Hevi G projekti -LETKUONGELMA-

Vastaa Viestiin
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Hevi G projekti -LETKUONGELMA-

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

linkataas täältäkin, ei jaksa kahta palstaa päivitellä...

http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=33345
Viimeksi muokannut pekkovee, 29.7.2007 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Nyt tarviis vähän Mersu tuntijan apuva !

Konehan on ehkä -81 malliesta 123 sta oleva OM 617 turbolla, ja laatikko taas G mersun automaatti, mallista ei hajuakaan

Koneen päällä alipaine"venttiili" jossa 3 letkulähtöä, ja kaasun asento vaikuttaa jotain... Miten nämä letkut kuuluu ??? yks ehkä laatikolle, yks alipainelinjasta mutta mihin yks ???

Entäpä tuo turboD pumpun persus, sammuttimen läheisyydessä 3 letkun paikkaa, yks sammuttaa mutta mites muut ???

nää on näitä hybridikirouksia

paan kuvan jos ei selkiä ja jos osaan...

tai jos jollain selkeä vastaus niin pekka.virtasaari(ät)elisanet.fi
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
hmk
Viestit: 68
Liittynyt: 21.10.2006 9:42
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja hmk »

Lähetään alusta. Auton edestä katsoen kopan päällä olevan venttiilin vasemmalta puolelta lähtee laatikolle. Oikealta puolen etummainen menee pumpun kupeessa olevan mötikän ensimmäiseen reikään ja venttiilin takimmainen menee taas mötikän takimmaiseen reikään jonka päällä on haaroitus alipaine linjaan. Eli mötikän tarkoitus on ohjata ja pehmentää vaihtamista. Tarkista kopan päällä olevan venttiilin toiminta ihan imemällä ja samalla käsipelissä kaasuvipua liikuttamalla. Ei tarvi olla käynnissä. Venttiilissä oleva nuppi voi liikkua mutta välttämättä ei tarpeeksi, siksi kannattaa testata em. konstilla. Ite etsin aikoinani vikaa kun vaihtoi vaihteita miten sattui mutta tuolla konstilla vika löytyi siitä venttiilistä.
Luova laiskuus on tehokkuuden äiti.
hmk
Viestit: 68
Liittynyt: 21.10.2006 9:42
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja hmk »

Vielä lisäys edelliseen että tämä järjestys on ainakin -82 GD:ssä.
Luova laiskuus on tehokkuuden äiti.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

kiitos :)
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”