Elämäni toista kertaa käytin omaa autoa pajalla muun kuin pyörän suuntauksen takia. Sprintteri, 312D, eli OM602 2.9 ruoraruisku. Oireena oli huono kylmäkäynnistyvyys, laiska alavääntö ym. aiheeseen sopivaa.
Ostin pari tuntia töitä paikalliselta dieselverstaalta, tuloksena paaaaaljon paremin toimiva sprintteri.
Asiaan: oikea ennakko lie likimain 0,95mm kellolla mitattuna pumpun päästä? Mun autossa oli 0.1mm . Onkse vähän vai paljon . Ja osaako joku ilmaista asian asteissa, olis ninku tutumpaa mulle... Jäi asteet kysymättä säätäjältä ku oli kaikkii hässäkkää autoa hakiessa.
Pumpun ajoitusta säätämässä: oliko vähän vai paljon?
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2557
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Pumpun ajoitusta säätämässä: oliko vähän vai paljon?
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
tämmönen maalaistyhymä uskois tuosta sen olleen jotensakin myähäsellä, vaan eip oo muuta ko arvaus tämä
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2557
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori