Tonnin muumikeula
Tonnin muumikeula
Diosolin hinnan korotus yhdistettynä hjiin kulutukseen aiheutti kevyitä auton osto paineita.
Haussa oli pakuksi rekisteröity farkku pienellä kulutuksella ja varmalla tekniikalla, myös jonkunlainen siisteys ja omaperäisyys on aina plussaa.
Nettiautossa uudempia passatteja selatessa osui ainakin kuvissa siisitin näköinen passatti joka täytti kriteerit. Auto oli tosin myynnissä joenzuussa joten en itse sitä päässyt katsomaan. kaveri kävi kurkkaamassa ja sanoi siistiksi. Joten raha ja auto vaihtoi omistajaa.
Siis farkku passat vm 92 1.9td (aaz) mittarissa reilu 400 000.
Auton kun sain hyppysiini niin huomioiksi tarttui seuraavia
-Etu vetoinen
-Ei tähteä
-Siisti sisältä, jopa raikkaan tuoksuinen
-puoltaa oikealle, varsinkin "kiihdyttäessä"
-jarru poljin pehmeä
-paikkamaalailtu semi tökerösti sieltä täältä
-kuskin penkki heiluu
Parille ensimmäiselle puutteelle ei oikein voi mitään, mutta muita varmaan voisi harsia pikkuhiljaa kasaan.
Moottori kuulostaa siltä miltä aaz on mielestäni aina ennenkin kuulostanut, vetoja on jonkun verran enemmän kuin odotin. Ajossa suhteellisen hiljainen, joskin hieman rauhaton ajo käytos. Saattaa tosin johtua paskoista talvi renkaista. Sen tuntuinen, että mielellään ajaa vähän pidemmällekin.
Nokka hihnan iästä entinen omista ei tiennyt kertoa mitään, joten soitin Hotarin pajalle ja varasin ajan hihnan vaihtoon. Toivottavasti hihna kestää vielä nämä pari viikkoa.
Topicin tarkoituksena lähinnä pohtia onko se elämä helpompaa tähdellisten laitumien tuolla puolella. Vai onko w124 se kestävin ja halvin käyttöauto.
Tonnilla ei ainakaan saa kummoista tähdellistä farkku kulkinetta, muitten merkkien puolella pääsee jo valitsemaan siistit yksilöt.
Muutama hiekohko kuva kyseisestä Muumista
Jaa eipä toiminut enää tältä illalta kuvan lataus...
Haussa oli pakuksi rekisteröity farkku pienellä kulutuksella ja varmalla tekniikalla, myös jonkunlainen siisteys ja omaperäisyys on aina plussaa.
Nettiautossa uudempia passatteja selatessa osui ainakin kuvissa siisitin näköinen passatti joka täytti kriteerit. Auto oli tosin myynnissä joenzuussa joten en itse sitä päässyt katsomaan. kaveri kävi kurkkaamassa ja sanoi siistiksi. Joten raha ja auto vaihtoi omistajaa.
Siis farkku passat vm 92 1.9td (aaz) mittarissa reilu 400 000.
Auton kun sain hyppysiini niin huomioiksi tarttui seuraavia
-Etu vetoinen
-Ei tähteä
-Siisti sisältä, jopa raikkaan tuoksuinen
-puoltaa oikealle, varsinkin "kiihdyttäessä"
-jarru poljin pehmeä
-paikkamaalailtu semi tökerösti sieltä täältä
-kuskin penkki heiluu
Parille ensimmäiselle puutteelle ei oikein voi mitään, mutta muita varmaan voisi harsia pikkuhiljaa kasaan.
Moottori kuulostaa siltä miltä aaz on mielestäni aina ennenkin kuulostanut, vetoja on jonkun verran enemmän kuin odotin. Ajossa suhteellisen hiljainen, joskin hieman rauhaton ajo käytos. Saattaa tosin johtua paskoista talvi renkaista. Sen tuntuinen, että mielellään ajaa vähän pidemmällekin.
Nokka hihnan iästä entinen omista ei tiennyt kertoa mitään, joten soitin Hotarin pajalle ja varasin ajan hihnan vaihtoon. Toivottavasti hihna kestää vielä nämä pari viikkoa.
