Kun kaikki muutkin niin.... ML 270cdi
Kun kaikki muutkin niin.... ML 270cdi
minäki sitte kyllästyin teiden kuntoon, routavaurioihin ja Suomen talveen.
Ja ku muutenki viimeaikoina tottunu että autoon noustaan, niin aattelin emännänki opettaa nousemaan autoon. Ja ku liuhuleuallakin on
Loppuu se suttailu
Xenonia, nahkaa, tutkaa, webasto, koukku, 20", tummennukset eteen asti ja pieni ja kokonaistaloudellinen diesel moottori.
Tulepaahan traileri perässä oli sitten omalla tai firman autolla liikkeellä.
Ja ku muutenki viimeaikoina tottunu että autoon noustaan, niin aattelin emännänki opettaa nousemaan autoon. Ja ku liuhuleuallakin on
Loppuu se suttailu
Xenonia, nahkaa, tutkaa, webasto, koukku, 20", tummennukset eteen asti ja pieni ja kokonaistaloudellinen diesel moottori.
Tulepaahan traileri perässä oli sitten omalla tai firman autolla liikkeellä.
Viimeksi muokannut Aki P, 19.5.2013 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: Kun kaikki muutkin niin....
Meiläki on, ja etellisessä katastuksessa laitettu maninta oikein rekisteriotheesseen...Aki P kirjoitti:, tummennukset eteen asti ....
No Merc at the moment
Onkai se nyt helppo sanoo kun olen jo kalliimat remontit tehnyAki P kirjoitti:Mää leivon sulle kakut ja pötsivellit noista perä ja jakolaatikkoöljyistä jotka tipautettiin alas ja jälkiruuaksi väljää taka-alapalloahotari kirjoitti:Saat kyl tarjoo kakku pötsivellit kun tullaan sinne
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
No joo. Unohtu mainita 5 uutta suutinta ja laatikon huuhtelut, etulaakerit ja alapallot Kyllä me pötsivellit keitelläänhotari kirjoitti:Onkai se nyt helppo sanoo kun olen jo kalliimat remontit tehnyAki P kirjoitti:Mää leivon sulle kakut ja pötsivellit noista perä ja jakolaatikkoöljyistä jotka tipautettiin alas ja jälkiruuaksi väljää taka-alapalloahotari kirjoitti:Saat kyl tarjoo kakku pötsivellit kun tullaan sinne
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Eikai tommonen kauheesti vie, tai sehän on siitä kiinni jos on tottunut ajamaan 4L kuluttavalla ja ajaa 100tkm vuoteen. Mutta jos ajaa vaikka 10tkm vuoteen ni ihan sama jos vie 15L satkulle, kuhan se on mukavaa ja tykkää siitä millä ajaa.Aki P kirjoitti:En ala edes mittaileen. Tämä on niitä autoja että syö kaiken mitä antaa, voi nuo taloudellisuusajot hyvällä omallatunnolla unohtaa kun päästöarvo on 250gMika.T kirjoitti:Mielenkiinnolla odotellaan kulutuslukemia.
Mulla menee matka-ajo painotteisessa kurvailussa tasan 10l/100km.
Edit. En siis itse säästä autolla ajamalla. Siinä ehkä se syy miks mulla ei rahaakaan ole
Mulla sama juttu......ja nyt tuon "uuden" mersun myötä tämä tyyli on tarttunu vaimoonkiEn siis itse säästä autolla ajamalla. Siinä ehkä se syy miks mulla ei rahaakaan ole
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Joo. Ei oo oo niin paljoa ajoa vuodessa että tartteis joka millilitraa alkaa halkomaan.
Eihän tuokaan nyt ole se "the auto" kun ei näihin ole viimeaikoina tullu rakastuttua. Uuskoppanen ilmajousilla ois niiiin paljon kivempi ajaa ym., mutta kun niissäkin on ne ylläpitokulut ja sitäkin pitää tankata. Nyt jäi vähän polttoaine ja rempparahaa kun ostaa hiukan vanhempaa kalustoa.
Oli miten oli mutta ei ole vielä ollut facelift avari väykyn jälkeen parempaa autoa alla jos ruosteet jätetään luvuista pois. Semmosia autoja viihtyi talossa yhteensi yli 4-vuotta
Eihän tuokaan nyt ole se "the auto" kun ei näihin ole viimeaikoina tullu rakastuttua. Uuskoppanen ilmajousilla ois niiiin paljon kivempi ajaa ym., mutta kun niissäkin on ne ylläpitokulut ja sitäkin pitää tankata. Nyt jäi vähän polttoaine ja rempparahaa kun ostaa hiukan vanhempaa kalustoa.
Oli miten oli mutta ei ole vielä ollut facelift avari väykyn jälkeen parempaa autoa alla jos ruosteet jätetään luvuista pois. Semmosia autoja viihtyi talossa yhteensi yli 4-vuotta
Jos ois kymmenen vuotta sitte pyyhkässy tuommosen yhistelmän kans pihaan niin oispa siinä saatettu kahtua vähä pitkään ja .
Hyvin kuluki kaivuri perässäki, oikeestaan vaan kyyti tasottu ja jäi se turha pomppiminen pois
Hyvin kuluki kaivuri perässäki, oikeestaan vaan kyyti tasottu ja jäi se turha pomppiminen pois
Viimeksi muokannut Aki P, 04.5.2013 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Missäs se kaivuri on tuossa kuvassa.... moottorilapion löydän, mutta se kaivuri..?Aki P kirjoitti:Jos ois kymmenen vuotta sitte pyyhkässy tuommosen yhistelmän kans pihaan niin oispa siinä saatettu kahtua vähä pitkään ja .
Hyvin kuluki kaivuri perässäki, oikeestaan vaan kyyti tasottu ja jäi se turha pomppiminen pois
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Tuon on sitä puhelinkoppien uusiokäyttöä, laitetaan telat alle ja puomi kylkeenVesqju kirjoitti:
Missäs se kaivuri on tuossa kuvassa.... moottorilapion löydän, mutta se kaivuri..?
Tuuppa kokeileen, minä otan tuon "kaivurin" ja ota sinä lapio niin katotaan muutaman tunnin päästä mikä tilanne ja kummalla enempi hiki
Hyvän näkönen yhdistelmä !
Tuommosella vajaa paritonnisella pikkukuokallakin tekee amatööri tunnissa niin paljon vahinkoa että ammattilainen korjaa niitä viikkoja
Mainioita rakkineita, molemmat
Tuommosella vajaa paritonnisella pikkukuokallakin tekee amatööri tunnissa niin paljon vahinkoa että ammattilainen korjaa niitä viikkoja
Mainioita rakkineita, molemmat
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Amatööri kun alkaa vertailemaan lapion tuotosta koneelliseen kaivikoneeseen, niin pitää pystyä perustelemaan "yhtiön" taloushallinolle hankinnan järkevyys ja tuotoksen lisäys verrattuna lapiomieheen.
Kubotaa on tarjolla kymppitonnin hinnalla ja kahdella kymppitonnilla. Kuinka paljon parempi vehje on kahdenkympin kone? Siihen pitäisi saada selvitys taloushallinnolle.
http://www.nettikone.com/kubota/kx41-2sa/1177872
Kubotaa on tarjolla kymppitonnin hinnalla ja kahdella kymppitonnilla. Kuinka paljon parempi vehje on kahdenkympin kone? Siihen pitäisi saada selvitys taloushallinnolle.
http://www.nettikone.com/kubota/kx41-2sa/1177872
Empä tiedä malleista, mutta sittenhän on tämä vuokraamovaihtehto, joskus oli ainakin jotain 300€ viikonloppu. Jos joutuu läheltä taloa kaivamaan niin kannattaa aloittaa siitä päästä mikä on kauempana talosta niin saattaa talon lähellä jo muistua mieleen mihin suuntaan ne vivut kauhaa milloinkin vie
Perusteluna voisi käyttää vaikka että jos kivikkoista maata niin koneella päivä ja lapiolla viikko? Amatööriltäkin...
Vielä kun keksisivät sellaisen laitteen josta ei edes nurmikko mene rikki..
Perusteluna voisi käyttää vaikka että jos kivikkoista maata niin koneella päivä ja lapiolla viikko? Amatööriltäkin...
Vielä kun keksisivät sellaisen laitteen josta ei edes nurmikko mene rikki..
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kovapohjanen nurmikko kestää aika hyvin kun ajaa teloilla vain suoraan. Jos alavaunun suuntaa vaihtaa niin painaa kauhalla telanpäät ilmaan ja kääntyy kannoilla. Aina se silti jäljen jättää.Kone kirjoitti:...
Vielä kun keksisivät sellaisen laitteen josta ei edes nurmikko mene rikki..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Nostelee kaverin kanssa aina oikeeseen asentoon??Easy Rider kirjoitti:Kovapohjanen nurmikko kestää aika hyvin kun ajaa teloilla vain suoraan. Jos alavaunun suuntaa vaihtaa niin painaa kauhalla telanpäät ilmaan ja kääntyy kannoilla. Aina se silti jäljen jättää.Kone kirjoitti:...
Vielä kun keksisivät sellaisen laitteen josta ei edes nurmikko mene rikki..
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Eikäku painaa kauhanperällä alaspäin jotta telanpohjat irtoo maasta. sitte kääntää tornia samalla ku pyörittelee teloja. Käypi ihan lennosta kun telavivuissa on polkimet. Nuissa kopottimissa ne on vaan niin olemattomat ettei tanssikengäkkää niille taho sopia. Säästää nurmikkoa sen 90%.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Joo.
Tiedä niistä perusteluista kaivurin hankinnan suhteen. Eipä tartte olla ketään anelemassa hommiin, eikä hosua vuokrakoneen kanssa parissa päivässä kaikki nurin ja lapiolla sitten kuukausi parsia kun tuokin jäi noin...
Jonkin verran tälle kesää tuota raksahommaa luvassa parissakin osoitteessa.
Hauska harrastus kun lähtee tuonne pihalle "terapia istuntoon"
Näky olevan halpa kubota jollain tarjolla. 2-sarjalainen ja alviton mutta mikä jottei. Tilasin just uuden luiskakauhan ja kallistuvan pikaliittimen että eiköhän tuolla saa jo paljon rumaa jälkeä aikaan.
Tiedä niistä perusteluista kaivurin hankinnan suhteen. Eipä tartte olla ketään anelemassa hommiin, eikä hosua vuokrakoneen kanssa parissa päivässä kaikki nurin ja lapiolla sitten kuukausi parsia kun tuokin jäi noin...
Jonkin verran tälle kesää tuota raksahommaa luvassa parissakin osoitteessa.
Hauska harrastus kun lähtee tuonne pihalle "terapia istuntoon"
Näky olevan halpa kubota jollain tarjolla. 2-sarjalainen ja alviton mutta mikä jottei. Tilasin just uuden luiskakauhan ja kallistuvan pikaliittimen että eiköhän tuolla saa jo paljon rumaa jälkeä aikaan.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Hifistelyä tollaset kallistuvat liittimet. Alavaunu poikittain, pölliä puskuterän alle ja terä alas. Sekö siinä jottei ala kauha kallistella.
Joskus ei saanu petonikannen päältä kermin reunaa revityks alulleen muulla tavoin ku kallistaen konetta. Sittenpä tuo lähtiki viileessä kelissä ihan rullina puskuterällä
Harmi ettei pienimpiin ja isoimpiin ole järkeviä pyörittäjiä.
Joskus ei saanu petonikannen päältä kermin reunaa revityks alulleen muulla tavoin ku kallistaen konetta. Sittenpä tuo lähtiki viileessä kelissä ihan rullina puskuterällä
Harmi ettei pienimpiin ja isoimpiin ole järkeviä pyörittäjiä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Tuohon mölliin palatakseni.
Kaivurista vois tehä eri topikin tuonne pienet ja pärisevät osioon. Varmaan tässä kesän mittaan tulee jotaki kuokittua eri osoitteissa.
Alkoi semmosella nätillä päivän työpanoksella, parkkitutkat ja ilmastointi pelaamaan. Tästä kuuluu kiitokset (ja palkka...) jäsen jupille. Uusiksi meni ainakin kompura, rullat+ remmi, 4kpl parkkitutkia eteen ja ja ja ... kun sattuivat hyllyssä uutena olemaan.
Samalla kateltiin myös alustaa perstuntumalla, silmällä ja isolla rautakangella jo suunnaalleen. Alkoi löytymään tiestä jo suoriakin kohtia paikotellen. Uudet alapallot vielä taakse ja 4-pyörätzuumaus sitten kun on löysät pois takaa. Keula menee jo harjanvarsitekniikalla säädettynä hyvin.
Kaivurista vois tehä eri topikin tuonne pienet ja pärisevät osioon. Varmaan tässä kesän mittaan tulee jotaki kuokittua eri osoitteissa.
Alkoi semmosella nätillä päivän työpanoksella, parkkitutkat ja ilmastointi pelaamaan. Tästä kuuluu kiitokset (ja palkka...) jäsen jupille. Uusiksi meni ainakin kompura, rullat+ remmi, 4kpl parkkitutkia eteen ja ja ja ... kun sattuivat hyllyssä uutena olemaan.
Samalla kateltiin myös alustaa perstuntumalla, silmällä ja isolla rautakangella jo suunnaalleen. Alkoi löytymään tiestä jo suoriakin kohtia paikotellen. Uudet alapallot vielä taakse ja 4-pyörätzuumaus sitten kun on löysät pois takaa. Keula menee jo harjanvarsitekniikalla säädettynä hyvin.
Tulipa käytyä möllillä kainuun reissu. Alla on nyt tilapäisrenkaina 17" E-classit 275 kumeksilla. 20" odottaa että keretään tehdä pyöränsuuntaus ja jos löytyis vanteille se kiillottaja. Alusta alkaa muistuttaan airmaticia pehmeydessään noin 120km/h vauhdissa ja muutenkin kulkee paremmin reilussa satasessa. Pienemmissä nopeuksissa on vähä semmonen kopukka. Ei silti paha matkantekoauto. Woimaa pitää saada reilusti lisää, että vähän tipahtais kulutus ja kerkiäs tuolla tienpäällä
Pihassa tällä hetkellä asiakkaalle Saksasta tilattu -09 E280cdia sedan, 4-matic, airmatic yms. 87tkm ajettuna > se on silti aika paljon parempi kyytinen auto
Pihassa tällä hetkellä asiakkaalle Saksasta tilattu -09 E280cdia sedan, 4-matic, airmatic yms. 87tkm ajettuna > se on silti aika paljon parempi kyytinen auto