Ralen lievä Bertone - raviporukat kyykkyyn!
Automaailman helmiä... Huokaus. Tyylikkyydellä ei ole rajaa. HVM, nyt sinulla on mahdollisuus harjoitella käyttämään tuota lämmityslaitteen vivustoa. Jossain topicissa mainitsit vuonna nuijasota, että tuon mallisarjan Volvon lämmityslaitteen paneeli on sinulle hiukan vaikeasti opittava? En tiedä pitäneekö muistikuvani paikkansa.
Voi Vesa minkä keksit... joo saat imuroida, saat painepestä ja saat vaikka mitä haluat! Niissä rajoissa että voin edes jotenkin korvata nähdyn vaivan...
Nykii, nykii...sitähän ne tekee. Öljyä pikkasen lisää kaasariin, ohjeistushan tuli jo. Sitten reipasta ajoa, ehkäpä vielä aavistuksen rikkaammalle seosta. Tollanenkin vekotin tarvii sitä liikuttelua, paikallaan maatessa puutuu. Vielä jos kärjet meinaa jaksaa katella niin tuskinpa enää jää ihmeteltävää
Jätä jotain mullekin... vaikka sitten se finlantia...
Nykii, nykii...sitähän ne tekee. Öljyä pikkasen lisää kaasariin, ohjeistushan tuli jo. Sitten reipasta ajoa, ehkäpä vielä aavistuksen rikkaammalle seosta. Tollanenkin vekotin tarvii sitä liikuttelua, paikallaan maatessa puutuu. Vielä jos kärjet meinaa jaksaa katella niin tuskinpa enää jää ihmeteltävää
Jätä jotain mullekin... vaikka sitten se finlantia...
Tuuppaa olemaan meidän maassamme vähissä vastaavat W123 "papan helmet"...Saksasta? Kohtuuhintainen? Nelinumeroinen summa...eikä sieltäkään ihan pienimmästä päästä. Onnea etsintään, mutta miksei kattoluukkuajari_w123 kirjoitti:Mistä löytyis mulle kohtuu hintainen W123 mersu joka olis yhtä hyvässä kuosissa kuin tuo volovo?Mulla olis vaatimuksena että ei olis kattoluukkua ja että olis normi sedani eikä kv auto.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1431432
Tämmöinenkin meni tuossa taannoin...
Onko oikiasti jossain perus 242:sessa mittään säilömistä?
Siistuhän tuo on ku mikä.
Ajankuva, mutta mitä muuta se on? Käyttöautoko?
Joku 262C Bertone lienee eri asia?
Noh, mikä mukavinta että näille lahnoille löytyy arvostavia ottajia.
Erilaisuus on kuitenkin autokulttuurin suola.
Siistuhän tuo on ku mikä.
Ajankuva, mutta mitä muuta se on? Käyttöautoko?
Joku 262C Bertone lienee eri asia?
Noh, mikä mukavinta että näille lahnoille löytyy arvostavia ottajia.
Erilaisuus on kuitenkin autokulttuurin suola.
Pro HVM
Suomalainen autohistoria kun on sellainen... Meillähän on päästy hienojen autojen makuun vasta türkkilaisten hylättyä ne...Rässi66 kirjoitti:Onko oikiasti jossain perus 242:sessa mittään säilömistä?
Äh mä en edes tykkää 262C:stä. Okei yhden tosihienon tiedän jossa on jopa täysmoottori... Ja esim. Stadin Bilian pihalla on työntekijöillä kai peräti 3 kpl sellaisia, onhan se "näky". Mä halusin tälläisen kun oli meillä joskus perheessä muinoin samanlainen. Kai sitä siistinä saa pitää, tuskin oon säilömässä sen kummemmin?
Laitetaanko pikku video väliin? On se säälittävässä kunnossa.
Imurillakin vähän vetelin, mutta kävi p*rkele satamaan kesken kaiken. Huomenna lisää.
Kehveli kun on se verhoilupesuri Joensuussa lainassa, ja vieläpä saabistilla!
Jospa tuon vielä alakuviikosta sieltä hakis, ja laittas ralen rottelon kunnon iskuun.
Konkan vaihdoin, samaten virranjakajan kannen. Tyhjäkäyntisotkuakin nostin kierroksen verran.
Kärkiin oli palanut piikki + reikä pitkä kipinä=konkka paskana? Eikö?
No vaihettu on.
Nyt käy nätisti.
Imurillakin vähän vetelin, mutta kävi p*rkele satamaan kesken kaiken. Huomenna lisää.
Kehveli kun on se verhoilupesuri Joensuussa lainassa, ja vieläpä saabistilla!
Jospa tuon vielä alakuviikosta sieltä hakis, ja laittas ralen rottelon kunnon iskuun.
Konkan vaihdoin, samaten virranjakajan kannen. Tyhjäkäyntisotkuakin nostin kierroksen verran.
Kärkiin oli palanut piikki + reikä pitkä kipinä=konkka paskana? Eikö?
No vaihettu on.
Nyt käy nätisti.
HVM kirjoitti:Kehveli kun on se verhoilupesuri Joensuussa lainassa, ja vieläpä saabistilla!
Jospa tuon vielä alakuviikosta sieltä hakis, ja laittas ralen rottelon kunnon iskuun.
Voin tuodakkin sen olisko maanantai mittää?
Näinhän se onHVM kirjoitti:Kärkiin oli palanut piikki + reikä pitkä kipinä=konkka paskana? Eikö?
No miten vaan cdta sovitaan? Passaa sekin että tuot.
Mukavahan näitä hienoja autoja on kiillottaa, joridolivo, mutta pakkelin levittely ja teutoranttimaalilu ei nappaa. Sen vaan jotenkin näkee, kannattaako jotakin autoa kiillottaa ja putsata vaiko ei. Tätä kannattaa.
Rahasta en kyllä tämmöstä hommaa alakas tekemään, pitää sen leivän irrota helpommallakin.
Kivaa on.
Mukavahan näitä hienoja autoja on kiillottaa, joridolivo, mutta pakkelin levittely ja teutoranttimaalilu ei nappaa. Sen vaan jotenkin näkee, kannattaako jotakin autoa kiillottaa ja putsata vaiko ei. Tätä kannattaa.
Rahasta en kyllä tämmöstä hommaa alakas tekemään, pitää sen leivän irrota helpommallakin.
Kivaa on.
Kattoluukullinen malli saattaa olla jostain kohti hapero jos luukun ja tiivisteiden huolto on joskus laimilyöty.Ehkä turhaa fobiaa luukkua kohtaan mutta ei kai se vara venettä kaada .raul kirjoitti:Tuuppaa olemaan meidän maassamme vähissä vastaavat W123 "papan helmet"...Saksasta? Kohtuuhintainen? Nelinumeroinen summa...eikä sieltäkään ihan pienimmästä päästä. Onnea etsintään, mutta miksei kattoluukkuajari_w123 kirjoitti:Mistä löytyis mulle kohtuu hintainen W123 mersu joka olis yhtä hyvässä kuosissa kuin tuo volovo?Mulla olis vaatimuksena että ei olis kattoluukkua ja että olis normi sedani eikä kv auto.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1431432
Tämmöinenkin meni tuossa taannoin...
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Juu, se on kuin uusi, ei ruosteen pilkkua missään. Kamera saa tosiaan aikaan hyvän ääniraidan. Missähän se mahto olla se video jossa ässän sepelimylly jauhaa?Leka kirjoitti:
Hemmetin siisti konetila Mutta kaunissaundinen tuo kameralla nauhoitettu volvon käynti
Löyty:
Anteeksi OT, mutta "nätisti" käy ässäkin.
Pyyhkäsin Volovosta vähän pölyjä, tässä ois muutama kuva lisää:
Mitä enemmän tätä linttaa syynää ja puunaa, se enemmän v*tuttaa etten itse ostanut tätä. No onneksi päällimmäinen tunne on kuitenkin sääli ralen "onnettomuuden" johdosta.
Missä näitä tämmösiä tämän ikäsiä autoja oikeasti on? Ei missään - ainakaan kotimaassa.
Mitä enemmän tätä linttaa syynää ja puunaa, se enemmän v*tuttaa etten itse ostanut tätä. No onneksi päällimmäinen tunne on kuitenkin sääli ralen "onnettomuuden" johdosta.
Missä näitä tämmösiä tämän ikäsiä autoja oikeasti on? Ei missään - ainakaan kotimaassa.
Toki on.Rässi66 kirjoitti:
Heh, näky olevan vielä hallitunkissakin "LLL-Paintwork Preservator" varustus kiinni.
No niinpäs muuten näyttää, että olis vähän "huulilla."audimies kirjoitti:Tarkista ylävesiletkun kiinnitys?
Ei oo turpo, ja vaparina tuommosessa on siinä 680 hummaa.J.T.S kirjoitti:Häh..? Onko tuossa vielä solmukin..? (minen ainakaan nähnynä yhessäkkään kuvassa.. ) Montako ravuria tuommosen konetilassa muuten pittää majjaa?SamuliS kirjoitti:...240 Turboja...
Kuulkees, juuttuvakurkku-spesialistit, kun tuota tuossa kaasarissa seisoo jotta "Solex". En oo ennemmin törmänny kun SU:hun ja Kaarina Dromgergiin(?), että näitäkö on siis juuttuvakurkkusella Solexillakin? Tai siis että Soleksikin on tehnyt tätä hiirenloukkua?
- Iippo Vinetto
- Autoencyklopedia
- Viestit: 1538
- Liittynyt: 23.5.2006 17:58
- Paikkakunta: Tampereen alla, Hangon yllä.
Eipä se oo mahtanu vielä keretä, taitaa olla työkiireitä. Tuliskohan tuosta tuppi vaiko kukkaro, jos täällä ristiäiset Volvolle pitää?Iippo Vinetto kirjoitti:Jokos jäsen Raul on "kastanut" tapansa mukaan (ks.Raulin allekirj.) vulvanderin, vai järjestetäänkö siitä nimikilpailu tyyliin mese.
No eipä sen ralen ole toisaalta pakko nimeä käyttöön ottaa.
Raitisilmasuuttimista näyttäisi vielä pölyä löytyvän. Ja kajarin ritilästä.HVM kirjoitti:Pyyhkäsin Volovosta vähän pölyjä, tässä ois muutama
Kehtaako noin pölyistä autoa edes Mänttään viedä. Jätä se Jyväskylään.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.