Topicin tarkoituksena lähinnä pohtia onko se elämä helpompaa tähdellisten laitumien tuolla puolella. Vai onko w124 se kestävin ja halvin käyttöauto.
Tonnilla ei ainakaan saa kummoista tähdellistä farkku kulkinetta, muitten merkkien puolella pääsee jo valitsemaan siistit yksilöt.
Muutama hiekohko kuva kyseisestä Muumista
Jaa eipä toiminut enää tältä illalta kuvan lataus...
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
En ymmärrä minkätakia se pultti pitää edes aukasta remmia vaihtaessa. Muutaman kerran oon JX:ään remmin irrottanu enkä koskaan kampuran pulttia. AAZ ja JX kuitenkin eroaa toisistaan vaan sillä 11mm korkeammalla lohkolla ja isommilla venttiileillä:). Jos mielenrauhan haluaa niin sitten uus pultti ja uusilla prikoilla paketti kasaan ja seuraavalla kerralla vaihtaa ilman aukasua
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pultti pitää EHDOTTOMASTI vaihtaa jakopääremontissa vaikkei sitä tarvitse muuten avatakaan, se ei kestä kahta vaihtoväliä !!!En ymmärrä minkätakia se pultti pitää edes aukasta remmia vaihtaessa.
Siis samasta syystä vaihdetaan kuin remmikin.
Sellainen pultti jossa on koroke keskellä pitäisi kestää, itse vaihdan joka tapauksessa vaikka hintaa onkin 3-4 euroa...
Meillä ajettiin -95 Passatilla vuosi pari, kelpo auto mutta ovien lukot ja virtalukon sähköpohja kiukutteli.
Moottorista saa n. +30 hv ahtopaineenalaisen syötön karaa viilaamalla, kymmenen minuutin homma.
Alkuperänen pultti on pehmonen mutta tarvikepultti on jo kovempi. Volkkarimiesten mukaan suurin syy siihen pultin löystymiseen ja senjälkeen kiilan hajoamiseen on se värinänvaimennin joka hajoaa ja muuttuu iskuvasaraks. Mulla ei tuon JX:n perässä ole semmosta vaimenninta ollenkaan eikä siihen ole vaihdettua pulttia kuin kerran koko auton historian aikana
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
No nyt tulee muutama kuva.
off-focus-takakontti
Keikkaava kuskin jakkara
Töissä pesin auton kuumalla painepesurilla, lämpimällä vedellä ja as4-teho pesulla. Punaisia maalilastuja ja lakka lastuja lenteli iloiseen tahtiin. Edellisen omistajan paikka maalaukset on kyllä todella tökeröita ja helposti poistettavia
Akku on joku ruohonleikkurin tai pensselin pesuaineella toimivan laitoksen. Varmaan maksimissaan 55ah. Pari kertaa jo startti korahdellut kun ei ole jaksanut ottaa kunnolla kiinni. Vai olisko joku solenoidi menossa. Toimii kuitennii kun tarjoilee välillä c-tekkiä.
Ruosteita ei ole näkösällä kuin yhdessä kaaressa. Keväällä varmaan muutamassa lisää. Josko niille tarjoilisi kelien lämmettyä hiakkaa ja maalia ruiskun kautta.
off-focus-takakontti
Keikkaava kuskin jakkara
Töissä pesin auton kuumalla painepesurilla, lämpimällä vedellä ja as4-teho pesulla. Punaisia maalilastuja ja lakka lastuja lenteli iloiseen tahtiin. Edellisen omistajan paikka maalaukset on kyllä todella tökeröita ja helposti poistettavia
Akku on joku ruohonleikkurin tai pensselin pesuaineella toimivan laitoksen. Varmaan maksimissaan 55ah. Pari kertaa jo startti korahdellut kun ei ole jaksanut ottaa kunnolla kiinni. Vai olisko joku solenoidi menossa. Toimii kuitennii kun tarjoilee välillä c-tekkiä.
Ruosteita ei ole näkösällä kuin yhdessä kaaressa. Keväällä varmaan muutamassa lisää. Josko niille tarjoilisi kelien lämmettyä hiakkaa ja maalia ruiskun kautta.
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
kiitosta vaan osa-numerosta, jonku läpyskän päättelin sieltä hävinneen.
