Leemun R THE END
Toimeenhan ryhdytiin Leemun toimesta eli vitja hehkut ja kurahaaran silmälasit sekä laturin hihnaan littyvät osat
Alkutilanne öljykorkista

Uutta sisään silirimpsis

Jako on kiristimen jäykistyksen verran mettäs


Kiristin ja venttiilikoppa paikalleen ja avot lopputulos

Aamulla jatkuu

Alkutilanne öljykorkista


Uutta sisään silirimpsis

Jako on kiristimen jäykistyksen verran mettäs


Kiristin ja venttiilikoppa paikalleen ja avot lopputulos

Aamulla jatkuu

W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Kyllä tään topikin ylhäällä pysyminen pitää ärrä-kuumetta yllä vaikkei ehkä mitään järkee... Kamat sopis paremmin... Jos taas lisää porukkaa niin kamaa ei sovi... Suksiboxi? Peräkärry? Peräkärry lie paras jos vaikka kuus poikaa kyytiin ja kaikkien lätkäkamat. Ois tuo ärrä kyllä makee 

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kuhan sinne keritäänLeemu kirjoitti:Ja se kutosen pohjatiivistehotari kirjoitti:Toimeenhan ryhdytiin Leemun toimesta eli vitja hehkut ja kurahaaran silmälasit sekä laturin hihnaan littyvät osat![]()
Kylähän näkyy homma käyvän
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Vaihettiin kaikki 5 pytty olis justii alkanu vuotaa kun oli tiivisteessä jäljet ja suuttimet on käyny auki ennemmin kun oli valaanrasvaa pinnoilla kuvia päivältäLeemu kirjoitti:Ja se kutosen pohjatiiviste![]()




Huomenna loput


W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
GL:ssä oli kans letkut mallia huh huh. Melkein sentin matkalla paistoi kankaat letkussa
Diesel vero aikanaan lienee 4-numeroinen kunhan kilpiin joutuu laittamaan
Nooh.... en oo vielä oppinu kessuttelemaan ja yöelämäkin koostuu pääosin nukkumisesta joten maksetaan vaikka niistä säästyneillä centeillä
ps. Suuttimen paluulinjan O-renkaat tuppaa jäämään todella helposti vuotamaan >> ollaan laitettu aina uudet kun nippa käy irti.

Diesel vero aikanaan lienee 4-numeroinen kunhan kilpiin joutuu laittamaan

Nooh.... en oo vielä oppinu kessuttelemaan ja yöelämäkin koostuu pääosin nukkumisesta joten maksetaan vaikka niistä säästyneillä centeillä

ps. Suuttimen paluulinjan O-renkaat tuppaa jäämään todella helposti vuotamaan >> ollaan laitettu aina uudet kun nippa käy irti.
No eipä oo todellakaan iso eroHese126 kirjoitti:Tuohon veroon, ennemmin ajelisin tuohon hintaan R:llä ku n. 80e halvemmalla verolla mun seatilla![]()

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Isolla autolla pitää ajaa aivan helkkaristi, jos se on dieseli, että saa verojen vaikutuksen jotenkin piiloon. Aikanaan tilajenkillä ei ollut hirveän kallista ajaa, vaikka oli iso bensamylly. OD säästi maantiellä aika paljon ja painavassa autossa ne verot on hirveät.
Pitäisköhän hankkia bensa Tahoe kaukaisilta vuosilta?
Pitäisköhän hankkia bensa Tahoe kaukaisilta vuosilta?
Tästä on murtunut juuri siitä kohtaa jossa on kiinnike tolpan alapäässä.Aki P kirjoitti:GL:ssä oli kans letkut mallia huh huh. Melkein sentin matkalla paistoi kankaat letkussa![]()
Ilmeisesti kääntäessä vetää sen verta tiukkaan kulmaan letkun, että vähitellen murtuu.
Kyllä tähänkin pantiin uudet. Tiiä sitte jos on nippaa laittaessa nyrjähtänyt vähän, tai saattaahan se vuoto olla muuallakin kun on sen verta ollut romua pois sijoiltaanAki P kirjoitti: ps. Suuttimen paluulinjan O-renkaat tuppaa jäämään todella helposti vuotamaan >> ollaan laitettu aina uudet kun nippa käy irti.

Takimmaisen pohjamuovin päällinen oli naftaa täys n.150km ajon jälkeen.
Täytyy tänään nyppiä muoveja pois, josko sieltä jotain näkyisi..
Leemun lapussa käyttövoimavero vuodelta n. 582 euroaHöömy kirjoitti:Isolla autolla pitää ajaa aivan helkkaristi, jos se on dieseli, että saa verojen vaikutuksen jotenkin piiloon. Aikanaan tilajenkillä ei ollut hirveän kallista ajaa, vaikka oli iso bensamylly. OD säästi maantiellä aika paljon ja painavassa autossa ne verot on hirveät.
Pitäisköhän hankkia bensa Tahoe kaukaisilta vuosilta?
15000 km / vuosi ja bensa-diesel kulutuksessa eroa 3 litraa dieselin eduksi, dieselillä 10 bensalla 13 litraa sadalle

hintaero 150 x 0,20 x 10 = 300 euroa
yhteensä 862 euroa dieselin eduksi ennen veroja, eli 15000 km ajolla esimerkkikulutuksilla säästyisi muutama satanen dieselillä, jos perusvero sama.
wiimax.fi
Tuota yhtä vuotavaa O-rengasta lukuunottamatta remontti meni mallikkaasti.
Aikataulu piti just, eikä melkein. Kustannusarviosta ei tiedä vielä
Tyhjäkäynti siistiytyi ja D:llä esiintynyt jarrua vasten nypytys häipyi.
Vetoakin tuntuisi olevan paremmin, lie vaikutusta kun 6.pytystä oli vikakoodi sytytyskatkoista. Taisi pohjatiiviste vuotaa jo kohtuudella
Aikataulu piti just, eikä melkein. Kustannusarviosta ei tiedä vielä

Tyhjäkäynti siistiytyi ja D:llä esiintynyt jarrua vasten nypytys häipyi.
Vetoakin tuntuisi olevan paremmin, lie vaikutusta kun 6.pytystä oli vikakoodi sytytyskatkoista. Taisi pohjatiiviste vuotaa jo kohtuudella

Loppu häämötti Perjantaina ja olihanse työmaa reilu 2pv meni ja XXXX€ makso kutosen suutin ei tykännyt irrotukeseta korjaus arvo pompsahti koholle
1 0,27
2 1,01
3 0,20
4 0,36
5 0,49
6 2,49
Loppu kuvaus ja auton luovutus noin klo 14:00

1 0,27
2 1,01
3 0,20
4 0,36
5 0,49
6 2,49
Loppu kuvaus ja auton luovutus noin klo 14:00

W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tässä hiukan prosyyria kurahaarahommista..
Ihan vain malliksi, kun tällä moottorilla varustetut autot alkavat olla hintatasoltaan yhä vain useampien saatavilla.
Kannattaa käyttää aikaa auton tutkimiseen, että on ainakin tietoinen mitä on odotettavissa.
Väittäisin, että valtaosalla kuitenkin on muutakin käyttöä tuollaiselle rahalle
Kaikkihan nyt varmasti ymmärtävät, että tämä ei ole aukoton totuus homman hinnasta. kustannukset saattavat nousta huomattavastikin suuremmiksi jos homma vaikeutuu esim. suuttimien tai hehkutulppien osalta.


Tässä tapauksessa autoliike maksaa puolet kuluista. Tilanne olisi omalle kohdalle huomattavasti surkeampi jos auto olisikin ostettu yksityiseltä
Toisaalta olisihan se saattanut olla remontin verran halvempi
Kiitokset Järvenpäähän
Palvelu pelasi ja aikataulut piti juuri niinkuin sovittiin 
Ihan vain malliksi, kun tällä moottorilla varustetut autot alkavat olla hintatasoltaan yhä vain useampien saatavilla.
Kannattaa käyttää aikaa auton tutkimiseen, että on ainakin tietoinen mitä on odotettavissa.
Väittäisin, että valtaosalla kuitenkin on muutakin käyttöä tuollaiselle rahalle

Kaikkihan nyt varmasti ymmärtävät, että tämä ei ole aukoton totuus homman hinnasta. kustannukset saattavat nousta huomattavastikin suuremmiksi jos homma vaikeutuu esim. suuttimien tai hehkutulppien osalta.


Tässä tapauksessa autoliike maksaa puolet kuluista. Tilanne olisi omalle kohdalle huomattavasti surkeampi jos auto olisikin ostettu yksityiseltä

Toisaalta olisihan se saattanut olla remontin verran halvempi

Kiitokset Järvenpäähän


- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää
Halapoja pelejä huoltaa ja pitää!
GL:ään männäviikolla: Uusi turbo, lauhdutintiivistys, jakoketju+ kiristin, etupyöränlaakeri, öljyt ja suodattimet joka reikään, takaiskarit airmatic, Lisävalopanelia puskurin sisään, lohkis, ylläpitolaturi, uudet xenon polttimot.
Tulossa:Vakaajan kolinan eliminointia, Webasto puhelinohjauksella, kylkien ja helmamuovien maalausta, ohjelmaa että jaksaa edes jotenki kulkea. Toivottavasti suurempaa ei ole tulossa.
Vaan olipa mukava käydä pohjoisemmassa reissun päällä
. Suksiboksi katolla, auto täys tavaraa, 5cm sohjoa tiellä. Keskinopeus 88 ja kulutus vain 10,5L
Kunhan saa tullattua ja Suomen kilpiin niin siihen vielä 4-numeroinen käyttävoima yms. VERO
Makia elämä maksaa....

GL:ään männäviikolla: Uusi turbo, lauhdutintiivistys, jakoketju+ kiristin, etupyöränlaakeri, öljyt ja suodattimet joka reikään, takaiskarit airmatic, Lisävalopanelia puskurin sisään, lohkis, ylläpitolaturi, uudet xenon polttimot.


Tulossa:Vakaajan kolinan eliminointia, Webasto puhelinohjauksella, kylkien ja helmamuovien maalausta, ohjelmaa että jaksaa edes jotenki kulkea. Toivottavasti suurempaa ei ole tulossa.
Vaan olipa mukava käydä pohjoisemmassa reissun päällä

Kunhan saa tullattua ja Suomen kilpiin niin siihen vielä 4-numeroinen käyttävoima yms. VERO
Makia elämä maksaa....


Samantyylisiä toimenpiteitä ollut tääläkin, mutta onneksi ei sentään kaikkea kerralla.Aki P kirjoitti:Halapoja pelejä huoltaa ja pitää!
GL:ään männäviikolla: Uusi turbo, lauhdutintiivistys, jakoketju+ kiristin, etupyöränlaakeri, öljyt ja suodattimet joka reikään, takaiskarit airmatic, Lisävalopanelia puskurin sisään, lohkis, ylläpitolaturi, uudet xenon polttimot.![]()
![]()
Tulossa:Vakaajan kolinan eliminointia, Webasto puhelinohjauksella, kylkien ja helmamuovien maalausta, ohjelmaa että jaksaa edes jotenki kulkea. Toivottavasti suurempaa ei ole tulossa.
Vaan olipa mukava käydä pohjoisemmassa reissun päällä. Suksiboksi katolla, auto täys tavaraa, 5cm sohjoa tiellä. Keskinopeus 88 ja kulutus vain 10,5L
Kunhan saa tullattua ja Suomen kilpiin niin siihen vielä 4-numeroinen käyttävoima yms. VERO
Makia elämä maksaa....![]()
Tuntuuko/kuuluko tuo vakaajan terävissä töyssyissä kolahduksena vai kuinka? Omassa kuuluu silloin tällöin ääni, enkä ole vielä osannut paikallistaa.
Myös puskuri+lisävalo asennuksesta olisi kiva nähdä toteutusversiota. Sinne kyllä mahtuisi jonkun näköinen led patteri. Itse menin Cobran valoraudalla + NBB combolla.
Varmuutta ei kolinasta ole vielä että ois vakaaja, mutta siitä alotetaan.
Tai siis jatketaan. 1000km ajettu ebay edullinen takaiskari räjähti viikonloppuna
. Ei noita kyllä voi kellekään suositella vaikka saakin parin puoleenhintaan sillä mitä oikea bilstein maksaa. Ihan täyttä kuraa ja enkä ole ainoa tuttavapiirissä jolla ko. iskarit porsineet alle muutamassa kuukaudessa. Olkoot vaikka kuinka 2-vuotta takuuta jos niitä pitää vaihtaa muutaman kuukauden välein. 
Tai siis jatketaan. 1000km ajettu ebay edullinen takaiskari räjähti viikonloppuna


- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
JepAki P kirjoitti:Varmuutta ei kolinasta ole vielä että ois vakaaja, mutta siitä alotetaan.
Tai siis jatketaan. 1000km ajettu ebay edullinen takaiskari räjähti viikonloppuna
. Ei noita kyllä voi kellekään suositella vaikka saakin parin puoleenhintaan sillä mitä oikea bilstein maksaa. Ihan täyttä kuraa ja enkä ole ainoa tuttavapiirissä jolla ko. iskarit porsineet alle muutamassa kuukaudessa. Olkoot vaikka kuinka 2-vuotta takuuta jos niitä pitää vaihtaa muutaman kuukauden välein.
