Kolme kirjainta joihin voit luottaa: Volvo
Tuossapa savotta kojetaulun kanssa
Taktikilta tulleet suuttimet ja pellinlipareet löysivät paikkansa
Itse lämppärihän istuu tukevasti paikallaan, laittelin vielä alakiinnikkeitä varmuudeksi
Lämppärin osia kylvyssä
Tuohon asti pääsin tällä erää
Ja sitten tuommoista ihmettelin että miksiköhän tuo vaihdekeppi on noin sivussa tuosta reiästään?
Tuollain se on aina ollut, mutta ei tuo minusta ihan oikealta vaikuta
Taktikilta tulleet suuttimet ja pellinlipareet löysivät paikkansa
Itse lämppärihän istuu tukevasti paikallaan, laittelin vielä alakiinnikkeitä varmuudeksi
Lämppärin osia kylvyssä
Tuohon asti pääsin tällä erää
Ja sitten tuommoista ihmettelin että miksiköhän tuo vaihdekeppi on noin sivussa tuosta reiästään?
Tuollain se on aina ollut, mutta ei tuo minusta ihan oikealta vaikuta
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Onhan kone oikeassa asennossa ja kumityynyt ehjät jne? (myös vaihdelaatikon)
Nimittäin repsikan polveen lyö sekä volvon että bmw:n vaihdekeppi kun on moottorin kumi(t) rikki
Nimittäin repsikan polveen lyö sekä volvon että bmw:n vaihdekeppi kun on moottorin kumi(t) rikki
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
----
Viimeksi muokannut cmeli, 06.4.2012 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Saatikka sitten Steenalle, joka sekin oli optioissa
Cmeli, ei kait sinun olisi tarvinnut sensuroida, kaikilla on oikeus mielipiteeseen En oo muuten ennen huomannukkaan että nää oot Oululaisia, vai ookkonää muuttannu?
Pitääpä kahtoa tosiaan kummityynyt että onko joku repsahtanut
-----------------------------------------------------------------------------
Olipa kerran kaksi vanhaa volvon mittaristoa. Toisesta oli nopeusmittarin viisari jo irronnut ja korvattu punaiseksi värjätyllä tulitikulla, ja kiinnityskorvakot olivat myös murtuneet pois. Mutta mittari oli ollut aikanaan hienompaa mallia, siinä oli jopa alkuperäinen kierroslukimittari joka sopi hyvin huippuvarustellun kartanovolvon ominaisuuksiin.
Ja sitten oli toinen, vähän uudempi mutta vanha sekin, mutta oikein ehjä perusmittaristo, joka tosin oli saanut nauttia auringonpaisteesta niin että lämpömittarin ja polttoainemittarin punaiset ja vihreät olivat ihan haalistuneet.
Sattuipa sitten eräänä päivänä eräs Jovi karvalakissaan olemaan kasailemassa vanhaa volvonrotteloa. Ja arvaattekos mitä, kun tuli mittariston asentamisen vuoro niin Jovi tuumi: Voi kun tuo alkuperäismittaristo kierroslukumittareineen olisi hieno, mutta kun siitä ovat korvakot poikki ja noepusmittarin viisarina toimii tulitikku. Tämän mittarin kanssa jos minä oikein kovasti kiihdytän niin sehän saattaa raapaista tuleen ja sitten koko mittaristo tippuu kun se ei ole kunnolla kiinni ja sitten on inhottavaa kun sylissä on palava mittaristo. Näin tuumi hän. Mutta sitten katsoi toista mittaristoa ja totesi: Mutta tässä toisessa mittaristossa ei ole edes kierroslukumittaria, kuinkas minä sitten tiedän että montako kierrosta minuutissa moottorini kiertää. Ja voi, kuinka haalistuneet onkin nuo mittaripohjat sen.
Vaan sitten sai Jovi ajatuksen: Jospa purankin molemmat mittaristot ja yhdistelen niistä yhden, täydellisen mittariston!
