tupru kirjoitti:KuusYsi Korvette on mielestäni kaunein korvette mitä on valmistettu!

Se on monen mielipide, etenkin avona, edelliskesänä kulkineena oli kuvan -63 avo 327cid. MR-auto
Päivitetääs juttua. Talven aikana ei isompia muutoksia tehty, pikku säätöjä ja omia muokkauksia syöttöpumppuun. Näillä muutoksilla saatiin savuttamista huomattavasti vähemmäksi ja tehoakin ehkä vähän lisää. Ainakin loppunopeus parani Pudasjärven kentällä lukemiin 166,3kmh parhaan ajan ollessa 14,5. Pari viikkoa sitten oli tarkoitus parantaa tuosta Kalajoella, mutta edellisillan säätelyissä sitten napsahti. Kiertokangen yläpää vissiin antautui ja romuahan sieltä tuliMJF kirjoitti: Ja tämän hetken harraste-Volkkarihan näyttääkin nyt tältä Keulalla Audin ajoista jatkojalostettu vanha kunnon kammiodiisseli reilun 1,7 litran tilavuudella. Varttimaililla koitettiin kesällä kulkea tällä, kunnon aikaa ei vesisateen takia saatuVähän vihjeitä tehoreservistä antoi kuitenkin edellisen illan testeissä ajettu 160,5kmh loppunopeus. Kuvassa olevilla renkailla ajettiin, pikkasen meinas olla liukasta lähdössä
Muutama viikko siinä sitten vierähtikin ennen kuin viime lauantaina pääsi Holysmoke Dynodayssa penkkiin, 223hv löytyi koneesta. Tästä vielä olis tarkoitus parantaa syksyn aikana, vielä on vinkeitä jäljellä...
Jaa-a, mitenkähän tuon nyt taas ottais.MJF kirjoitti:Uskon. Vakio-osilla tehty moottori ei ole viritettyLerssinen kirjoitti:Ruahhahhaa, uskokko muka itekkäänMJF kirjoitti:viritettyä dieseliä ei ainakaan tule enää
Tuo on maalattu telallapp d kirjoitti:Tuohan kiiltää niinkö Kimmon Cuupe![]()
Sori, oli aivan pakko
Mut hei, Maalikin kun on kauppanimikkeeltään puolikiiltävä niin ei oo tarkoituskaan kiiltääpumba kirjoitti:Nykyään vai ennenpp d kirjoitti:Tuohan kiiltää niinkö Kimmon CuupeLerssinen kirjoitti:Niinnojoo,
![]()
Sori, oli aivan pakko![]()