Olisko -95 -06 välillä samallainen alatukivarsi Sprintteris?
Miten takimmainen alatukivarren pultti kuuluu oikeaoppisesti irrottaa kun on kierrelukitteella mutteri kiinni ja ainoastaan normaali kiintoavain mahtuu pitämään mutterista kiinni?
21mm kiintoavain ei pärjää kierrelukitteelle vaan levenee. Avolenkkiä tuskin saa kyseiseen paikkaan ja kestääkö sekään.
Sain irti kun tuli käytettyä kaikenlaisia sähkötyökaluja mutta dremeli ei paikkaan mahtunu. Toisenkin puolen pitäis irrottaa että saa alapallon vaihdettua, mutta ei tekisi mieli taistella takimmaisen pultin avaamises.
(tehtaalla tai edellinen omistaja laittanu ylimääräisen mutterin kyseiseen ahtaaseen tilaan niin ei tarvinnu lähteä kauppaan )
Sprinter alatukivarren pultin irrotus
on siihen palloon prässi minkä saa tehtyy varsi paikollaanki tuu en viikolla rassuumiittii niin näät
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Kiitos.
Varmaan pitää tullakin joskus käymään mutta nyt on pallot vaihdettu.
Toisen puolen alatukivarren pultti lähti irti ongelmitta.
Vanha pallo lähti irti aika helposti kun oli laikannu reunan auki että aksila tuli pois kupista ja reunaan yksi poraus että jännitys lähti. Laikkaus myös pallon lyöntikohtaan. Bilteman isolla piikkarilla rojut pois kun ei jaksanu lyödä.
Uusi pallo meni kivasti paikalleen pakastettuna ja lyötiin sisään jollain 52mm sisähalkaisija paksulla putkella.
Kyllä piti tapella kummankin puolen iskarin kiinnityksen kans . Kaiketi kaks ukkoa oli liikaa kun asensin uudet iskarit yksin pari vuotta sitten ihan helposti, mutta täysin turhan vuoksi
Kyllä nuo koiranluut on yks vitsi vanhemmis sprinttereis
Varmaan pitää tullakin joskus käymään mutta nyt on pallot vaihdettu.
Toisen puolen alatukivarren pultti lähti irti ongelmitta.
Vanha pallo lähti irti aika helposti kun oli laikannu reunan auki että aksila tuli pois kupista ja reunaan yksi poraus että jännitys lähti. Laikkaus myös pallon lyöntikohtaan. Bilteman isolla piikkarilla rojut pois kun ei jaksanu lyödä.
Uusi pallo meni kivasti paikalleen pakastettuna ja lyötiin sisään jollain 52mm sisähalkaisija paksulla putkella.
Kyllä piti tapella kummankin puolen iskarin kiinnityksen kans . Kaiketi kaks ukkoa oli liikaa kun asensin uudet iskarit yksin pari vuotta sitten ihan helposti, mutta täysin turhan vuoksi
Kyllä nuo koiranluut on yks vitsi vanhemmis sprinttereis
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kumit on väljät luontoaan. Vaihoin viime syssynä uudet marmorilta, kun olivat näin halvemmat pelkät kumit, kuin tarpeisosana koko luut. Katsuri v*ttuili edelleen että väljät on. Kuitenkaan rautaosissa ei näy rankempaa kulumaa. Asia ei oikeastaan muuttunutkaan miksikään.
Noh taas tuli herjauskehotus syynissä. Pakko oli sannoo jotta puhalla poika torveen, jos ei uuvet osat kelepaa taaskaan.
Se h*levetin keppi sieltä mihinkään putoo kuitenkaan ja pelaa täysin sen minkä voi pelata.
Noh taas tuli herjauskehotus syynissä. Pakko oli sannoo jotta puhalla poika torveen, jos ei uuvet osat kelepaa taaskaan.
Se h*levetin keppi sieltä mihinkään putoo kuitenkaan ja pelaa täysin sen minkä voi pelata.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.