Hohohoho... Ai teidän suku on lähtöisin Multialta.dealer kirjoitti:kirjoitti HVM.Onkos se Multialla sekin maailman suurin 800m korkea potkukelkka? Muistelen ajaneeni siitä ohi jossain...
Et ehtinyt ohitustilanteessa näpätä kuvaa mummosta joka kyseisellä kelkalla potkutteli ?
Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
Mukavasti on Matti (MJF, edellisellä sivulla) tuota pikku Audiaan laitellut, osoitus siitä että edullisesta aihiosta saadaan taloudellinen käyttöauto joka tarvittaessa liikahtaa ihan mukavasti.
Erityisesti tämä putkenpää saa hymyn katsojan huulille.
Erityisesti tämä putkenpää saa hymyn katsojan huulille.
wiimax.fi
Joo, hienosti on audi laiteltu, tosin konehan tuosta kilahti joku aika sittendealer kirjoitti:Mukavasti on Matti (MJF, edellisellä sivulla) tuota pikku Audiaan laitellut, osoitus siitä että edullisesta aihiosta saadaan taloudellinen käyttöauto joka tarvittaessa liikahtaa ihan mukavasti.
Erityisesti tämä putkenpää saa hymyn katsojan huulille.
I drive an Opel. What's your excuse?
Kappas, täällä on ollut Audista juttua. On kyllä mennyt aivan ohi silmien
Kone tosiaan kilahti kesällä. Ainaisten lämpö(termostaatti)murheiden jälkimeiningeissä halkesi kansi. Tuohon asti pelasi pitkän aikaa normaalisti, kunnes 30+asteen helteellä traileria kiskoessa lämmöt ampui 110 asteen "paremmalle" puolelle ja NAPS. Sitkeässä on ollut nuo lämpöongelmat tuossa autossa, epänormaaleja jopa volkkarin koneeseenkin. Muutaman viikon henkeä vedettyäni vein kannen hitsattavaksi ja yhden tiivisteen vaihdon jälkeen taas on pelannut normaalisti. Eka tiiviste kesti kerran polkaista
Viime viikolla tuli testailtua gtechin kanssa ja tämän vuoden parhaiksi ajoiksi jäi: 0-60mph 6,78 ja 1/4 maili 15,06.
Koppahan tuossa on päässyt mätänemään sen verran että enää ei viitsi (jaksa) hitsata kuntoon, joten kilvet lähtee lähipäivinä konttorille. Tekniikkaa ei kuitenkaan hylätä, vaan siihen koitetaan talven aikana keksiä lisää voimaa. Sitä ei ole koskaan tarpeeksi
Tekniikallekin on uusi sijoituskohde hommattuna. Vastaava Volkkarin malli eli Passat. Tämä koitetaan kanssa pitää päälle päin mahdollisimman vakiona, jotain pientä jippoa kuitenkin pitää keksiä. Tuo pakoputkihomma Audissa oli ihan hauska, moni sitä on ihmetellyt Kerran jopa yllätin jonkun kameran kanssa auton alta konttaamasta
Kone tosiaan kilahti kesällä. Ainaisten lämpö(termostaatti)murheiden jälkimeiningeissä halkesi kansi. Tuohon asti pelasi pitkän aikaa normaalisti, kunnes 30+asteen helteellä traileria kiskoessa lämmöt ampui 110 asteen "paremmalle" puolelle ja NAPS. Sitkeässä on ollut nuo lämpöongelmat tuossa autossa, epänormaaleja jopa volkkarin koneeseenkin. Muutaman viikon henkeä vedettyäni vein kannen hitsattavaksi ja yhden tiivisteen vaihdon jälkeen taas on pelannut normaalisti. Eka tiiviste kesti kerran polkaista
Viime viikolla tuli testailtua gtechin kanssa ja tämän vuoden parhaiksi ajoiksi jäi: 0-60mph 6,78 ja 1/4 maili 15,06.
Koppahan tuossa on päässyt mätänemään sen verran että enää ei viitsi (jaksa) hitsata kuntoon, joten kilvet lähtee lähipäivinä konttorille. Tekniikkaa ei kuitenkaan hylätä, vaan siihen koitetaan talven aikana keksiä lisää voimaa. Sitä ei ole koskaan tarpeeksi
Tekniikallekin on uusi sijoituskohde hommattuna. Vastaava Volkkarin malli eli Passat. Tämä koitetaan kanssa pitää päälle päin mahdollisimman vakiona, jotain pientä jippoa kuitenkin pitää keksiä. Tuo pakoputkihomma Audissa oli ihan hauska, moni sitä on ihmetellyt Kerran jopa yllätin jonkun kameran kanssa auton alta konttaamasta
Eli perjantaina tuli hirveä paniikki etsiä joku katsastettu kiesi millä pärjäisi talven yli. Oma w124 osottautui niin läpimädäksi että sen kunnostus loppui.
Kolmen tunnin nettiauto-surffailu kahvia juoden alkoi käymään jo suolenpäälle kunnes eteeni tuli kirkas valo. Paljon pahaa on tullu tehtyä joten jollainhan se taivaspaikkakin on lunastettava.
Rekisteriotteen erikoisehdoista löytyi kerrankin jotain erikoista:
Mallivuodesta 1986 alkaen lisävarusteena saatava lukkiutumaton jarrujärjestelmä hyväksytty LM:n päätöksellä NRO 5812/72/86
ehdolla, että auton ohjaamoon on pysyvästi kiinnitetty jarrujen toimintaa
koskeva tiedote.
Ja tämä tiedote on nuppineulalla aurinkolippaan kiinnitetty lappu.
Luultavasti eka ja vika voortti mutta kokeillaan miten talven pelaa.
Kolmen tunnin nettiauto-surffailu kahvia juoden alkoi käymään jo suolenpäälle kunnes eteeni tuli kirkas valo. Paljon pahaa on tullu tehtyä joten jollainhan se taivaspaikkakin on lunastettava.
Rekisteriotteen erikoisehdoista löytyi kerrankin jotain erikoista:
Mallivuodesta 1986 alkaen lisävarusteena saatava lukkiutumaton jarrujärjestelmä hyväksytty LM:n päätöksellä NRO 5812/72/86
ehdolla, että auton ohjaamoon on pysyvästi kiinnitetty jarrujen toimintaa
koskeva tiedote.
Ja tämä tiedote on nuppineulalla aurinkolippaan kiinnitetty lappu.
Luultavasti eka ja vika voortti mutta kokeillaan miten talven pelaa.
Jahas, löytypä tämmönenki topikki.. itse siis en mersua omista (ainakaan vielä) vaan toistaiseksi ajellaan ah-niin-rakkaalla "ensiautollani", kakkoskoppagolfilla, tuttavallisemmin kakkiksella. vasta siihen tuli uusi pinta vedettyä ja muutenkin kunnostettua, projektista kertomusta löytyy tuolta FFp:n projektipuolelta. niin, kuvat ja tiedot itse autosta nähtävissä TÄÄLLÄ.
Kakkoskopan koloffi on mulle vähän samanlainen auto ku Lada. Siis se tunnepuoli Itselläni kun ensimmäinen oikea auto oli -87 1.6 golffi. Velipojalla taas oli 1.8 vastaava jetta flair.
Hyvän näköinen kiesi.
Tuo escortti oli aikanaan tuulilasissa testissä... "ABS jarrut stereoiden hinnalla". Totesivat vaan, että jarrujen käyttö on opeteltava, jos mielii ajaa turvallisesti En muista tarkalleen mikä syy tuohon kommenttiin oli... Kyseinen tuulilasi saattaisi löytyä jostain arkiston perukoilta.
Hyvän näköinen kiesi.
Tuo escortti oli aikanaan tuulilasissa testissä... "ABS jarrut stereoiden hinnalla". Totesivat vaan, että jarrujen käyttö on opeteltava, jos mielii ajaa turvallisesti En muista tarkalleen mikä syy tuohon kommenttiin oli... Kyseinen tuulilasi saattaisi löytyä jostain arkiston perukoilta.
Ai niin täällä oli tämmönenki aihe, no tuossa elokuussa rantautu pihalle taas yksi projekti, aivan ku niitä ei olisi tarpeeksi
KLIK
Peltihommiahan siinä, takakaaret ja toinen vpk vaihtoon+helmoihin paikkoja.
Ovet, pohja, lokasuojat jne on ihmeen hyvin säilynyt Auto on myös täysin ajokuntoinen. Hieman glymiä ja eiku baanalle!
KLIK
Peltihommiahan siinä, takakaaret ja toinen vpk vaihtoon+helmoihin paikkoja.
Ovet, pohja, lokasuojat jne on ihmeen hyvin säilynyt Auto on myös täysin ajokuntoinen. Hieman glymiä ja eiku baanalle!
Kovasti kiinnostaisi, sen verran erikoinen toteutus tuo kyllä on..Pappi kirjoitti:Tuo escortti oli aikanaan tuulilasissa testissä... "ABS jarrut stereoiden hinnalla". Totesivat vaan, että jarrujen käyttö on opeteltava, jos mielii ajaa turvallisesti En muista tarkalleen mikä syy tuohon kommenttiin oli... Kyseinen tuulilasi saattaisi löytyä jostain arkiston perukoilta.
No on Fiat Scudo ja Ford Transit ja muutama muukin mutta jos nyt näistä pakuista mielipiteitä:
Scudo menee hangessa kun hangessa eikä jää kiinni, ihmevehe
Transit (pitkä) etenee takavetoiseksi myös melko kivasti ja muutenkin tukeva maantiellä, vähän kömpelö kaupungissa . Scudossa tulee kolmelle miehelle ahdasta kun taas Transitissa on tilaa kopissa paremmin ja tukevammat istuimet, Kuskin istuinkin on Transitissa parempi. Molemmilla on käyttötarkoituksen mukaan hyvät puolensa. Pitemmässä juoksussa kyllä Transit on kestävämpi, tosin Fiudessa on 5 vuoden takuu joten so not
Scudo menee hangessa kun hangessa eikä jää kiinni, ihmevehe
Transit (pitkä) etenee takavetoiseksi myös melko kivasti ja muutenkin tukeva maantiellä, vähän kömpelö kaupungissa . Scudossa tulee kolmelle miehelle ahdasta kun taas Transitissa on tilaa kopissa paremmin ja tukevammat istuimet, Kuskin istuinkin on Transitissa parempi. Molemmilla on käyttötarkoituksen mukaan hyvät puolensa. Pitemmässä juoksussa kyllä Transit on kestävämpi, tosin Fiudessa on 5 vuoden takuu joten so not
Toimiikos nuo jotenkin eri tavalla mitä tällä foorumilla on totuttu?näätämö kirjoitti:Kovasti kiinnostaisi, sen verran erikoinen toteutus tuo kyllä on..Pappi kirjoitti:Tuo escortti oli aikanaan tuulilasissa testissä... "ABS jarrut stereoiden hinnalla". Totesivat vaan, että jarrujen käyttö on opeteltava, jos mielii ajaa turvallisesti En muista tarkalleen mikä syy tuohon kommenttiin oli... Kyseinen tuulilasi saattaisi löytyä jostain arkiston perukoilta.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Onko siinä mahdollisesti mekaaniset absit(eli pumppaa jalalla)luokyio kirjoitti:Toimiikos nuo jotenkin eri tavalla mitä tällä foorumilla on totuttu?näätämö kirjoitti:Kovasti kiinnostaisi, sen verran erikoinen toteutus tuo kyllä on..Pappi kirjoitti:Tuo escortti oli aikanaan tuulilasissa testissä... "ABS jarrut stereoiden hinnalla". Totesivat vaan, että jarrujen käyttö on opeteltava, jos mielii ajaa turvallisesti En muista tarkalleen mikä syy tuohon kommenttiin oli... Kyseinen tuulilasi saattaisi löytyä jostain arkiston perukoilta.
Mutta tosiaan muista itsekin lukeneeni aiheesta jotain
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Ei kun tuon escortin jarruissa on jotain sellaista, joka sai tuulilasin toimittajat hämilleen. En varmaksi muista, mutta taisi olla niin, että testissä oli muitakin abseilla varustettuja autoja.
Jonkun koeajajan kommentti taisi olla "mieluummin ne stereot kuin nuo "abs" jarrut".
Kyseinen tuulilasi voisi olla tallessa, mutta arkistolle on matkaa 300km.
Jonkun koeajajan kommentti taisi olla "mieluummin ne stereot kuin nuo "abs" jarrut".
Kyseinen tuulilasi voisi olla tallessa, mutta arkistolle on matkaa 300km.