king cabbi ja pikkuinen probleema
king cabbi ja pikkuinen probleema
tuli laitettua tuollainen 2,3D -88 king cabbi ja sellainen vika et hehkun valo
palaa koko ajan mistähän vois vikaa etsiä.
ja sit millainen jakopää ratkaisu tuossa on et ketju vai?
palaa koko ajan mistähän vois vikaa etsiä.
ja sit millainen jakopää ratkaisu tuossa on et ketju vai?
Saako vastata
Sullon joko jälkihehku koko ajan päällä tai sitten vettä polttoainesuotimessa (älä kysy se on mahdollista).. Tai koko hehkusysteemi jumissa..
11V hehkut, 4.5V jälkihehku noin 12-15 sek käynnistyksestä.. Paras tapa tarkkailla hehkuja on laittaa viimeiseltä hehkulta merkkivalo koppiin kuten mulla, jos palaa niin hehkuttaa, jos palaa himmeesti niin jälkihehkuttaa.. SE nissanin oma valo on vähän härö...Toki onnistuu testailla myös yleismittarilla paikoillaan kun kokeilee... Ei sen hehkuttaa pitäis jos rele pelaa ajon aikana kuten esmes jotku chevyn diisselit..
Itse kyllästyin noihin hehkuongelmiin ja tein nappihehkun kun nuo 11voltin hehkut sen kestää ja talvella saa paremmin käyntiin.. Merkkivalo ajaa asiansa tuossakin.. Itsellä se on keltainen..
Kysy vaan jos vielä prakaa.. (jakopää kettingillä, ei varmana tarvii huoltaa ennenkuin 1.5 miljoonaa kilometriä on ajettu)
Edit:
Kävinhän minä nissanilta kysymässä sitä hehkuohjaus boxia kun se siinä temppuili ja olihan sitä saatavilla, tänään erikoistarjous vain 680 euroa kappale ja kaupan päälle metri johtoa
Sullon joko jälkihehku koko ajan päällä tai sitten vettä polttoainesuotimessa (älä kysy se on mahdollista).. Tai koko hehkusysteemi jumissa..
11V hehkut, 4.5V jälkihehku noin 12-15 sek käynnistyksestä.. Paras tapa tarkkailla hehkuja on laittaa viimeiseltä hehkulta merkkivalo koppiin kuten mulla, jos palaa niin hehkuttaa, jos palaa himmeesti niin jälkihehkuttaa.. SE nissanin oma valo on vähän härö...Toki onnistuu testailla myös yleismittarilla paikoillaan kun kokeilee... Ei sen hehkuttaa pitäis jos rele pelaa ajon aikana kuten esmes jotku chevyn diisselit..
Itse kyllästyin noihin hehkuongelmiin ja tein nappihehkun kun nuo 11voltin hehkut sen kestää ja talvella saa paremmin käyntiin.. Merkkivalo ajaa asiansa tuossakin.. Itsellä se on keltainen..
Kysy vaan jos vielä prakaa.. (jakopää kettingillä, ei varmana tarvii huoltaa ennenkuin 1.5 miljoonaa kilometriä on ajettu)
Edit:
Kävinhän minä nissanilta kysymässä sitä hehkuohjaus boxia kun se siinä temppuili ja olihan sitä saatavilla, tänään erikoistarjous vain 680 euroa kappale ja kaupan päälle metri johtoa
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
NEJ!!, mittaa jännite hehkutuksen aikana, ei hehkun vastuksia.. Jos 11-12V niin ok.. Jos sitä jatkuu yli 20 sek käynnistyksestä niin = nappi. Pitäs tippua käynnistymisen jälkeen joksikin aikaa 4.5V ja sammua sitten kokonaan jonnin ajan kuluttua..mikke.k kirjoitti:no niin hehkut mitattu ja ohmi mittari antoi lukemat 2.2 2.1 0.9 1.1
ja jälkihehku jää päälle eli mites nyt asiassa edetään nappi ja johto suoraan
hehkuille vai
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Joo jos se kerran jättää sitä jälkihehkua päälle eli jälkihehkun puolessa vikaa, se onkin tympeempi.. Muoviin valettua elektroniikkaa
Nappi, amen....
Nappi, amen....
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)