Runtulan pornstartteri alias hopeanuoli
Runtulan pornstartteri alias hopeanuoli
Olipa kerran ransportteri joka kävi ensimmäisessä makkaramiitissä nastolassa. Tällä reissulla poloista rupesi ujostuttamaan ja niinhän siinä kävi että öljyt roiskui pitkin takalasia. Aikaa kului ja tuli hetki lähteä ensimmäiseen wirtamiittiin. Tälläkin reissulla ilmeisesti ujostutti ja havaittavissa oli jonkinlaista teini änkstiä koska mokoma väristeli imuputken irti ja turbo oli täynnä soraa. Visumiittiin lähdettiin uuden turbon säestyksellä ja kyllähän se iloisesti pihisi ja puhisi kunnes tuli kotimatka ja jälleen kerran tuo imuputki irtosi ja sitämyöten turbon tuotto vähäni noin 70%.
Tällä vajaatuottoisella laitteella ajelin sitten kesän ja syksyn kunnes tuli jokin käsittämätön into ja vimma saada uutta pilleriä purkkiin.
Ajattelin että hopeanuolta ei nolostuttaisi niin paljoa ST mersujen vierellä jos sillekkin laitetaan puolikkaan moottorin kokoinen turbo joten eikun mallaamaan.
Äijä energian saattamiseksi projektiin pakosarja hitsattiin puikolla ja puikkona oli OK 74.46
Monta kertaa kirottiin mutta kyllä se sinne pikuhiljaa rupesi mahtumaan
Tänään sitten oli H hetki ja aika koeajon. Pakoputken V pand liitoksen hoitaa 123 vetarin suojakuppi joka käy tuohon 3" lemmarin alle kuin nenä päähän ja ilmanpuhdistimen adapteri on ässän läppärunko.
No mitenpä sitten kulkee. Hyvin kulkee ja ahtimen siivet lukittuna kiinni asentoon ensimmäisen vaihteen vaihdon aikana ahtomittarin näyttäessä 1,2 kiloa ääni joka takakontista kuului vastasi täysin vanhaa turbo valmettia
Täytyy huomenna tehä pakoputki ja laittaa tuo epätoivonen painekellosäätö paikalleen niin pääsee kokeilemaan iha kunnolla
Tällä vajaatuottoisella laitteella ajelin sitten kesän ja syksyn kunnes tuli jokin käsittämätön into ja vimma saada uutta pilleriä purkkiin.
Ajattelin että hopeanuolta ei nolostuttaisi niin paljoa ST mersujen vierellä jos sillekkin laitetaan puolikkaan moottorin kokoinen turbo joten eikun mallaamaan.
Äijä energian saattamiseksi projektiin pakosarja hitsattiin puikolla ja puikkona oli OK 74.46
Monta kertaa kirottiin mutta kyllä se sinne pikuhiljaa rupesi mahtumaan
Tänään sitten oli H hetki ja aika koeajon. Pakoputken V pand liitoksen hoitaa 123 vetarin suojakuppi joka käy tuohon 3" lemmarin alle kuin nenä päähän ja ilmanpuhdistimen adapteri on ässän läppärunko.
No mitenpä sitten kulkee. Hyvin kulkee ja ahtimen siivet lukittuna kiinni asentoon ensimmäisen vaihteen vaihdon aikana ahtomittarin näyttäessä 1,2 kiloa ääni joka takakontista kuului vastasi täysin vanhaa turbo valmettia
Täytyy huomenna tehä pakoputki ja laittaa tuo epätoivonen painekellosäätö paikalleen niin pääsee kokeilemaan iha kunnolla
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Sopparuuvi on samassa asennossa missä se oli kesällä sieläpäin käydessä joten varoja vielä on reilusti. Voiha tuota rullalla käyttää jos jaksaa kardaanin irrotella koska nelikkopenkkiä en tästä iha läheltä heti saa mieleen
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Jyväskylässä on 4veto penkkiRuntula kirjoitti:Sopparuuvi on samassa asennossa missä se oli kesällä sieläpäin käydessä joten varoja vielä on reilusti. Voiha tuota rullalla käyttää jos jaksaa kardaanin irrotella koska nelikkopenkkiä en tästä iha läheltä heti saa mieleen
http://www.motest.fi/
opel astma 1.6i 8v -96
Ex autoja ollu iso määrä pari w124 diesel mersuakin ollu
[miitit]0000000000000111000000[/miitit]
Ex autoja ollu iso määrä pari w124 diesel mersuakin ollu
[miitit]0000000000000111000000[/miitit]
Re: Runtulan pornstartteri alias hopeanuoli
Saisko tohon reikään mitenkään kuutosen lusikoitua?Runtula kirjoitti:
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kaveri suunnitteli ainaki vielä viime keväänä Audin 2,5 V6 TDI:tä oman portterinsa perään... Pitäspä muuten soitella et joko se on saanu koneen...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tallissa ilmastointi kohdallaan katto vähän vuotaa mutta eiku alle vaan
3 tuntia verta hikeä uusia tuntemattomia kirosanoja ja siinä se nyt on. Asetelmasta nylppäsin jo yhen pultin eli vois vaikka ootella kevättä ja purkaa laatikon seuraavaks
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kurkkookko samalla joutessas tuone mun ketrakkiin jotta mikä sielä hujeltaa nelosella ajjaissa. Ja siinä ku se on loota pöyvällä, ni kahtelis onko vauhtipyörän sekmentit pysyny kohillaan. Siehän äkkiä lehtisahalla kihnuttasit vaikka koko uuven trikkeripyörän sinne.