Mukavan simppeliä tekniikkaa, eilen lähdettiin vaimon kanssa kyläilemään. Vaimo vielä veteli kenkiä ja tumppuja päällensä kun olin jo tamineissa. Sanoin, että menen skrabamaan ikkunat. Kuitenkin tulin avanneeksi konepellin. Hiukan kitisevä hihna on himppasen löysällä... No jos sen kiristäisi. Ainiin vänkkärin penkilllä on ilman suodatin, jos vaihtaisi senkin.
aikaa meni muutama minutti. olipa hauskaa.
Auton laitoin käyntiin ja kurkkasin hihnaa, alempi hihna pyörä vipottaa jonkun verran....
Mukavan simppeliä tekniikkaa, eilen lähdettiin vaimon kanssa kyläilemään. Vaimo vielä veteli kenkiä ja tumppuja päällensä kun olin jo tamineissa. Sanoin, että menen skrabamaan ikkunat. Kuitenkin tulin avanneeksi konepellin. Hiukan kitisevä hihna on himppasen löysällä... No jos sen kiristäisi. Ainiin vänkkärin penkilllä on ilman suodatin, jos vaihtaisi senkin.
aikaa meni muutama minutti. olipa hauskaa.
Auton laitoin käyntiin ja kurkkasin hihnaa, alempi hihna pyörä vipottaa jonkun verran....
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Muutama tuhat kilometri tullut päristeltyä tällä, ihan miellyttävää etenemistä. Mökkireissun kulutus asettui raakasti arvioiden viiden litran tuntumaat, joten ihan tyytyväinen olen.
Hotarilta puuttui nokkaremmin vaihdossa tarvittava työkalu, tarkemmin oli ilmeisesti kunkku pultin kiristyksessä tarvittava vauhtipyörän lukitus vekotin. No hihna näyttää ehjältä, muta aika öljyiseltä. Onkohan vaarallista tuö öljyisyys?
Osaisiko joku suositella jotakin muuta edukasta pajaa pk-seudulta?
Pakkasessahan tuo passatti ei tulille köhähdä. startti ei yli 15 asteen pakkasessa pidä kunnolla. Pyörittää ehkä sekunnin ja sitten pyörähtää tyhjää komean rutinan saattelemana.
Akkuna oli alunperin joku 55ah snjaderi, vaihdoin 100ah puolikuntoiseen toimii hiukan paremmin. Muutaman päivän sai olla kadunvarressa, kun oli kovat pakkaset. Tänään, kun ei ollut kuin 15 astetta pakkasta, niin kosaanilla startin seutu lämpimäksi ja apuvirtaa koneeseen. Kyllähän törähti
Hotarilta puuttui nokkaremmin vaihdossa tarvittava työkalu, tarkemmin oli ilmeisesti kunkku pultin kiristyksessä tarvittava vauhtipyörän lukitus vekotin. No hihna näyttää ehjältä, muta aika öljyiseltä. Onkohan vaarallista tuö öljyisyys?
Osaisiko joku suositella jotakin muuta edukasta pajaa pk-seudulta?
Pakkasessahan tuo passatti ei tulille köhähdä. startti ei yli 15 asteen pakkasessa pidä kunnolla. Pyörittää ehkä sekunnin ja sitten pyörähtää tyhjää komean rutinan saattelemana.
Akkuna oli alunperin joku 55ah snjaderi, vaihdoin 100ah puolikuntoiseen toimii hiukan paremmin. Muutaman päivän sai olla kadunvarressa, kun oli kovat pakkaset. Tänään, kun ei ollut kuin 15 astetta pakkasta, niin kosaanilla startin seutu lämpimäksi ja apuvirtaa koneeseen. Kyllähän törähti
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Vauhtipyörästä saa pidettyä isolla meisselillä, ylhäältä ajoituksen tarkastusreiästä hampaan väliin ja kaveri vääntää pultin kiinni.
Sellaista minä olen käyttänyt, kärkeä katkaistu ettei ole liian hento.
Tai sitten joku vääntörauta mikä vaan kunhan sopii hampaalle.
Sellaista minä olen käyttänyt, kärkeä katkaistu ettei ole liian hento.
Tai sitten joku vääntörauta mikä vaan kunhan sopii hampaalle.
