ML320 jakoketjun vaihto
ML320 jakoketjun vaihto
Huollossa epäilivät että jakoketju olisi venynyt ja se olisi syytä vaihtaa.
Merkkiliike hinnoitteli tämän lystin maksamaan 4000€. Kuulostaa kohtuullisen kalliilta...
Eikö nämä ketjut kestä tämän enempää? Kyseessä siis V6 3,2 bensa.. 260tkm ajettu..
Merkkiliike hinnoitteli tämän lystin maksamaan 4000€. Kuulostaa kohtuullisen kalliilta...
Eikö nämä ketjut kestä tämän enempää? Kyseessä siis V6 3,2 bensa.. 260tkm ajettu..
S211 E200 CDI -09
Volvo V70 2.5T AWD -07
Ex: W203 C200 CDI -05
Ex: W163 ML320 -01
Ex: S210 290TDT -97
Ex: S124 230TE -91
Ex: W123 200D -85
Volvo V70 2.5T AWD -07
Ex: W203 C200 CDI -05
Ex: W163 ML320 -01
Ex: S210 290TDT -97
Ex: S124 230TE -91
Ex: W123 200D -85
Re: ML320 jakoketjun vaihto
On ihan hyvänlainen hinta. 
Itse sain tarjoukset 700-800 euron haarukkaan (E 500, M113).
t.
Risto

Itse sain tarjoukset 700-800 euron haarukkaan (E 500, M113).
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Ei kestä näemmä aina... Faijalla -05 E200 ja jakoketju rallattaa, menee vaihtoon. voiko se olla V-koneeseen noin helevetin kallis?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
The harder you try, the dumber you look.
-Despair.com
http://www.laiskanlinna.fi/
http://www.mummonmokit.fi/
The harder you try, the dumber you look.
-Despair.com
http://www.laiskanlinna.fi/
http://www.mummonmokit.fi/
Osat (ketju, venttiilikoppien tiivisteet (kiristin)) maksavat noin 200-250. Mitähän siihen on suunniteltu vaihdettavaksi?
Toki WIS:n mukaan pitäisi purkaa vänkärin puolelta venttiilikoneisto (kukkopojat telineineen pois), mihin tarvitaan uudet pultit yms.
Tulpat on pöljissä paikoissa, tosin tarttee irrottaa vain puolet (1 per pytty). venttiilikopissa ei pitäisi olla mitään erikoista. Kyllähän siinä aikaa palaa huomattavasti enemmän kuin jossain vanhassa dieselissä.
t.
Risto
Toki WIS:n mukaan pitäisi purkaa vänkärin puolelta venttiilikoneisto (kukkopojat telineineen pois), mihin tarvitaan uudet pultit yms.
Tulpat on pöljissä paikoissa, tosin tarttee irrottaa vain puolet (1 per pytty). venttiilikopissa ei pitäisi olla mitään erikoista. Kyllähän siinä aikaa palaa huomattavasti enemmän kuin jossain vanhassa dieselissä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)