Niin kävi puuhaan Jovi, irroitti kierroslukumittarin ja piirilevyn toisesta
Ja irroitteli nopeusmittarit molemmista
Otti ehjemmän pohjan ja pesi sen
Ja vielä kuivasi ja kiillotti. Sitten tulikin kokoamisen vuoro ja Jovi alkoi sovittaa kierroslukumittaria vanhemmasta mittaristosta uudempaan. Mutta voi surkeuksien surkeus, kiinnitysruuvit olivatkin juuri sen verran eri paikassa että eihän se siihen käynyt! No, sopisikos sitten nopeus- lämpö-, ja polttoainemittari uudemmasta mittaristosta vanhempaan runkoon? Eivätpä käy nekään, ruuvinreiät ovat jälleen muutaman millin väärässä paikassa ja rungon korkeuskin on vähän erilainen.
Niinpä Jovi alkoi tutkia mittaristojen osia vähän tarkemmin ja havaitsi että toinen mittaristo, se hienompi alkuperäinen oli Saksinmaalla VDO-sepän takoma, kun taas se toinen oli teetätetty kaukana kaukana idässä, vielä kauempana kuin lohikäärmeiden maa on, siellä mistä aurinko matkansa aloittaa.
Niinpä Jovi hieman apeissaan kokosi molemmat mittarit omilla osillaan ja päätti: Laitan nyt tuon ehjäkorvakkoisen mittaristo paikalleen, mutta ehkä vielä eräänä päivänä löydän paremman Saksinmaalla tehdyn mittariston niin voin sellaisen sitten laittaa ja siihen mukaan myös tuon käyntinopeusmittarin.
Eihän muuten Jyväs-Kylän kyläsepällä Taktikilla sattuisi olemaan ehjää VDO:n mittariston runkoa vastaisen varalle
Cmeli, ei kait sinun olisi tarvinnut sensuroida, kaikilla on oikeus mielipiteeseen En oo muuten ennen huomannukkaan että nää oot Oululaisia, vai ookkonää muuttannu?
Pitääpä kahtoa tosiaan kummityynyt että onko joku repsahtanut
-----------------------------------------------------------------------------
Olipa kerran kaksi vanhaa volvon mittaristoa. Toisesta oli nopeusmittarin viisari jo irronnut ja korvattu punaiseksi värjätyllä tulitikulla, ja kiinnityskorvakot olivat myös murtuneet pois. Mutta mittari oli ollut aikanaan hienompaa mallia, siinä oli jopa alkuperäinen kierroslukimittari joka sopi hyvin huippuvarustellun kartanovolvon ominaisuuksiin.
Ja sitten oli toinen, vähän uudempi mutta vanha sekin, mutta oikein ehjä perusmittaristo, joka tosin oli saanut nauttia auringonpaisteesta niin että lämpömittarin ja polttoainemittarin punaiset ja vihreät olivat ihan haalistuneet.
Sattuipa sitten eräänä päivänä eräs Jovi karvalakissaan olemaan kasailemassa vanhaa volvonrotteloa. Ja arvaattekos mitä, kun tuli mittariston asentamisen vuoro niin Jovi tuumi: Voi kun tuo alkuperäismittaristo kierroslukumittareineen olisi hieno, mutta kun siitä ovat korvakot poikki ja noepusmittarin viisarina toimii tulitikku. Tämän mittarin kanssa jos minä oikein kovasti kiihdytän niin sehän saattaa raapaista tuleen ja sitten koko mittaristo tippuu kun se ei ole kunnolla kiinni ja sitten on inhottavaa kun sylissä on palava mittaristo. Näin tuumi hän. Mutta sitten katsoi toista mittaristoa ja totesi: Mutta tässä toisessa mittaristossa ei ole edes kierroslukumittaria, kuinkas minä sitten tiedän että montako kierrosta minuutissa moottorini kiertää. Ja voi, kuinka haalistuneet onkin nuo mittaripohjat sen.
Vaan sitten sai Jovi ajatuksen: Jospa purankin molemmat mittaristot ja yhdistelen niistä yhden, täydellisen mittariston!
