Liekin kasariklassikko eli BMW 318i E30 87´
Liekin kasariklassikko eli BMW 318i E30 87´
Noniin käyttöauto on sitten vaihtunut mutta merkki pysyi samana. Pihalla komeilee nyt kunnon kasari-ikoni eli otsikon mukainen pikkubemari. E30-kuumeilu johti sitten siihen että lopulta se piti laittaa. Entinen E34 meni vielä sopivasti vaihdossa. Vaatimuksina oli E30 mallin lisäksi että pitää olla kromipuskurinen, ketjukoneella ja ruiskulla ja mielellään 2D sedan. Tässä yksilössä nuo kaikki vaatimukset täyttyivät.
Leimaa on vuoden 2012 heinäkuuhun ja mukana tuli kahdet hyvät renkaat. Joitain pikkuvikoja tossa on mutta ei mitään maatakaatavaa. Tekniikka kummiskin rokkaa ja korikin vaikuttais ihan kovalta. Maalipinta ei ole kovin kehuttava sillä joku entinen omistaja on päättänyt ylimaalata koko komeuden telalla...
Pitemmittä jorinoitta muutama kuva pällisteltäväksi.
PS: Tankinluukku on tallessa mutta siitä puuttuupi sarana. Korjataan korjataan...
Leimaa on vuoden 2012 heinäkuuhun ja mukana tuli kahdet hyvät renkaat. Joitain pikkuvikoja tossa on mutta ei mitään maatakaatavaa. Tekniikka kummiskin rokkaa ja korikin vaikuttais ihan kovalta. Maalipinta ei ole kovin kehuttava sillä joku entinen omistaja on päättänyt ylimaalata koko komeuden telalla...
Pitemmittä jorinoitta muutama kuva pällisteltäväksi.
PS: Tankinluukku on tallessa mutta siitä puuttuupi sarana. Korjataan korjataan...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mulla oli vastaava laitos vastaavilla spekseillä, tais olla vaan vuos-pari vanahempi
Koneen toimintaa paransi ihtellä kovasti kun siirsi huohottimen ilmamassamittarin jälestä ilmanputsarikoteloon, tosin miulla se huohotti ihan jonkun verran
Mukava että näitä on vielä peruskuosissaan liialla tuuninkilla pilaamattomana
Koneen toimintaa paransi ihtellä kovasti kun siirsi huohottimen ilmamassamittarin jälestä ilmanputsarikoteloon, tosin miulla se huohotti ihan jonkun verran
Mukava että näitä on vielä peruskuosissaan liialla tuuninkilla pilaamattomana
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kiitoksia mukavasta palautteesta. Joo hakusassa oli juuri tällainen alkuperäisenä säilynyt kromipuskuriversio. Ehkä joku nostalgiankaipuu vaikutti hankintaan sillä olen aikoinaan vuonna 91´ ajanut ajokortin tällaisella Bemarilla edesmenneessä Tuiran autokoulussa.
Sen voin luvata että tähän autoon ei tule mittään kauheita lärpäkehirvityksiä. Vaalin tuota alkuperäistä jaloa muotoilua. Maalipinnalle pitäs vaan tehdä jotain ku tietäs vaan että mitä. Näyttää että telailtu vielä varsin heikoille pohjille tuo maali. Konepesussa lähti maalia ympäri autoa...
Joo neloskonehan siellä pellin alla jyllää. Mukavan pirteältä tuntuu ainakin sen E34 lahnan jälkeen.
Sen voin luvata että tähän autoon ei tule mittään kauheita lärpäkehirvityksiä. Vaalin tuota alkuperäistä jaloa muotoilua. Maalipinnalle pitäs vaan tehdä jotain ku tietäs vaan että mitä. Näyttää että telailtu vielä varsin heikoille pohjille tuo maali. Konepesussa lähti maalia ympäri autoa...
Joo neloskonehan siellä pellin alla jyllää. Mukavan pirteältä tuntuu ainakin sen E34 lahnan jälkeen.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Tuossa E30 on sitä jotain..
