
Kierroslukumittarin asennus/laitto
Kierroslukumittarin asennus/laitto
Elikkä omistan g-wagonin w123 moottorilla ja mielenkiinnon vuoksi haluaisin kierroslukumittarin autoon. Miten sellaisen onnistuis kyhäämään. Ostin biltemasta dieseliin sopivan mittarin mutta laturissa ei ollut jotain w-liitintä ja kukaan ei edes tunnu tietävän mikä sellainen liitin on 

No sitten suottaapi mennä laturinvaihtopuuhiks, ellei joku tiedä ratkaisua sitten patentoida jotenkin tuota mittaria kiinni?

Tuossa jokin kuva laturista, jossa on W-liittin...
edit: Hmmm, Tuolla sivustolla kumminkin kerrotaan, että AL liitin on vastaava W~ liittimen kanssa... Tiedä häntä?


Tuossa jokin kuva laturista, jossa on W-liittin...

edit: Hmmm, Tuolla sivustolla kumminkin kerrotaan, että AL liitin on vastaava W~ liittimen kanssa... Tiedä häntä?

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Laturin purkamalla saa laitettua kiekkamittarin, mulla on kanssa pilteman mittari, tosin upotin sen sisukset vaan mersun mittaristoon orik. kiekkakelloon ja toimii.
Eli sun pitäs ottaa Diodisillalta yhdestä vaiheesta johto mittarille.
http://koti.mbnet.fi/matjarv/elektron/d ... esklm1.htm

Eli sun pitäs ottaa Diodisillalta yhdestä vaiheesta johto mittarille.
http://koti.mbnet.fi/matjarv/elektron/d ... esklm1.htm
Tähdellisen parantola