta . Täytyy mitata ens viikolla uuvestaan. Saas nähä löytyykö tautiin muita kuin se yksi lääke.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com