Mieluusti ottais itellekki. Jäälissähän oli joku aika sitten myynnissä, liekkö vieläkin aika jäätävä rieger-hirviö. Kaverille uhosin että "nyt hajen, nyt mennään, joko mennään, eikö mennä? HO*O!"
Kaveriki kahtelee itelleen moista.. Pittää vähintään olla 320, mieluusti 325.
Mieluusti ottais itellekki. Jäälissähän oli joku aika sitten myynnissä, liekkö vieläkin aika jäätävä rieger-hirviö. Kaverille uhosin että "nyt hajen, nyt mennään, joko mennään, eikö mennä? HO*O!"
Kaveriki kahtelee itelleen moista.. Pittää vähintään olla 320, mieluusti 325.
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Kiitoksia palautteesta.
Joo itsellä vähän sama homma että alkuperäinen E30 lämmittää sydäntä. Lärpäkehirviöt näyttää sitten enemmän ja vähemmän kyhäelmiltä. Madallus ja nätit vanteet riittää ulkonäön kohennukseen. Talvivanteina tossa mun Bemmussa on 16 tuumaiset monipuola-alut. Pikkusen tuntuu jo liian tuningilta ne. Pitää katsoa että mitä niitten kans tekee että myykö maailmalle. Se vaan ku niillä on tuliterät talvirenkaat.
Tosta ketju vs remmi jutusta veikkaisin sen verran että remmi eli M40-kone tuli vuonna 1988 ns facelift-malliin mutta sitä en tiedä että millon palattiin takaisin ketjukoneeseen.
518i mulla oli vuosimallia 1990 ja remmillä. Kaverin isällä taas 95´518i ja se on ketjulla. Hyvin selvästi havaittavissa että melkoinen kömmähdys oli se remmikone kun ei sitä tehty ku muutama hassu vuosi ja sitten takaisin vanhaan ja hyväksi havaittuun.
Saapi korjata jos tuli räikeitä asiavirheitä tähän. Mukava että Bemmu on herättänyt jo jonkin verran keskustelua.
Joo itsellä vähän sama homma että alkuperäinen E30 lämmittää sydäntä. Lärpäkehirviöt näyttää sitten enemmän ja vähemmän kyhäelmiltä. Madallus ja nätit vanteet riittää ulkonäön kohennukseen. Talvivanteina tossa mun Bemmussa on 16 tuumaiset monipuola-alut. Pikkusen tuntuu jo liian tuningilta ne. Pitää katsoa että mitä niitten kans tekee että myykö maailmalle. Se vaan ku niillä on tuliterät talvirenkaat.
Tosta ketju vs remmi jutusta veikkaisin sen verran että remmi eli M40-kone tuli vuonna 1988 ns facelift-malliin mutta sitä en tiedä että millon palattiin takaisin ketjukoneeseen.
518i mulla oli vuosimallia 1990 ja remmillä. Kaverin isällä taas 95´518i ja se on ketjulla. Hyvin selvästi havaittavissa että melkoinen kömmähdys oli se remmikone kun ei sitä tehty ku muutama hassu vuosi ja sitten takaisin vanhaan ja hyväksi havaittuun.
Saapi korjata jos tuli räikeitä asiavirheitä tähän. Mukava että Bemmu on herättänyt jo jonkin verran keskustelua.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Harvoin näkee juu enää särmässä kunnossa olevaa orginelli peliä, noita on tullut itsekkin raiskattua yksi kappale sillon joskus teinipoikana (ensiauto) ja oli BBS-korisarjaa, cobran penkkiä, jenkkakonetta ja värinvaihdoskin tuli tehtyä valkoisesta mustaksi Tosin en kerenny ko. autolla itse ajamaa metriäkään ku juuri ennen kortin saamista tulin järkiin ja piti saada Mersu
Tuo punainen on kyllä paras väri E30:ssä!
Tuo punainen on kyllä paras väri E30:ssä!