Niin kävi puuhaan Jovi, irroitti kierroslukumittarin ja piirilevyn toisesta
Ja irroitteli nopeusmittarit molemmista
Otti ehjemmän pohjan ja pesi sen
Ja vielä kuivasi ja kiillotti. Sitten tulikin kokoamisen vuoro ja Jovi alkoi sovittaa kierroslukumittaria vanhemmasta mittaristosta uudempaan. Mutta voi surkeuksien surkeus, kiinnitysruuvit olivatkin juuri sen verran eri paikassa että eihän se siihen käynyt! No, sopisikos sitten nopeus- lämpö-, ja polttoainemittari uudemmasta mittaristosta vanhempaan runkoon? Eivätpä käy nekään, ruuvinreiät ovat jälleen muutaman millin väärässä paikassa ja rungon korkeuskin on vähän erilainen.
Niinpä Jovi alkoi tutkia mittaristojen osia vähän tarkemmin ja havaitsi että toinen mittaristo, se hienompi alkuperäinen oli Saksinmaalla VDO-sepän takoma, kun taas se toinen oli teetätetty kaukana kaukana idässä, vielä kauempana kuin lohikäärmeiden maa on, siellä mistä aurinko matkansa aloittaa.
Niinpä Jovi hieman apeissaan kokosi molemmat mittarit omilla osillaan ja päätti: Laitan nyt tuon ehjäkorvakkoisen mittaristo paikalleen, mutta ehkä vielä eräänä päivänä löydän paremman Saksinmaalla tehdyn mittariston niin voin sellaisen sitten laittaa ja siihen mukaan myös tuon käyntinopeusmittarin.
Eihän muuten Jyväs-Kylän kyläsepällä Taktikilla sattuisi olemaan ehjää VDO:n mittariston runkoa vastaisen varalle
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Pitäisi olla yksi mittaristo irrallaan ja toinen on vielä autossa paikallaan, siinä oli ainakin kierrolukumittari paikallaan, tuosta toisesta se on jo mennyt hyötykäyttöön. Pitää jossain välissä tarkistaa oliko nuo merkiltään VDO vai se kaukomaiden Yazaki.
Sellaisia takaveto Volvon alkuperäisiä 15" alumiiniumi vanteitakin voisi olla pari sarjaa jäänyt nurkkiin...
Sellaisia takaveto Volvon alkuperäisiä 15" alumiiniumi vanteitakin voisi olla pari sarjaa jäänyt nurkkiin...
Melkein tuli mittaristo asennettua, mutta eikö mitä, siihen Yakuzan mittaristoon varten pitäisi vaihtaa erilainen nopeusmittarin vaijeri
Soittelin sitten keskisuomeen päine Oottako ennen kuullu että autonkin voi lähettää paikkakunnalta toiselle postitse? Pikkupaketeissa, osa kerrallaan
Soittelin sitten keskisuomeen päine Oottako ennen kuullu että autonkin voi lähettää paikkakunnalta toiselle postitse? Pikkupaketeissa, osa kerrallaan
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Hyvin toimii mittaristo, paitsi nopeusmittaria en ole vielä testannut Mitenhän muuten, kun siinä nopeusmittarin takana oli semmoisia numeroita kuin 0.60 toisessa ja 1.17 toisessa, onkohan ne erivälitteisistä peristä lähtöisin Liekkö tuo alkaa näyttää kovastikin eriä
Virittelin lämmönsäätöpanelin vaijerit kiinni lämppäriin, onneksi oli Taktikin toimittamat lukkolämiskät, muuten ei olisi onnistunut
Mutta ainahan sitä jotain tietysti puuttuu, noista mustista vipukoista net lukkorikat jotka lukitsevat ne akselilleen on tietysti joutuneet hukkaan
En alkanut niitä liimaamaan, mutta mietiskelin kyllä että millähän nuot saisi pysymään paikallaan... Tietysti Volvo åriginalåsa olisi paras Hitto kun pitäisi olla varaosalähde vähän lähempänä ettei tarviisi aina Taktikkia juoksuttaa
