Citroen C3 -06
Citroen C3 -06
Tämmöinen tuli hommattua. Citroen C3 1,4i 16V
Ennakkoluulottomasti vaihdoin uskollisen Dieselin Pensapihiin pieneen kaupunkiautoon. Ajot ovat lähinnä kaupunkiin ja takas. 13km + 13km Päivittäin, viikonloppuisin vähemmän.
Ensivaikutelma oli, että " Voi jumalauta, Baskerimiesten ja naisten auto, ei meille ikinä!" No kokeiltuani paria muuta japanailaista saman kokoluokan autoa, tajusin että näissä japseissa ei oo mitään erikoista. Ei mitään syytä miksi ostaisin. Kaiken muun lisäksi sain lähes uuden auton jolla oli ajettu 20 tkm samaan hintaan kuin 100 000 ajetun toijjotan. ( Älkää kommentoiko tätä lausetta, pliis, tiedän, korolla rullaa vielä kun citikasta on tehty konepelti S500 :een)
Sähköinen ohjaustehostin teki vaikutuksen. Herkkä kuin mikä! Mittaristo on kivan Futuristinen. Tulee mieleen Paluu Tulevaisuuten sarja. Digitaalinen nopeusmittari.
Ajoimme koeajoa Daimlerin ja Russiansin kanssa. Elo painoa autossa oli yli 300 KG reilusti.
Ainoat ongelmat oli saada takapenkillä mahtumaan jalat ja pää kyytiin... Auto on aika matala takapenkin kohdalta, samoin jalkatilaa ei ole kuin ehkä 15cm... Auto on suunniteltu äidille ja kahdelle lapselle...
Mutta laitan kuvia ja kommenttia tänne myöhemmin. Tärkeimmät kriteerit päätökseen ottaa sitikka oli Takuu, 4 AirBägia, Ilmastointi, ABS jarrut.
Ajellaan eteenpäin ja katsotaan mitä tuleman pitää!
Ennakkoluulottomasti vaihdoin uskollisen Dieselin Pensapihiin pieneen kaupunkiautoon. Ajot ovat lähinnä kaupunkiin ja takas. 13km + 13km Päivittäin, viikonloppuisin vähemmän.
Ensivaikutelma oli, että " Voi jumalauta, Baskerimiesten ja naisten auto, ei meille ikinä!" No kokeiltuani paria muuta japanailaista saman kokoluokan autoa, tajusin että näissä japseissa ei oo mitään erikoista. Ei mitään syytä miksi ostaisin. Kaiken muun lisäksi sain lähes uuden auton jolla oli ajettu 20 tkm samaan hintaan kuin 100 000 ajetun toijjotan. ( Älkää kommentoiko tätä lausetta, pliis, tiedän, korolla rullaa vielä kun citikasta on tehty konepelti S500 :een)
Sähköinen ohjaustehostin teki vaikutuksen. Herkkä kuin mikä! Mittaristo on kivan Futuristinen. Tulee mieleen Paluu Tulevaisuuten sarja. Digitaalinen nopeusmittari.
Ajoimme koeajoa Daimlerin ja Russiansin kanssa. Elo painoa autossa oli yli 300 KG reilusti.
Ainoat ongelmat oli saada takapenkillä mahtumaan jalat ja pää kyytiin... Auto on aika matala takapenkin kohdalta, samoin jalkatilaa ei ole kuin ehkä 15cm... Auto on suunniteltu äidille ja kahdelle lapselle...
Mutta laitan kuvia ja kommenttia tänne myöhemmin. Tärkeimmät kriteerit päätökseen ottaa sitikka oli Takuu, 4 AirBägia, Ilmastointi, ABS jarrut.
Ajellaan eteenpäin ja katsotaan mitä tuleman pitää!
ML 270 CDI -00
Re: Citroen C3 -06
mannesman kirjoitti:myöhemmin.
Täytyy sanoa ettei ole tuommosesta citikasta kuin ennakkoluuloja
Joo pikkuauto on ihan näppärä kaupungissa. Pystyy parkeeraamaan vaikka kuinka pieniin väleihin Tienpäällä ne sitten on mitä on. Naapurilla kanssa tuommoinen ´pikkukissa´ ja se sanoo että ihan ok peli. Ihan se on kestänytkin kasassakin ilman ihmeempiä vikoja
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
- dieselpower
- Viestit: 59
- Liittynyt: 28.3.2006 16:24
- Paikkakunta: Kivialho city
Kyllä noissa ranskalaisissa on jotain sellaista, joka saattaisi viedä koko käden... Onhan itselläkin ollut esillä C5, 406 ja Laguna. Velipoika ajelee melkeen uudella Lagunalla ja on tyytyväinen, eikä se huono auto ole. Taitaa olla jo kolmas rellu peräkkäin.
Jos joku nyt on sitä mieltä, että ainoat hyvät ranskalaiset saa grilliltä niin rohkeasti vain kokeilemaan...
Jos joku nyt on sitä mieltä, että ainoat hyvät ranskalaiset saa grilliltä niin rohkeasti vain kokeilemaan...
Hyvä peli! Mutsilla oli C2 1.6 ja mainio auto, lukuunottamatta sitä vihattavaa-rakastettavaa vaihteistoa. Tuo taitaakin olla ihan manuaalilla joten pääset siitäkin ongelmasta eroon, tosin ei se nyt täys-susi ollut kun hieman totutteli ajamaan.
Niiiiin ja ei siinä 1.5 vuodessa ollut yhtään mitään vikaa, nykyisessä A170:ssä on enemmän Tai irtoshan siitä kerran moottori kun kannattimet murtui mutta se nyt oli tehtaan kömmähdys, tuskinpa kovin yleinen vika.
Niiiiin ja ei siinä 1.5 vuodessa ollut yhtään mitään vikaa, nykyisessä A170:ssä on enemmän Tai irtoshan siitä kerran moottori kun kannattimet murtui mutta se nyt oli tehtaan kömmähdys, tuskinpa kovin yleinen vika.
W203 C220CDi A + Britti-Bemari.
JOo, vaihteisto vois olla vähän täsmällisempi. Pitkä vaihdekeppi tuo mieleen muistoja vanhasta transitista. vaihteiden vaihto vaati keskittymistä aluksi.. nyt ei ongelmia.
Ainut asia mikä on ollut mieletöntä; En ole saanut autoa sammumaan kertaakaan risteykseen. Kytkin ja vaihteisto toimii kinpassa hyvin.
Yleensä kun ajan Pensa-autolla, se sammuu aina lähdössä.. Tosin niin sammui Uusi Transitikin, vaikka siinä oli joku ihme turbodiisseli....
Ainut asia mikä on ollut mieletöntä; En ole saanut autoa sammumaan kertaakaan risteykseen. Kytkin ja vaihteisto toimii kinpassa hyvin.
Yleensä kun ajan Pensa-autolla, se sammuu aina lähdössä.. Tosin niin sammui Uusi Transitikin, vaikka siinä oli joku ihme turbodiisseli....
ML 270 CDI -00
Jeah. Meillä oli töissä 3 vuotta tollanen C3. Kiitoksen puolelle siinä menee juuri ketteryys ja hyvä näkyväisyys ja jotensakin jouheva poljinten toiminta.cmeli kirjoitti:Joo pikkuauto on ihan näppärä kaupungissa. Pystyy parkeeraamaan vaikka kuinka pieniin väleihin Tienpäällä ne sitten on mitä on. Naapurilla kanssa tuommoinen ´pikkukissa´ ja se sanoo että ihan ok peli. Ihan se on kestänytkin kasassakin ilman ihmeempiä vikoja
Miinuspuoli on sitten noita tavanomaisia pikkuauton juttuja: melko rouhea meteli, sähköisesti täysin tunnottomaksi kevennetty ohjaus ja ranskalaistyyppiset retki-istuimet: ranka oli isojen miesten alla vino alta vuoden ja ei se nyt kovin kookas tai tukeva koko penkki ollut.
Ilman vikoja tuo meilläkin kulki, mitä nyt se naurettava keulan talvipeitemuovi tippui ensimmäisenä syksynä ja joskus auto vähän nyki kylmänä lähtiessä ikään kuin automaattiryyppy olisi ollut huonossa säädössä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Eli manuaalilla on. Se "automaattivaihteisto", eli robotisoitu manuaali on aika heikko ilmennys toiminnallisesti. Arpoo vaihteita silmään todella erikoisella logiikalla, 1.6 mallissa taitaakin olla aina se sensotronic tjsp.mannesman kirjoitti:JOo, vaihteisto vois olla vähän täsmällisempi. Pitkä vaihdekeppi tuo mieleen muistoja vanhasta transitista. vaihteiden vaihto vaati keskittymistä aluksi.. nyt ei ongelmia
W203 C220CDi A + Britti-Bemari.
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Parhaimmat ranskalaiset saa grilliltä ,mutta rapeimmat löytyy suomesta!
Onnea uudelle valinnalle? Tuo alkaa ikävästi jos sähkövikoja ilmenee ranskalaisiin,sillä niitä ne ei osaa tehdä. Tai semmoisia pienenpieniä naurettavia juttuja ,mitkä ei toimi suomen vaihtelevissa oloissa , nyt en puhu C# tms.. Vaan vanhemmista patongeista . Pitää tulla tsiikaan autoa enskuussa.
Onnea uudelle valinnalle? Tuo alkaa ikävästi jos sähkövikoja ilmenee ranskalaisiin,sillä niitä ne ei osaa tehdä. Tai semmoisia pienenpieniä naurettavia juttuja ,mitkä ei toimi suomen vaihtelevissa oloissa , nyt en puhu C# tms.. Vaan vanhemmista patongeista . Pitää tulla tsiikaan autoa enskuussa.
big jopo