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Ne nostalgiset kasariajan korisarjat on kyllä kans hienoja. Mitä niitä nyt olikaan BBS, Kamei ja Zender ainakin tuli mieleen. Jonkun ajanmukaisen korisarjan ehkä hyväksyisin omaan autoon kans.sonikki kirjoitti:Harvoin näkee juu enää särmässä kunnossa olevaa orginelli peliä, noita on tullut itsekkin raiskattua yksi kappale sillon joskus teinipoikana (ensiauto) ja oli BBS-korisarjaa, cobran penkkiä, jenkkakonetta ja värinvaihdoskin tuli tehtyä valkoisesta mustaksi Tosin en kerenny ko. autolla itse ajamaa metriäkään ku juuri ennen kortin saamista tulin järkiin ja piti saada Mersu
Tuo punainen on kyllä paras väri E30:ssä!
Ei sulla sattuis oleen mitään vanhaa kuvaa siitä omasta rakennelmasta?
Ite sain ennen ajokortti-ikää 1,2S C-mallin Kadetin niin kyllä tuntui autokoulun Bemari melko hienolta ajaa. Ja mukava on kyllä vieläkin.
Punainen kyllä sopii tuohon malliin. Pitäs vaan tolle maalipinnalle tehdä jotain ku ei tuo telapinta oo mikään kauhian tasainen ja kiiltävä. Lisäksi maalattu vielä paljon oranssimman punaisella mitä tuo on alkujaan ollu...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Taitaa E30 olla yksi "raiskatuimpia" malleja, mitä markkinoilla on, vähissä orkkis kuntoiset? Oikean ajan auto kuitenkin .
Korisarjoista, itse tykkään näistä tehtaan M-Tech 1 ja 2-sarjan levikkeistä, ovat hillityt ja istuu hyvin. Joku 325 E30 -88-90 M-Tech 2:sen sarjalla, ai että..
Kortin saatuani aloitin juuri tuollaisella peltipuskuri 316:sella.
Korisarjoista, itse tykkään näistä tehtaan M-Tech 1 ja 2-sarjan levikkeistä, ovat hillityt ja istuu hyvin. Joku 325 E30 -88-90 M-Tech 2:sen sarjalla, ai että..
Kortin saatuani aloitin juuri tuollaisella peltipuskuri 316:sella.
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
No juu tuo kyllä oli "ajanhenkinen" korisarja ja istuvuus BBS laatua, lisäks sain hyvän oppitunnin että miksi muoviset korisarjat maksaa ku kerran trailerille ajaessa petti hieman toinen ajoramppi ja lähes koko keulan paino olikin puskurin päällä ja puskuri tietenki sellaisessa solmussa että oikein hirvitti mutta siintä ku sen auton taas sai renkaillee nii puskuri pingahti takas entisee muotoonsa eikä jäänny edes jäkeäkään tapahtuneesta
Kuvia mulla ei valitettvasti ole ku se ei vielä ollut digi-digiaikaa se ja paperi kuviakaan ei taida olla Silmät ku laittaa kiinni nii melkein voi vieläki haistaa sen wunderbaumin katkun nenässä
Kuvia mulla ei valitettvasti ole ku se ei vielä ollut digi-digiaikaa se ja paperi kuviakaan ei taida olla Silmät ku laittaa kiinni nii melkein voi vieläki haistaa sen wunderbaumin katkun nenässä
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Joo ei tarvi mennä kun nettiautoon katseleen niin huomaa sen E30 Bemmujen rakentelun määrän ja laadun vaihtelun. Ehjät orkkiskuntoiset näyttää hienoilta. Ite tykkään myös nuista M-Tech sarjoista.ruikku kirjoitti:Taitaa E30 olla yksi "raiskatuimpia" malleja, mitä markkinoilla on, vähissä orkkis kuntoiset? Oikean ajan auto kuitenkin .
Korisarjoista, itse tykkään näistä tehtaan M-Tech 1 ja 2-sarjan levikkeistä, ovat hillityt ja istuu hyvin. Joku 325 E30 -88-90 M-Tech 2:sen sarjalla, ai että..