Kyllä varmasti, äkkiä hihna, kiristin, pultti ja stefat vaihtoon !Onkohan vaarallista tuö öljyisyys?
Mielenkiinnolla seuraan tätäkin topikkia, koska itselläni muumikeula pihassa myös. Tosin bensiinivekotin.
Ja jos jotain osia tarttet, niin meillä on yksi muumikeula purkuautona. Tosin sekin bensakoneinen ja CL varustetasolla
Ja jos jotain osia tarttet, niin meillä on yksi muumikeula purkuautona. Tosin sekin bensakoneinen ja CL varustetasolla
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Tuo tankki juttu vähän tässä ihmetyttääkin. Aamusella, kun pääsin töistä kävin tankilla. Varauduin tankkaammaan Paaaljon. Neljän kymmenen litran jälkeen napsahti pistooli. Enempää en sinne saanut sitten menemään. Tankissa oli pohjalla mittarin ja omien laskujen mukaan ehkä 20 litraa.
Kyllä enemmän vaikuttaisi 60 litran tankilta. Hassua miksi myyjä olisi valehdellut noin varmasti selviävästä asiasta. sadan litran tankki....
Kyllä enemmän vaikuttaisi 60 litran tankilta. Hassua miksi myyjä olisi valehdellut noin varmasti selviävästä asiasta. sadan litran tankki....
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Juu täyttöaukon vasemmalla puolen on semmonen venttiilinastura, jota alaspäin painamalla se avaa paisuntasäiliön. Näkyy ihan selkeäsiti. Itse pidän sitä talttapäämeisselillä pohjassa, mutta se onnistuu kyllä ihan sillä tankkauspistoolillakin. Itse eilen tankkasin 86 litraa, parhaimmillaan olen saanut menemään 92 litraa.dealer kirjoitti:Siinä aukossa on jossain sivussa nasta jota painat tankatessa niin mahtuu noin 20 litraa enemmän.
Hupaisaa ajella kun tankkaa täyteen ja viisari ei inahdakaan tapista ensimmäiseen kolmeensataan kilometriin
Tankin koko noissa farkuissa on 70 litraa ja se paisari on 20-25 litraa.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Tankkia en saanut täyteen, kun viimeksi tankatessa ei ollut vielä tietoa tuosta napista. eikä se tankki ihan hirveän nopeasti tyhjene.
Passatti saattaa lähteä käyntiin, tai sitten ei. Tänäänkin Stratti pelleili aamusella vaikka pakkasta oli vain 7 astetta.
Hihnaa ei ole vielläkään saatu vaihdettua. Tänään sain varattua hotarilta ajan, sekin on vasta ensi kuussa. Jos nasahtaa hihna niin sitten nasahtaa. Pääsispähän auto tuskistaan.
Nyt alkaa jos tuntua siltä, että on aivan kauhea auto. kaikki paikat nitisee, kolisee ja rämisee. jarru poljin painuu syvään ja ohjaus puoltaa. talvirenkaat ovat aivan hengenvaarallisen liukkaat.
Ainut hyvä on äärimmäinen moottorin sitkeys ja pieni polttoaineen kulutus. Aamusella kun ei ole valoja päällä stadissa, niin koko kaupungin läpi ajaa helposti nelosella. Ei tarvii olla dsg vaikka ei jaksais hämmentää.
Passatti saattaa lähteä käyntiin, tai sitten ei. Tänäänkin Stratti pelleili aamusella vaikka pakkasta oli vain 7 astetta.
Hihnaa ei ole vielläkään saatu vaihdettua. Tänään sain varattua hotarilta ajan, sekin on vasta ensi kuussa. Jos nasahtaa hihna niin sitten nasahtaa. Pääsispähän auto tuskistaan.
Nyt alkaa jos tuntua siltä, että on aivan kauhea auto. kaikki paikat nitisee, kolisee ja rämisee. jarru poljin painuu syvään ja ohjaus puoltaa. talvirenkaat ovat aivan hengenvaarallisen liukkaat.
Ainut hyvä on äärimmäinen moottorin sitkeys ja pieni polttoaineen kulutus. Aamusella kun ei ole valoja päällä stadissa, niin koko kaupungin läpi ajaa helposti nelosella. Ei tarvii olla dsg vaikka ei jaksais hämmentää.
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Millasessa kunnossa sulla on akku?_Niko kirjoitti:Tankkia en saanut täyteen, kun viimeksi tankatessa ei ollut vielä tietoa tuosta napista. eikä se tankki ihan hirveän nopeasti tyhjene.
Passatti saattaa lähteä käyntiin, tai sitten ei. Tänäänkin Stratti pelleili aamusella vaikka pakkasta oli vain 7 astetta.
Hihnaa ei ole vielläkään saatu vaihdettua. Tänään sain varattua hotarilta ajan, sekin on vasta ensi kuussa. Jos nasahtaa hihna niin sitten nasahtaa. Pääsispähän auto tuskistaan.
Nyt alkaa jos tuntua siltä, että on aivan kauhea auto. kaikki paikat nitisee, kolisee ja rämisee. jarru poljin painuu syvään ja ohjaus puoltaa. talvirenkaat ovat aivan hengenvaarallisen liukkaat.
Ainut hyvä on äärimmäinen moottorin sitkeys ja pieni polttoaineen kulutus. Aamusella kun ei ole valoja päällä stadissa, niin koko kaupungin läpi ajaa helposti nelosella. Ei tarvii olla dsg vaikka ei jaksais hämmentää.
Noi nitinät ja natinat kuuluu jo tän ikäiseen ajokkiin
Sulla on ilmaa jarruissa, jos poljin painuu pohjaan. Kannattaa kattoo jarrunesteet.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Joo kyllä toi akun huonous on selvillä, auton mukana tuli alunperin 55Ah snjaderi, ihan liika pieni. Heitin tilalle tallin nurkasta 100Ah akun, sekin tosin vanha ja puolikuntoinen.
Jarrut ottaa aika epätasaisesti ja poljin on pehmeä. Luultavasti ilmaa ja käytön puutetta. Auto ollut seisomasa jonkun aikaa, ennen kuin tuli minulle.
Homman pointtihan on se, että ei kiinnosta tehdä joka perkeleen kippoon ensin remonttia, että niillä voi ajaa. No jos hyvin käy pääsee tämä passatti kohta vaihtoon johonkin saman konsernin nelivetoiseen ja farkkuun.
Eilenkin tuli käytyä koeajamassa yhtä neliveto passattia vm -02 180tkm 2.5tdi ja 4motion. Niin ja nokka hommat justiinsa tehty.
Jarrut ottaa aika epätasaisesti ja poljin on pehmeä. Luultavasti ilmaa ja käytön puutetta. Auto ollut seisomasa jonkun aikaa, ennen kuin tuli minulle.
Homman pointtihan on se, että ei kiinnosta tehdä joka perkeleen kippoon ensin remonttia, että niillä voi ajaa. No jos hyvin käy pääsee tämä passatti kohta vaihtoon johonkin saman konsernin nelivetoiseen ja farkkuun.
Eilenkin tuli käytyä koeajamassa yhtä neliveto passattia vm -02 180tkm 2.5tdi ja 4motion. Niin ja nokka hommat justiinsa tehty.
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Jeesus mikä keksintö!!!Joeli kirjoitti:Juu täyttöaukon vasemmalla puolen on semmonen venttiilinastura, jota alaspäin painamalla se avaa paisuntasäiliön. Näkyy ihan selkeäsiti. Itse pidän sitä talttapäämeisselillä pohjassa, mutta se onnistuu kyllä ihan sillä tankkauspistoolillakin. Itse eilen tankkasin 86 litraa, parhaimmillaan olen saanut menemään 92 litraa.dealer kirjoitti:Siinä aukossa on jossain sivussa nasta jota painat tankatessa niin mahtuu noin 20 litraa enemmän.
Hupaisaa ajella kun tankkaa täyteen ja viisari ei inahdakaan tapista ensimmäiseen kolmeensataan kilometriin
Tankin koko noissa farkuissa on 70 litraa ja se paisari on 20-25 litraa.
Jotain reilu 70 litraa sain loroteltua, aikaa meni ehkä 10 minuuttia. Tankkasin niin pitkään, kun automaatti antoi liruttaa, sitten se päätti notta nyt se on täys ja pisti hanat kiinni.
Kun on tällänen loskakeli, kaikki paska lentää suoraan moniurahihnalle ja sitten se vinkuu kuin viimeistä päivää..
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Keskuslukitus antautui, keskuslukitus elektroniikka ja "pumppu" oli koko kevään takakontin syvennyksessä, jossa lillui vettä. ei alkanut pikku hipustelyllä toimimaan takakontissa on nyt letku mistä voi käydä imasemassa, jos haluaa tankin tai takaluukun lukkoon. Hieman harmittaa, kun kontti on täynä tavaraa ja pitäisi puhaltaa luukku auki
Ei ole vaihdettu jakopään hihnoja tms. joku värinän vaimennin kumikin on vähän vähän huonossa kunnossa sanoi hotari. ainiin ja jakopäässä kaikki kolme stfaa vuotaa. hajoo ku hajoo. nyt edullisa kilometreja.
Nyt viimeinen kulutus oli jotain reilu 7l/100km ja ajo lähes pelkästään kontulasta ruoholahteen, eli suoraan kaupungin läpi.
Ei ole vaihdettu jakopään hihnoja tms. joku värinän vaimennin kumikin on vähän vähän huonossa kunnossa sanoi hotari. ainiin ja jakopäässä kaikki kolme stfaa vuotaa. hajoo ku hajoo. nyt edullisa kilometreja.
Nyt viimeinen kulutus oli jotain reilu 7l/100km ja ajo lähes pelkästään kontulasta ruoholahteen, eli suoraan kaupungin läpi.
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Remmi ja kiristin eivät paljon maksa ja on tosi helpot vaihtaa.Ei ole vaihdettu jakopään hihnoja tms. joku värinän vaimennin kumikin on vähän vähän huonossa kunnossa sanoi hotari. ainiin ja jakopäässä kaikki kolme stfaa vuotaa. hajoo ku hajoo. nyt edullisa kilometreja.
Stefoista yleensä väliakselilla oleva vuotaa, sen vaihto on myös remminvaihdon yhteydessä nopea toimenpide.
Vaan tottahan sekin on että ei kannata tehdä noitakaan jos on valmius jättää auto siihen mihin remmi pettää
Eipä tarvinnu vaihtaa lälläslää
Tänään napsahti paku takakontiin. Vetokoukku tipahti ja puskuri repsottaa. Niin ja takaluukussa pienet jäljet. Mahtaa mennä lunastukseen.
Aika ruosteiselta tuo koukku näyttikin, hirveä kasa ruostemujua jäi tapahtuma paikalle. Kyllä siinä takana tulleessa opeli pakusssakin väänty runko palkki joka on syylärin edessä syyläriin kiinni ja vähän taittoi syyläriä sisään päin.
Tänään napsahti paku takakontiin. Vetokoukku tipahti ja puskuri repsottaa. Niin ja takaluukussa pienet jäljet. Mahtaa mennä lunastukseen.
Aika ruosteiselta tuo koukku näyttikin, hirveä kasa ruostemujua jäi tapahtuma paikalle. Kyllä siinä takana tulleessa opeli pakusssakin väänty runko palkki joka on syylärin edessä syyläriin kiinni ja vähän taittoi syyläriä sisään päin.
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Taas tankattu satalla kolmellakympillä edellisen tankin noin kulutus 6litraa sadalle sisältäen ajoa kontula-lauttasaari ja vähän matkaa. Onse kivaa ku menee pienellä
Laskeskelin päässäni, notta jos ois kympin kuluttava bensa auto niin
Passatti 1350km= 120€ Eli disukan hinta tänään 1.399
Penselinpesuaine auto 1350km=220€ Eli kymppi sadalle ja polttoaine 1.6€
Ai niin ja vakuutusyhtiö antoi kertakorvausta vinossa olevasta takapuskurista ja puuttuvasta vetokoukusta 900€
On tää halpaa
Laskeskelin päässäni, notta jos ois kympin kuluttava bensa auto niin
Passatti 1350km= 120€ Eli disukan hinta tänään 1.399
Penselinpesuaine auto 1350km=220€ Eli kymppi sadalle ja polttoaine 1.6€
Ai niin ja vakuutusyhtiö antoi kertakorvausta vinossa olevasta takapuskurista ja puuttuvasta vetokoukusta 900€
On tää halpaa
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.