Kaappihullujen Veljaskunta kutsuu 20x, 3xx, jne omistajia!

Vastaa Viestiin
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Suomi-auto? Suolan pehmittämät runkoaisat antaa helposti tuon verran periksi
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
94zip
linttauttaja
Viestit: 969
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tämmösen bongasin kuopiosta jokunen viikko sitten :lol: Kuva
Ihanaito kaksnollaseiskaDee. Kojelautaa koristi osuva teksti: Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
Sebu
Viestit: 35
Liittynyt: 28.6.2011 12:49

Viesti Kirjoittaja Sebu »

Tarjoutui projektien väliin ostaa tuollainen -91 mallin 410D. Lavamallia. Rekisteröity kuorma-autoksi.

Muuten kyseinen koppa on tuttu mutta mitä tuosta koneesta pitää ainakin katsoa? Onko näissä ollut kansivikaa 2,870 l. (lienee sama kone kuin e290 väyrysessä)

Mittarissa kuulemma -190t jos pitää paikkaansa olisi tuosta vielä pitkäksi aikaa autoa. (kunnes joku kehittää näihinkin lisää maksettavaa)

Kiitos,
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei ole sama kone kuin väyrysessä vaan sama kuin 124:ssä oleva 2,5 mutta vähän isommalla tilavuudella.
Ei ole kansivikaa, toki tiivste joskus menee mutta se on helppo vaihtaa.
wiimax.fi
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

On kyllä ihme homma .. juhannus lähenee .. alkaa tekemään kaappi mesee mieli :roll:
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Sebu
Viestit: 35
Liittynyt: 28.6.2011 12:49

Viesti Kirjoittaja Sebu »

Tämä selvä. Luottavaisella mielellä siis vain katselemaan. Luulisi kaapin olevan hiljaisempikin jos on viitoskoneella?

Eikös täällä joku joskus sanonut ettei kaappiin saa mahtumaan turboa?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SqsDVtuAbhI

[/youtube]
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

STT.ltä on saanut kaappimersuun jälkiasennusturbosarjaa, joten mahdoton se ei ole. Toisaalta ei nyt sillain helppokaan niinkuin johonkin henkilökoppaan :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Mökkimersu turbolla :ei_tajuu:
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Voin suositella 6mm pummpua ja HX30W holsettia :wink: .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Sebu
Viestit: 35
Liittynyt: 28.6.2011 12:49

Viesti Kirjoittaja Sebu »

410dee on nyt sitten taloudessa. Hieman on rupua etulokarien päässä muuten kaikki on suht hyvin tallella.

Kuskin penkissä pieni reikä jonka ajattelin korjata jollakin joka sen osaa. Ei ole pehmuste kärsinyt joten minusta kannattaa laittaa kuntoon. Tietääkös joku mistä tähän saisi lattiamatot? Ostasin kummatkin vaikka erikseen jos jollakin on. Apukuskin jalkatila on pienempi kuin 207kassa. Etuosa nousee jostakin syystä "pystyyn" lieneekö uudemman mallin sulakerasian syytä? Voiko sprintteristä käydä matot?

Sen myös huomasin että tässä mallissa on vähemmän päätilaa? 207kassa pystyi ottamaan helmen pullosta pitämällä sitä pystysuorassa,tässä ei.

Hyvin se vetää ja kulkee. Sitä ihmettelin että miksi se EI savuta? Ei vaikka mitä tekisi tai miten isolla vaihteella kiihdyttäisi :nocando:

Nyt pitää alkaa miettimään hieman peräyttämisvaloja ja uutta lavan vaneria. Vanha vaneri on 40mm mutta kiinnityspisteistään tiensä päässä.

Täältä tähän,
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7121
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

JTuom
Viestit: 104
Liittynyt: 29.10.2010 23:41
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja JTuom »

Hitto, nyt iski paha lavakaappikuume, vielä 410... :kuume: :kuume:
MB 817 rojekti
Peugeot 505 GTD Turbo
+ erinäisiä raatoja
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

Mulla on nyt downsiftaus eli 2xx kaapin kattelu
oikeesti vario saksasta. .
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Kaappi

Kuva
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Mikäs ihme ja kumma se tuo on :eec:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

XUX63 kirjoitti:Mikäs ihme ja kumma se tuo on ?
Intialaisen Force Motors LTD:n valmistama Ambulanssiversio Tempo Traveller mallista. Valmistetaan Pithampur nimisellä paikkakunnalla.
Tuosta ----> Klik
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Mitähän kustanthas tuolta uus kaappi :?: Paikanpäällä 6000 Euroa, verot suomeen 32000 Euroa, luulen :evil:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Sebu
Viestit: 35
Liittynyt: 28.6.2011 12:49

Viesti Kirjoittaja Sebu »

Onkos kukaan iisalmen suuntalainen kaapisti kuulolla? Jos olet niin voisitko käydä katsomassa tätä?

http://www.nettikaravaani.com/omavalmiste/307/1414217

Mikärän ristus kone tuonne on työnnetty? Ennenkaikkea kiinnostaisi tietää minkälaista paperia on konttorilla näytetty että on moinen kone saatu leimattua :nocando:

Luulisi tuolla koneella jaksavan vaikka aerodynamiikasta ei ole tietoakaan. Missähän vehkeessä on ollut 2,7dee? Tietojen saannilla saattaisi olla taas edistävä askel sille että saisin pyöräytettyä sen haaveissa olevan 319 käyntiin..
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

jovihava kirjoitti:Mitähän kustanthas tuolta uus kaappi :?: Paikanpäällä 6000 Euroa, verot suomeen 32000 Euroa, luulen :evil:
Ohhoh :shock: Entäs uus Gee 8000€ hintaan 8)
Kuva
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2271
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Sebu kirjoitti:


Mikärän ristus kone tuonne on työnnetty?
Mää veikkaan, jotta oon tilavuus desinverran pielessä ja kyseessä olis datsun/nissan ld- tai rd28
kohmelo
Viestit: 48
Liittynyt: 10.12.2013 10:21
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja kohmelo »

Sebu kirjoitti:Onkos kukaan iisalmen suuntalainen kaapisti kuulolla? Jos olet niin voisitko käydä katsomassa tätä?

http://www.nettikaravaani.com/omavalmiste/307/1414217

Mikärän ristus kone tuonne on työnnetty? Ennenkaikkea kiinnostaisi tietää minkälaista paperia on konttorilla näytetty että on moinen kone saatu leimattua :nocando:

Luulisi tuolla koneella jaksavan vaikka aerodynamiikasta ei ole tietoakaan. Missähän vehkeessä on ollut 2,7dee? Tietojen saannilla saattaisi olla taas edistävä askel sille että saisin pyöräytettyä sen haaveissa olevan 319 käyntiin..
Minä yritän käydä katsomassa tänään tai viimeistään maanantaina millä mörkökoneella toi on.
Sebu
Viestit: 35
Liittynyt: 28.6.2011 12:49

Viesti Kirjoittaja Sebu »

Leemu kirjoitti:
Sebu kirjoitti:


Mikärän ristus kone tuonne on työnnetty?
Mää veikkaan, jotta oon tilavuus desinverran pielessä ja kyseessä olis datsun/nissan ld- tai rd28
Itse ajattelin jäläkikäteen samaa. Ei mun muistissa ainakaan ole 2,7l konetta olleen koskaan.. Ellei tuo ole sitten jollakin traktorin koneella --> Perkinssi tai vastaava.

Kohomelo: Otahan pari kuvaa jos mahdollista. Tai jopa koeajovideo? :boing_boing:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ahdas paikka kuutoselle...
Edit; veikataan että keulilla on OM602 2,9 viitonen.
wiimax.fi
Sebu
Viestit: 35
Liittynyt: 28.6.2011 12:49

Viesti Kirjoittaja Sebu »

dealer kirjoitti:Ahdas paikka kuutoselle...
Edit; veikataan että keulilla on OM602 2,9 viitonen.
Mutta katoppa kuvista miten paljon on konekoppaa jatkettu.. Keppikin on eri paikassa kun normaalisesti. Jos olisi vitonen niin eikös se mahtuisi saman kopan alle ?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Niinpä on. En katsonut kuvia, kyllä meni varmasti tiilerin veikkaus pieleen...
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Mihnä ihmeen kainalokarvojen takana se vaihdekeppi luuraa :?: :?:

Millä ne tosiaan on sen lemaan saanu, tuossahan on ollu pakko siirtää parikin tukea ja varmaan vahvistaa etupään runkoa...käykää ny joku tiirailemassa mikä siellä luuraa, jotenkin tulee nuoruus mieleen ja nalle sisun vaihdekeppi..tai nallevolvo...siinäkin oli keppi olkapään takana ja keppi itessään pitkä kun tiikerin ärsytykseen tehty keppi, ykkösen kun tyrkkän "pesään" ni keppi oli melkein lattiassa kiinni, kakkosella se oli ilman kepin modaamista mun okapään tasolla....mutta kun keppiin teki s-mutkan ni jo helpotti pullaa siirtää leipomosta kauppaan, muutenhan ne mallit oli hirveitä keksintöjä....eikä ne mitään hiljaisia ollu...vielä silloin. :lol:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Sebu
Viestit: 35
Liittynyt: 28.6.2011 12:49

Viesti Kirjoittaja Sebu »

Trafi tiesi seuraavaa:

Ajoneuvon käyttö: Yksityinen
Ovien lukumäärä:
Istumapaikkoja: 8
Väri: Valkoinen
Polttoaine: Dieselöljy
Iskutilavuus (cm3): 2790
Teho (kW): 62
Käyttöönotto: 00.00.1979
Ensirekisteröinti: 19.11.1979
Katsastettu: 27.06.2014
Katsastuspäätös: Hyväksytty

Eli taitaa se olla Cedricin kone siellä? = Ei mikään tykki sittenkään. :(
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Just :lol: Tekisi mieli sanoa että ei ole muutoksen tekijällä paljon järkeä ollut tuossa hommassa.
Avatar
_Hämis_
Viestit: 609
Liittynyt: 19.10.2010 23:43
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja _Hämis_ »

Setrikin tiisseli. :halm:
® Mesen Porkkana-klubi


Opel Astra wagon 1.7CDTI -08
kohmelo
Viestit: 48
Liittynyt: 10.12.2013 10:21
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja kohmelo »

Setrikin diisel vaihdettu samalla kun auto rakennettu vuonna -92.Kuulema vetoja mahottomasti ja muutenkin huippu :jerkit:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”