Mistä sie kiskot tarmoa nuihin touhuihin.
Mistä sie kiskot tarmoa nuihin touhuihin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Kuvassa ostettu varaosa ja teetetty uusi ratas 42CrMo4 jöötistä lankasahalla. Ei oikeen tuota "varaosaa" kehdannu laittaa paikalleen koska se oli loppuun kulunu. Vielä pitää karkaista tuo ratas niin vois aatella paikalleen laittamista ja pääsis tässä rojektissa eteenpäin ennenkun lumet sulaa
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Meinaakko olla tosissas sen pornopöntön kanssa? Alakaa tuntumaan siltä. Kohta sielon suorakytkentäloota kehitteillä. Jaa niin, ei kannata muuten tehä Ooppelin jousista terävehkeitä, Ooppelin jousethan katkiaa itekseenki. Perähelaa ku niitata nakuttelin ruotiin kiinni, niin etuhelalta katkesi ku lasi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Re: Runtulan pornstartteri alias hopeanuoli
Juu-u. Parilla ahtimella, porsaan laatikolla ja mersun punpulla...Fenton kirjoitti:Saisko tohon reikään mitenkään kuutosen lusikoitua?Runtula kirjoitti:
HX40v ja gt18v siellä majailee.
Muistitko sää päästää sen terän Täytyy jossaki vaiheessa tehä uus proto jos joskus sais tehtyä uunin karkasua varten niin siinä samalla onnistus päästöki.Easy Rider kirjoitti:Meinaakko olla tosissas sen pornopöntön kanssa? Alakaa tuntumaan siltä. Kohta sielon suorakytkentäloota kehitteillä. Jaa niin, ei kannata muuten tehä Ooppelin jousista terävehkeitä, Ooppelin jousethan katkiaa itekseenki. Perähelaa ku niitata nakuttelin ruotiin kiinni, niin etuhelalta katkesi ku lasi.
Tuo kutosella oleva portteri taitaa olla ainoa katulaillinen laite suomessa vaikkei siitä paljoa tietoa liikukkaan
Niin ja oon minä tosissani tuon pöntön kanssa vaikkei suorakytkyä tulekkaan mutta onpahan nyt ohjelmat millä tuommosen rattaan tehä jos tarvetta tulee
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Niinkö se oli puhe? Minäku jotta seku on jo kiillotettuki ja kaikkia. No ei voi minkään. Tuntu kyllä ettei se paljo pehmiäkkään, ku ruojin pään hehkutin niittuuta varten.Runtula kirjoitti:Muistitko sää päästää sen terän
Mites muuten uuvempien Etumoottoriportterisyncrokuravellien loorat? Tiiäkkö heikkouksia?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Taitaa nuo etuvetoporttereiden kaikki laatikot olla vikavammasia pitemmillä kilsoilla ku ei niihin niitä öölejä vaihella. Karkasin ja päästin tuon rattaan mutta tässä on pieni koneistajan ylläri eli tuon ulkokehän hammastus on juurestaan hiuskarvan verran liian kaponen Täytyy korjata ohjelmaa ja tehä toinen ja laittaa nitraukseen niin ei tarvi karkasta toista kertaa
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.