Uuden tarvikemoottorin orggispiuhat on tietysti liian lyhyet, eivät yllä kytkimelle asti
Joten purin lämppärin taas irti ja purin sen, irroittelin johdot suoraan juotoksista moottorin päästä, korvasin pidemmillä johdoilla, kasasin lämppärin ja asensin takas paikalleen Johan alkoi humisemaan hienosti, ja lämmintäkin pukkaa, tai kylmää, riippuen säätönamiskan asennosta
Virittelin lämmönsäätöpanelin vaijerit kiinni lämppäriin, onneksi oli Taktikin toimittamat lukkolämiskät, muuten ei olisi onnistunut
Mutta ainahan sitä jotain tietysti puuttuu, noista mustista vipukoista net lukkorikat jotka lukitsevat ne akselilleen on tietysti joutuneet hukkaan
En alkanut niitä liimaamaan, mutta mietiskelin kyllä että millähän nuot saisi pysymään paikallaan... Tietysti Volvo åriginalåsa olisi paras Hitto kun pitäisi olla varaosalähde vähän lähempänä ettei tarviisi aina Taktikkia juoksuttaa
Uuden tarvikemoottorin orggispiuhat on tietysti liian lyhyet, eivät yllä kytkimelle asti
Joten purin lämppärin taas irti ja purin sen, irroittelin johdot suoraan juotoksista moottorin päästä, korvasin pidemmillä johdoilla, kasasin lämppärin ja asensin takas paikalleen Johan alkoi humisemaan hienosti, ja lämmintäkin pukkaa, tai kylmää, riippuen säätönamiskan asennosta
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2609
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Veikkaisin että on enemmän vuosimallista johtuvaa tuo numeroiden ero. Näissä kun mittarin näyttämä passataan kohdalleen vaihtamalla vaihdelaatikon päähän vaijerinpyörittäjään erikokoista ratasta perävälityksestä riippuen. En tosin ihmettelisi vaikka erilailla näyttäisikin, tuntuu välillä ruotsalaiset kasanneen näitä niistä osista mitä milloinkin on hyllystä käteen osunut. Kuitenkin luulen sen aikalailla oikein näyttävän, jos yleensä jotain näyttääjovihava kirjoitti:Hyvin toimii mittaristo, paitsi nopeusmittaria en ole vielä testannut Mitenhän muuten, kun siinä nopeusmittarin takana oli semmoisia numeroita kuin 0.60 toisessa ja 1.17 toisessa, onkohan ne erivälitteisistä peristä lähtöisin Liekkö tuo alkaa näyttää kovastikin eriä
Jaa se on sillain toteutettu, toki eroa saattaa tulla tässä tapauksessa jo siitäkin että miten edellisessä mittarissa oli tulitikku liimattu
Nekö on ihan yleistavarata? Pittääpä lähtä ruuvikauppaan ihimettelemään, jonsei sitten jo Puuilosta löytyisiaaltojarvi kirjoitti:Tarkotatko tommosta painettavaa lukkoprikkaa?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Hyvässä lauserakenteessa ensimmäinen vaihtoehto kerrotaan ensin. Näin ollen Jovin lause kuuluu seuraavasti. "Pitääpä lähteä Oulun Puuiloon ihmettelemään. Jonsei siellä ole, niin sitten pitää ajaa Kajaanin, Suomussalmen, Kuopion, Lahden, Lappeenrannan, Tuusulan tai Vantaan Puuiloon. Saatan mahdollisesti ehkä käydä myös paikallisessa ruuvikaupassa.jovihava kirjoitti:Nekö on ihan yleistavarata? Pittääpä lähtä ruuvikauppaan ihimettelemään, jonsei sitten jo Puuilosta löytyisiaaltojarvi kirjoitti:Tarkotatko tommosta painettavaa lukkoprikkaa?
Kein siknatuur
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
http://www.nippelit.fi/1st/html/default ... 1&p_id=113
Mikä lienee tapin läpimitta? Oisko noissa mitää?
Mikä lienee tapin läpimitta? Oisko noissa mitää?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- prehistorik
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1875
- Liittynyt: 19.10.2010 11:12
- Paikkakunta: Nuija maalta
Sampo N. kirjoitti:Hyvässä lauserakenteessa ensimmäinen vaihtoehto kerrotaan ensin. Näin ollen Jovin lause kuuluu seuraavasti. "Pitääpä lähteä Oulun Puuiloon ihmettelemään. Jonsei siellä ole, niin sitten pitää ajaa Kajaanin, Suomussalmen, Kuopion, Lahden, Lappeenrannan, Tuusulan tai Vantaan Puuiloon. Saatan mahdollisesti ehkä käydä myös paikallisessa ruuvikaupassa.
® Mesen Porkkana-klubi
Ihan just semmosta ei (Vantaankaan) Puuilosta löytynyt kun mitä orkkisosa, mutta tämmönen setti oli lähin mitä löytyi:
Ja kylläpähän ne vivut tuli ainakin tukevasti, oli aika jämäkät asentaa nuot tuommoset rikat
Johtosavottaahan näissä aina piisaa, aikojen saatossa on syntynyt vaikka minkälaista irtopiuhaa kojetauluun. Tuosta keskikonsolista tulee muutenkin mieleen Taisteluplaneetta Galactican se jakso jossa yksi Cylonimiehistö oli jäänyt Galacticalle sotavangeiksi ja yksi sellainen oli purettuna pöydällä, siitä roikkui aivan hirveä johtokimppu, olisin kuvankin laittanut tähän, mutta rajallisilla Googletustaidoillani en nyt äkkipäätä löytänyt, ollappa Prehistorik
Tässä kuvassa on jo sähköhommat tehtynä:
Kun johtopuoli oli kunnossa niin sitten voi alkaa jo asennella keskikonsolin runkoa:
Sekä mallata suuttimia ja muoveja
Tuo mankkahan on ihan kamala tuohon, mutta kun ei sattunut olemaan taloudessa mustaa CD-soittimella varustettua mistä laittaa, niin joutunee tyytymään tuohon teknohirvitykseen, ainakin toistaiseksi
Jos hyllyssäsi on vähemmän räiskyva CD-soitin järkihintaan niin saapi tarjota
Ja kylläpähän ne vivut tuli ainakin tukevasti, oli aika jämäkät asentaa nuot tuommoset rikat
Johtosavottaahan näissä aina piisaa, aikojen saatossa on syntynyt vaikka minkälaista irtopiuhaa kojetauluun. Tuosta keskikonsolista tulee muutenkin mieleen Taisteluplaneetta Galactican se jakso jossa yksi Cylonimiehistö oli jäänyt Galacticalle sotavangeiksi ja yksi sellainen oli purettuna pöydällä, siitä roikkui aivan hirveä johtokimppu, olisin kuvankin laittanut tähän, mutta rajallisilla Googletustaidoillani en nyt äkkipäätä löytänyt, ollappa Prehistorik
Tässä kuvassa on jo sähköhommat tehtynä:
Kun johtopuoli oli kunnossa niin sitten voi alkaa jo asennella keskikonsolin runkoa:
Sekä mallata suuttimia ja muoveja
Tuo mankkahan on ihan kamala tuohon, mutta kun ei sattunut olemaan taloudessa mustaa CD-soittimella varustettua mistä laittaa, niin joutunee tyytymään tuohon teknohirvitykseen, ainakin toistaiseksi
Jos hyllyssäsi on vähemmän räiskyva CD-soitin järkihintaan niin saapi tarjota
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Sanokeehan mikä tuli Volovoon, koitin tuossa käynnistää ja aina ennen on lähtenyt avainta näyttämällä, mutta nyt sahuutti ja lähti vaivoin käyntiin. Hetken kävi hyvin mutta sitten tippui käymään kolmella ja kun päästin tyhjäkäynnille niin sammui.
Sitten ei sahaamallakaan käyntiin, välillä yksi pytty sytyttää, ja välillä ei.
Kahtelin että kipunaa tulee, voiskohan olla ruiskussa joku menny pieleen? Tuossahan on L-jetronic. Mites tuommosta sähköruutaa oikein tutkitaan?
Sitten ei sahaamallakaan käyntiin, välillä yksi pytty sytyttää, ja välillä ei.
Kahtelin että kipunaa tulee, voiskohan olla ruiskussa joku menny pieleen? Tuossahan on L-jetronic. Mites tuommosta sähköruutaa oikein tutkitaan?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Ei varmaan lähde käyntiin avainta näyttämällä! Minun autossa pitää työntää avain virtalukkoon ja kääntää kaiken päälle...jovi kirjoitti:Sanokeehan mikä tuli Volovoon, koitin tuossa käynnistää ja aina ennen on lähtenyt avainta näyttämällä
En usko, että sahaamalla lähtee käyntiin...Sitten ei sahaamallakaan käyntiin
Voi tietenkin, jos on samaa antiikkistä tekniikkaa kuin tuossa Volvo paloautossa...voiskohan olla ruiskussa joku menny pieleen?
No, niin vain on !!!Tuossahan on nic jethro
Imaistaan otto-automaatilta *-ohjelma, jolla päästään tutkimaan otto-moottorin syvimpiä saloja...Mites tuommosta sähköruutaa oikein tutkitaan?
Jatketaan samalla teemalla: siellä on ny vakava
koska siellä saattaa olla
tai
vikaa, jolloin pitää lukea seuraava kappale ääneen:
jonka jäkeen varmaan parasta tutkia ääneen tätä:
ja lausua kovaan ääneen tämä:
Loppujen lopuksi sitte joutuu tekemään näin:
ja toteamaan että eivät ylläolevat "rukoukset" ole avittaneet..ja sitte jovi herää unestaan ja soittaa hesen tai/ja roiston avukseen
koska siellä saattaa olla
tai
vikaa, jolloin pitää lukea seuraava kappale ääneen:
jonka jäkeen varmaan parasta tutkia ääneen tätä:
ja lausua kovaan ääneen tämä:
Loppujen lopuksi sitte joutuu tekemään näin:
ja toteamaan että eivät ylläolevat "rukoukset" ole avittaneet..ja sitte jovi herää unestaan ja soittaa hesen tai/ja roiston avukseen
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Ettei vaan olisi Hall-anturi, joka juonittelee. Se on se anturi, joka on huimapyörän kupeessa, ja joka seurailee vauhtipyörän hampaiden vilistelyä. Tuosta anterosta tahtoo iän myötä kadota (ja katoaakin) magneettisuus, niin silloin se ei "vörki" ja Volvon älypoksi ei saa yhtä tärkeää käyntitietoa ja moottori ei käynnisty.
Nimimerkki: "Erään Volvon remonttia seurannut"
Nimimerkki: "Erään Volvon remonttia seurannut"
Tutkimuksissa on edetty niin pitkälle että vika ei ole kipunapuolella, moottori käy tosi mallikkaasti tarttipilotilla
Mutta kun ruiskusuutinten painetukille tulevan letkun ottaa irti niin sieltäpä ei tulekaan tippaakaan bensaa Korkeapainepumppu kuitenkin surisee tartatessa, eli sähköt sinne tulee. Niin ja tankissa on bensaa, juur ladoin sinne varalta 18 litraa verestä gasoa
Eli vika on jossain kohden polttoainelinjassa, joko siellä on tukos jossain kohden tai sitten korkeapainepumppu on mennyt yhtäkkiä kaputt. Siellähän on tankissa nostopumppu, sitten karkeasuodatin, sitten korkeapainepumppu, ja sitten hienosuodatin.
Primäärisuspekti on tietenkin kalleimmassa osassa eli pumpussa
Mutta kun ruiskusuutinten painetukille tulevan letkun ottaa irti niin sieltäpä ei tulekaan tippaakaan bensaa Korkeapainepumppu kuitenkin surisee tartatessa, eli sähköt sinne tulee. Niin ja tankissa on bensaa, juur ladoin sinne varalta 18 litraa verestä gasoa
Eli vika on jossain kohden polttoainelinjassa, joko siellä on tukos jossain kohden tai sitten korkeapainepumppu on mennyt yhtäkkiä kaputt. Siellähän on tankissa nostopumppu, sitten karkeasuodatin, sitten korkeapainepumppu, ja sitten hienosuodatin.
Primäärisuspekti on tietenkin kalleimmassa osassa eli pumpussa
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje