Kertosko joku 310D:n 2.9l OM602 moottorin teknisiä tietoja, ainakin seuraavat asiat kiinnostavat:
- Huipputeho/millä kierroksilla
- Huippuvääntö/millä kierroksilla
- Max. kierrokset
Kaikki muukin tekninen daatta toki kiinnostaa
Kertosko joku 310D:n 2.9l OM602 moottorin teknisiä tietoja
Kertosko joku 310D:n 2.9l OM602 moottorin teknisiä tietoja
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Re: Kertosko joku 310D:n 2.9l OM602 moottorin teknisiä tieto
Antall sylindre 5 (rekke)jovihava kirjoitti:Kertosko joku 310D:n 2.9l OM602 moottorin teknisiä tietoja, ainakin seuraavat asiat kiinnostavat:
- Huipputeho/millä kierroksilla
- Huippuvääntö/millä kierroksilla
- Max. kierrokset
Kaikki muukin tekninen daatta toki kiinnostaa
Antall ventiler 10
Boring/slaglengde 89,0 / 92,4 mm
Slagvolum 2874 cm3
Kompresjon 19,5
Effekt 129 HK ved 4000 o./min.
Dreiemoment 300 Nm ved 1800-2400 o./min.
Drivstofftank 65 liter
Felger 7 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 1/2 J x 16 H 2
Dekk 205/65 R 15 94 H; med sportsunderstell: 215/55 R 16 93 H
Akselerasjon 0-100 km/t 11,5 sekunder
Topphastighet 195 km/t
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t manuelt: 0,48 liter
automat: 0,49 liter
-ved 120 km/t manuelt: 0,64 liter
automat: 0,65 liter
-ved bykjøring manuelt: 0,73 liter
automat: 0,72 liter
Transmisjon 5-trinns manuelt gir, 5-trinns elektronisk styrt automatgir
Akselavstand
283,3 cm
Sporvidde foran / bak 154,2 / 153,6 cm; Avantgarde: 154,0 / 153,1 cm
Lengde 479,5 cm
Bredde 179,9 cm
Høyde 143,8 cm; Avantgarde: 141,8 cm
Snudiameter 11,34 meter
Totalvekt 2040 kg
Egenvekt 1540 kg
(Iflg. EG 92/21: med fører (68 kg), 7 kg bagasje, 90% drivstoff)
Tämä siis siitä surullisenkuuluisasta väykystä.
Et ole M117 -koneesta unelmoinut? Miten ois M120 siihen kaappiin?
Re: Kertosko joku 310D:n 2.9l OM602 moottorin teknisiä tieto
Kiitosta Mika
Jaksaskohan tuo PPD-versio vetää Kaappia kaheksaakymppiä Liminganvuorta ylös kärry perässä, vakkari päällä, vaikka siellä olisi 0.796 välitteinen laatikkodealer kirjoitti:Mainittua vaparikonetta on kahta eri versiota, ns. peruskone 2,9D ja 2,9PPD jossa on ihan erilaiset teho- ja vääntölukemat
Kyyllä, bensakasi olisi toki heeno, mutta samassa lykyssä pitäisi löytää maksaja polttoaineille, Kaapin ilmanvastuksella se söisi jo paikallaankäydessä 15l/100kmJuhanit kirjoitti:Et ole M117 -koneesta unelmoinut? Miten ois M120 siihen kaappiin?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje