-98 Vito 2.3td Sammu kesken ajon- VIKA LÖYTY-
- vito500tkm
- Viestit: 276
- Liittynyt: 10.12.2006 21:40
- Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Tuliko nyt kaikki puuttuvat ennakonsäätimen osat talteen?
Hyvä jos tuli. Sitten ei muuta kuin ehjä säädin paikalleen, kansi kiinni ja menoksi.
Uutta ketjua suosittelen. Vanha voi olla että on ottanut iskua sen verran että siinä voi olla vaurioita. Uuden ketjun asentamiseen tarvii MB työkalun että ketjun saa liitettyä kunnolla. Ketju kannattaa vaihdattaa liikkeessä josta työkalu löytyy.
3mm kuulasta ei ole hajuakaan että mistä se on kotosin
Hyvä jos tuli. Sitten ei muuta kuin ehjä säädin paikalleen, kansi kiinni ja menoksi.
Uutta ketjua suosittelen. Vanha voi olla että on ottanut iskua sen verran että siinä voi olla vaurioita. Uuden ketjun asentamiseen tarvii MB työkalun että ketjun saa liitettyä kunnolla. Ketju kannattaa vaihdattaa liikkeessä josta työkalu löytyy.
3mm kuulasta ei ole hajuakaan että mistä se on kotosin
Äkkiä kattoen näyttäs että tässä taphauksessa tuota ketjupyörää ei voi ennää käyttää ko oli aika sileänä hamphaat.vito500tkm kirjoitti: Ainoa ero on alipainepumppua pyörittävä osa.
200D säätimessä on "vuoristorata" malli, vitossa lovi malli.
Sen osan pystyy siis vaihtamaan vitosta 200D säätimeen.´
Alipainepumppua ei tarvitse vaihtaa.
No Merc at the moment
- vito500tkm
- Viestit: 276
- Liittynyt: 10.12.2006 21:40
- Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Niinhän se näyttäisi tässä tapauksessa olevan. Eli jos käyttää 200D ennakonsäädintä niin alipainepumppukin tulee vaihtaa (kun hampaat on sileänä)
200D ketjupyörästä saa vuoristoradan erikseen irti, mutta viton ketjupyörästä ei.
Onko pumppu mennyt jumiin kun hampaat on sileänä? Pyöriikö pumppu?
Vai ilmeisesti ennakonsäädin/ketjupyörä on hajotessaan juminut paikalleen ja hampaat sen takia häipyneet?
200D ketjupyörästä saa vuoristoradan erikseen irti, mutta viton ketjupyörästä ei.
Onko pumppu mennyt jumiin kun hampaat on sileänä? Pyöriikö pumppu?
Vai ilmeisesti ennakonsäädin/ketjupyörä on hajotessaan juminut paikalleen ja hampaat sen takia häipyneet?
Joo, ei voi käyttää tota pyörää ku hampaat on sileenä, epäilen kans että on menny jumiin ku irronneet palaset on menny jonnekki väliin.Ruiskupumppu on kunnossa.vito500tkm kirjoitti:Niinhän se näyttäisi tässä tapauksessa olevan. Eli jos käyttää 200D ennakonsäädintä niin alipainepumppukin tulee vaihtaa (kun hampaat on sileänä)
200D ketjupyörästä saa vuoristoradan erikseen irti, mutta viton ketjupyörästä ei.
Onko pumppu mennyt jumiin kun hampaat on sileänä? Pyöriikö pumppu?
Vai ilmeisesti ennakonsäädin/ketjupyörä on hajotessaan juminut paikalleen ja hampaat sen takia häipyneet?
Jos löytäis vaikka tollasen rattaan irrotettavalla vuoristoradalla niin saan siihen kyllä koneistettua adapterin millä saan alipainepumpun pyörimään..
Eli jos jollain henkilöllä on joutilaana joko...
A. Viton ennakonsäädin ja ketjupyörä..tai
B. 200d ketjupyörä/säädin mallia irrotettava vuoristorata..tai
C. 200d ketjupyörä/säädin kiinteällä vuoristoradalla sekä siihen kuuluva alipainepumppu..
Niin tarjotkaa, nyt olis tarvetta jollekin noista...
- vito500tkm
- Viestit: 276
- Liittynyt: 10.12.2006 21:40
- Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Löyty tommonen ohje ku pikkasen kuukletteli... on kylläkin om602 specsejä mutta kait noikin toimii..?
http://www.pauldrayton.com/uploadfiles/ ... 1-8014.pdf
http://www.pauldrayton.com/uploadfiles/ ... 1-8014.pdf