Kortin saatuani aloitin juuri tuollaisella peltipuskuri 316:sella.
Sullahan on ollu sitten tyylikäs ensiauto.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Lasikuitusarjalla olis lasikuidun palaset vaan lentäny.sonikki kirjoitti:No juu tuo kyllä oli "ajanhenkinen" korisarja ja istuvuus BBS laatua, lisäks sain hyvän oppitunnin että miksi muoviset korisarjat maksaa ku kerran trailerille ajaessa petti hieman toinen ajoramppi ja lähes koko keulan paino olikin puskurin päällä ja puskuri tietenki sellaisessa solmussa että oikein hirvitti mutta siintä ku sen auton taas sai renkaillee nii puskuri pingahti takas entisee muotoonsa eikä jäänny edes jäkeäkään tapahtuneesta
Kuvia mulla ei valitettvasti ole ku se ei vielä ollut digi-digiaikaa se ja paperi kuviakaan ei taida olla Silmät ku laittaa kiinni nii melkein voi vieläki haistaa sen wunderbaumin katkun nenässä
Joo sehän se tahtoo olla itelläki että ei ole tullu kuvattua aikoinaan niitä ensimmäisiä autoja kovin ahkeraan. Tälleen digiaikana näitä autokuvia on taas sitten kone täynnä... Mutta mukavia muistikuvia voipi ihailla kun laittaa silmät kiinni.
Wunderbaumista puheenollen pitihän se ostaa semmonen tohon Bemarin taustapeiliin roikkumaan ihan vanhojen aikojen kunniaksi...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Niitähän pitää olla minimissään 10kpl revohka siinä killuttamassa ja jos oikeen sille päälle sattuu nii hakee vielä karjala-lippiksen mitä pidetää tietysti siten päässä että se lippa osottaa taivaaseen Jos nyt ei kuitenkaa... tuohon lookkiin voisi kyllä ajohansikkaat ja pussihousut sopia paremmin kuvaanLiekki kirjoitti:Wunderbaumista puheenollen pitihän se ostaa semmonen tohon Bemarin taustapeiliin roikkumaan ihan vanhojen aikojen kunniaksi...
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eZW57S5Cz8Q[/youtube]
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Kuulostaa enemmän DX-Corollan varusteilta tuo kauhia wunderbaum-nippu ja kuskilla Karjala-lippis... Kasarityyliinhän sopis neonväriset verkkarit+college-pusero, varsilenkkarit ja hikipanta... Mutta jos ei kuiteskaan.sonikki kirjoitti:Niitähän pitää olla minimissään 10kpl revohka siinä killuttamassa ja jos oikeen sille päälle sattuu nii hakee vielä karjala-lippiksen mitä pidetää tietysti siten päässä että se lippa osottaa taivaaseen Jos nyt ei kuitenkaa... tuohon lookkiin voisi kyllä ajohansikkaat ja pussihousut sopia paremmin kuvaanLiekki kirjoitti:Wunderbaumista puheenollen pitihän se ostaa semmonen tohon Bemarin taustapeiliin roikkumaan ihan vanhojen aikojen kunniaksi...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Eipä mulla kovin mullistavaa kerrottavaa ole tästä autosta ku ei oo tullu ajettua pitkään aikaan kiitos Oldsmobilen. Nyt kävin sitten kaupassa Bemarilla niin kylläpä tuntui niinku olis mikroautolla ajanut.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Ensimmäisten liukkaitten kelien jälkeen rupes tekeen mieli isompaa autoa... Pitikö tässä alkaa kahteleen nettiautosta Mersuja... W123 tai W124 olis kiva... Joko tiisselifarkkupaku tai sitten bensamalli sedanina tai farkkuna.
Siipimersut ja pystylamppumallit hiukois myös... Niitten hinnat on vaan sitten sitä luokkaa että ei ihan nyt riitä rahkeet...
Saa sitten nähdä että jaksaako tota Bemaria alkaa myymään ku alkaa taas se kauhia "vaihda vanhaan potkukelkkaan"-ralli perinteiseen nettiauton tyyliin...
Jos ihan järjellä miettii niin ei olis kyllä mitään tarvetta vaihtaa autoa. Bemari on leimattu toimiva lämmin takaveto.
Siipimersut ja pystylamppumallit hiukois myös... Niitten hinnat on vaan sitten sitä luokkaa että ei ihan nyt riitä rahkeet...
Saa sitten nähdä että jaksaako tota Bemaria alkaa myymään ku alkaa taas se kauhia "vaihda vanhaan potkukelkkaan"-ralli perinteiseen nettiauton tyyliin...
Jos ihan järjellä miettii niin ei olis kyllä mitään tarvetta vaihtaa autoa. Bemari on leimattu toimiva lämmin takaveto.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Minusta järjellä ei aina tarvitsekaan olla tekemistä asiassa jos haluaa vaihtaa autoa. Voi vaihtaa ihan pelkästään siksikin että haluaa jotain uutta ja vaihtelua. Niin ainakin itse teen. Rahaahan siinä palaa aina mutta harrastus maksaa.Liekki kirjoitti:Jos ihan järjellä miettii niin ei olis kyllä mitään tarvetta vaihtaa autoa. Bemari on leimattu toimiva lämmin takaveto.
Väykkyäkin kaupittelen koko ajan että jos menee kaupaksi niin saan jotain uutta ja ihmeellistä ihmeteltävää ajoon. Ehkä pesna-haaramoottori...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Eldorado, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Vaihtelu virkistää, sanoo jo vanha kansanviisauskin.Eldorado kirjoitti:Minusta järjellä ei aina tarvitsekaan olla tekemistä asiassa jos haluaa vaihtaa autoa. Voi vaihtaa ihan pelkästään siksikin että haluaa jotain uutta ja vaihtelua. Niin ainakin itse teen. Rahaahan siinä palaa aina mutta harrastus maksaa.Liekki kirjoitti:Jos ihan järjellä miettii niin ei olis kyllä mitään tarvetta vaihtaa autoa. Bemari on leimattu toimiva lämmin takaveto.
Väykkyäkin kaupittelen koko ajan että jos menee kaupaksi niin saan jotain uutta ja ihmeellistä ihmeteltävää ajoon. Ehkä pesna-haaramoottori...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Re: wau
Hienoja tuotteita.arskah kirjoitti:tulleepa muistoja mieleen,parikin kappaletta moisia on ollut käytössä
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Noniin tuli sitten ehostettua Bemaria. Rasittava mölinäputki poistettu ja tilalla orkkis vaimennin. Kyllä nyt kelpaa ajella ku on mukavan hiljainen. Vanhaksi sitä on vissiin jo tullu ku autoista pittää saaha hiljaisempia. Samassa rytäkässä vaihtui myös öljyt ja suodatin.
Mua on jonkun aikaa riivannut levoton visio että maalais ton kotteron mattavihreellä peltikattomaalilla... Vanteet mustiksi, umpiot keltaisiksi, konepellistä maalit pois ja ruostepatinaa pintaan...
Mua on jonkun aikaa riivannut levoton visio että maalais ton kotteron mattavihreellä peltikattomaalilla... Vanteet mustiksi, umpiot keltaisiksi, konepellistä maalit pois ja ruostepatinaa pintaan...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Koulussa tauolla tuli tehtyä pikapikaa hätäseen tommonen väritesti. Sävy ei vaan oo ihan oikia. Umpiot, konepelti ja vanteet unohtui värjätä. Pitänee tehdä vielä parempi testikuva.
Tossapa olis tuo töherrys...
Tossapa olis tuo töherrys...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Onhan se kaupan jos hinnasta päästään vaan sopuun. Laitahan tarjousta vaikka privana. Isomman auton laitto on ollutkin kyllä mielen päällä.latku kirjoitti:Ei mitään töherryksiä vaan myyt tämän minulle !
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta