No miks mun webasto lähti tulille vielä -36 asteessa? Pitäskö se viedä huoltoon?Ville S. kirjoitti: Webasto ei syty yli 30 asteen pakkasella, liian pienet polttoaineröörit.
Skoda Octavia Combi Rs diesel
Hyvähyvä. Mutsilla meni noin 10 vuotta että se rupesi löytämään pösöstään pakin. Se kun oli fiestassa ihan eri paikassa, ja mutsi yritti sorvata sitä pösöönkin samaan paikkaan.kamala kirjoitti:Juu, niin olen...
Jokainen auto on omanlaisensa tapaus. Siitä se pysäköintikin lähtee sujumaan kun treenaat. Käännätte sokotan vaan aina sinnikkäästi takaisin pyörilleen jos se kellahtaa, ja uutta yritystä peliin.
Juu, jännästi se autokin muuttaa muotoaan kun välillä kellahtaa toiselle kyljelle, ja välillä toiselle - kattoakin on vähän jo kuosittu uuteen uskoon. Ihan ihka aidolta Skeidalta se kuitenkin vielä näyttää.
Sitä minä ihmettelen, että miten se voi kesärenkailla syödä enemmän kun natsoilla - paineetkin pitäsis olla ihan kohillaan, tosin ehkä lienee syytä tarkistaa ihan itse eikä luottaa vain tuon toisen osapuolen sanaan... Mahtaako se ees tietää, miten ne tarkistetaan?
Sitä minä ihmettelen, että miten se voi kesärenkailla syödä enemmän kun natsoilla - paineetkin pitäsis olla ihan kohillaan, tosin ehkä lienee syytä tarkistaa ihan itse eikä luottaa vain tuon toisen osapuolen sanaan... Mahtaako se ees tietää, miten ne tarkistetaan?
Lähes täydellinen
- vain viat puuttuvat
- vain viat puuttuvat
Ei ne vanteet sen suuremmat ole kesäkumeissa kuin natsoillakaan eli ei se oikein voi toimia selityksenä. Eikä ole renkaatkaan leveemmät. Molemmissa 17" ja renkaat 225x45
Vitosella kolmeakymppiä - eikös se kuulu jo melkein kutosta pistää silmään niillä kierroksilla?
Vitosella kolmeakymppiä - eikös se kuulu jo melkein kutosta pistää silmään niillä kierroksilla?
Lähes täydellinen
- vain viat puuttuvat
- vain viat puuttuvat
No tässä se nähhään, mie kun ajelen automaatilla...kamala kirjoitti:
Löyty muuten video siun viimekesäseltä kauppareissulta:
http://www.youtube.com/watch?v=cHtvyImNqek
Ai toi reissu - niin ne inssissäkin sanoi mulle, että mulla ei ole mitään hajua auton liikeradasta - jotain hahmotushäiriöitä, mitä lie...
Mä jo luulin, että tätä kauppareissua tarkoitit...
http://www.youtube.com/watch?v=n4A5ppaA-Pk
Mä jo luulin, että tätä kauppareissua tarkoitit...
http://www.youtube.com/watch?v=n4A5ppaA-Pk
Lähes täydellinen
- vain viat puuttuvat
- vain viat puuttuvat
Kovin oli hankalan näköstä tuo parkista poistuminen
Kuin ison alan tarviit että sopii menemään
Kuin ison alan tarviit että sopii menemään
NO EN OO V***U RAUHALLINEN!!
www.kiroilevasiili.fi
www.kiroilevasiili.fi
No sepä se - iso ihminen tarvitsee isot liikeradat - tai jotain Vielä en kovin pieniin parkkihalleihin/-paikkoihin uskalla mennä.Kati kirjoitti:Kuin ison alan tarviit että sopii menemään
Heh - mitenköhän mä mahtaisin sopia moottoripyörän kyytiin? (Ja HVM - EI, nyt en tarkoita sivuvaunua!). Kun isäntää en saanut MB:n ystäväksi vielä taivuteltua, niin todennäköisyys sen suhteen, että moottoripyörän saisin pihan koristukseksi on huomattavasti korkeampi. Ja kun mä haluaisin...
Eikös siinä ole jo perusteluja riittävästi? (tosin ei riittänyt sen MB:n kanssa )
Lähes täydellinen
- vain viat puuttuvat
- vain viat puuttuvat
Ei kun teillehän pitää olla tämmönen :kamala kirjoitti:HVM kirjoitti:kamala kirjoitti:HVM - pliide eti meille sivuvaunuprätkä!
Noinko mä sanoin? ...taisin sanoa, kun kerran tuossa niin lukee.
Noh - eipä kai sitten muuta, kuin toimeksi vaan. Missä noita myydään? Kimppatilaus?
En mie tiijä missä noita myyvään. Apteekissa tai Anttilassa?