Oi kertokaa mulle kun itse en mä voi OM602 koneesta
Oi kertokaa mulle kun itse en mä voi OM602 koneesta
Laitanpa vielä erillisen topiikin vaikka Mesen serveri huutaa kait jo nykyiselläänkin hoosiannaa, mutta kun minäminäminä
Eikun löytyskö dataa jostain EPC:stä, WISsistä, IPC:stä, CIA:sta tai FBI:stä koskien tuota konetta? Eilen Tiilerin kanssa nimittäin tultii jo semmoiseen johtopäätelmään että tämä onkin pakun koneeksi maskeerattu 200D Vito versiona
Mitäpä tuolla nummeroyhdistelmällä saisi seleville tämän moottorin syntyhistoriasta ja henkilöllisyydestä?
Eikun löytyskö dataa jostain EPC:stä, WISsistä, IPC:stä, CIA:sta tai FBI:stä koskien tuota konetta? Eilen Tiilerin kanssa nimittäin tultii jo semmoiseen johtopäätelmään että tämä onkin pakun koneeksi maskeerattu 200D Vito versiona
Mitäpä tuolla nummeroyhdistelmällä saisi seleville tämän moottorin syntyhistoriasta ja henkilöllisyydestä?
Viimeksi muokannut jovihava, 09.6.2012 8:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Re: Oi kertokaa mulle kun itse en mä voi OM602 0111401 konee
Onkos se ihan tavallista että dieseleissä tuo numero on valettuna lohkon kylkeen? Lähinnä näitä OM-koneita kun olen katsellut niin moottorin numero on ollut siellä vasemman haaran takapäässä, laatikon kiinnituspulttien luona ja nimenomaan jollain taltalla koputeltuna.jovihava kirjoitti: Mitäpä tuolla nummeroyhdistelmällä saisi seleville tämän moottorin syntyhistoriasta ja henkilöllisyydestä?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: Oi kertokaa mulle kun itse en mä voi OM602 0111401 konee
Pistäny silimään ainakin näissä kapiakantisissa 60x moottoreissa kun on tuo pakosarjan päällä kannessa oleva koneistettu taso, jossa milijuuna m6 kierrereikää. Mitä varten se on, mikä h*levetin merimoottori-vesipakosarja-lämmönvaihdin siihen kuuluu kiinnittää? Näitä möötöreitähän löytyy lakasukoneesta lähtien vaikka ja mistä, missähän sovelluksessa tuota tasoa tarviaa..jovihava kirjoitti:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Koneen numero on syöttöpumpun, ja kannesta lähtevän vesletku hässäkän välissä. Konneen numero alko mustaakseen 602.960 jos 2.9 imu tiiselii kun hajetaa
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Apinat koonneet Afrikan tehtaalla vuonna -71, ensin pyörittänyt vesipumppua 20 vuotta (175000 tuntia) jonka jälkeen porattu viimeisen ylikoon yli ja ollut Tukholmassa lentokentän taksin moottorina 20 vuotta.
Ei siis tuolle koneelle suoritus eikä mikään, liikuttaa Kaappia vielä pitkään.
Kenties sen kuljettajaakin.
Ei siis tuolle koneelle suoritus eikä mikään, liikuttaa Kaappia vielä pitkään.
Kenties sen kuljettajaakin.