Mitä ne punaiset kirjaimet VolksWagenin TDI:ssä oikein on?
Mitä ne punaiset kirjaimet VolksWagenin TDI:ssä oikein on?
Niin siis kun TDI on "Turbo Direct Injection" ja TDI-volkkareissa olen nähnyt sen TDI:n kirjoitettuna kaikilla seuraavilla väriyhdistelmillä:
TDI
TDI
TDI
ja tänään tuli vastaan tällainen "überdiesel" josta piti kuva ottaa tai ei kukaan usko:
Niin voisiko joku valottaa mitä nuo punaiset kirjaimet oikein kertoo autosta?
-Fantasos-
TDI
TDI
TDI
ja tänään tuli vastaan tällainen "überdiesel" josta piti kuva ottaa tai ei kukaan usko:
Niin voisiko joku valottaa mitä nuo punaiset kirjaimet oikein kertoo autosta?
-Fantasos-
"Jos ajan Volvolla, olen vastuuni tunteva perheenisä.
Jos ajan Mersulla, olen ällöttävä ökyjuppi."
Jos ajan Mersulla, olen ällöttävä ökyjuppi."
Se on varmaan joku aito suomi versio 65heppasella myllyllä johon ei saa tilattua varusteita edes lisä maksustajari_w123 kirjoitti:Mun mielestä mä oon nähny sinisellä koko TDI merkin,onko se sitten joku superlöysä versio vai?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Hohoh, repesin ... Ei kait sellasta oikeesti ole.jari_w123 kirjoitti:Mun mielestä mä oon nähny sinisellä koko TDI merkin,onko se sitten joku superlöysä versio vai?
Eikös "eko-versioissa" ole vielä jotain vihreitä kirjaimia.
Näsäviisasteluna sinisen I:n Transporter ei ole heikkotehoisin portter vaan matalaviritteisin versio nimenomaan TDI-moottorista.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
Kverilla noita volskelja ollut ja se tuumaili "Mitä vähemmän punaista perässä, sitä vähemmän murheita" .......kyselin siltä nimittäin tuota samaa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Voi se olla että oon harhoja nähny,oisko se sitten ollu SDI sinisellä?Se se vasta superdiesel onkin .Tuo oli kans hyvä lucky dog:ilta mitä vähemmän punaista sitä vähemmän harmeja.Pätee moneen muuhunkin autoon .Leka kirjoitti:Hohoh, repesin ... Ei kait sellasta oikeesti ole.jari_w123 kirjoitti:Mun mielestä mä oon nähny sinisellä koko TDI merkin,onko se sitten joku superlöysä versio vai?
Eikös "eko-versioissa" ole vielä jotain vihreitä kirjaimia.
Näsäviisasteluna sinisen I:n Transporter ei ole heikkotehoisin portter vaan matalaviritteisin versio nimenomaan TDI-moottorista.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Juu ei kannata. Kävin tuossa viikolla yhtä ambulanssia testailemassa 174hv koneella, aika herkkään otti 180 tauluun. Mittarissa oli jo 400tkm, mutta kyyti oli edelleen hyvää ja vetoja kiitettävästi.Harju kirjoitti:Hyvä tietää ettei rupea mersulla härnäämään transvesporttereita missä on punastaVille S. kirjoitti:Transporter T5: Ei punaista=88hv, 1 punanen=105hv, 2 punasta=131 hv ja kaikki punasta=174hv
Passateissa jne noissa ei ole mitään tolkkua, käytännöt vaihdelleet vuosittain.
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Re: Mitä ne punaiset kirjaimet VolksWagenin TDI:ssä oikein o
Aika uskomaton peli kyllä. Minä kun olen luullut että kaikki punakirjaimiset TDI 4-motion 'portterit on sähkönsinisiä korinvärisillä puskureilla ja kirkkailla vilkuilla. En ole koskaan ennen nähnyt muunvärisenä.
Liekö maahantuoja saanut noita jostain halvalla jämäerän
I drive an Opel. What's your excuse?
Re: Mitä ne punaiset kirjaimet VolksWagenin TDI:ssä oikein o
Noniin tämä jo selventää paljon Kyllä siinä vähän ihmettelinkin että miten p**kele tollanen pakettiauto kulkee noin hyvin, noh ilmankos kun se oli juuri kuvailemasi sähkönsininen :/ Ei muuten ollut perässä mitään kirjaimia. Ei punaisia eikä valkoisia.Melitos kirjoitti: Aika uskomaton peli kyllä. Minä kun olen luullut että kaikki punakirjaimiset TDI 4-motion 'portterit on sähkönsinisiä korinvärisillä puskureilla ja kirkkailla vilkuilla. En ole koskaan ennen nähnyt muunvärisenä.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Tuolta infoa noista VAG:in värikoodauksista: http://www.ajovalo.net/TDI.htm
Mitä enemmän punasta, sen parempi peli. Köyhät vaan selittelee kromikirjaimiaan
Mitä enemmän punasta, sen parempi peli. Köyhät vaan selittelee kromikirjaimiaan
-
1.9 TDI
Yks tuttu osti tossa joku aika sitten 1.9 TDI, se heikkotehonen. Oli jätkä aatellu että tossapa saadaan hyvä aato ku eellinenkin oli ollut se vähätehoisin mutta 2.5 TDI, ei muuten pojalla ollut hymy herkässä ku huomas että tätähän jootuu luukuttamaan ihan hirveesti. Sen siitä saa ku yrittää päästä halvemmalla ja pienemmällä. Tosin täytynee muistaa että kaikki alle komelitraiset ovat mopoja!