Millaisia Kokemuksia Audin A6:sta ??
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viesti:
Re: audi A6
Tuo on totta, se 500+ tkm on takana ja ei tarvitse edes koputella vielä, toisin kuin 300 tkm ajettua mersua ja 500 tkm ajettuun mersuun menikin jo sitten puoli neliötä uutta peltiä, enkä ollut edes eka, joka sitä paikkasi.
Sikäli noi audit on kyllä erinomaisia ensiautoja nuorille, ei maksa juuri mitään, tehoa on kuin pienessä kylässä, ei kuluta mitään kovempaakin ajettaessa, kolarissa pelastaa kuljettajan hengen ja pimppaa saa minkä kerkiää. Ainoa huonopuoli on ne jotkut varaosat, jotka on kohtuu arvokkaita.
Sikäli noi audit on kyllä erinomaisia ensiautoja nuorille, ei maksa juuri mitään, tehoa on kuin pienessä kylässä, ei kuluta mitään kovempaakin ajettaessa, kolarissa pelastaa kuljettajan hengen ja pimppaa saa minkä kerkiää. Ainoa huonopuoli on ne jotkut varaosat, jotka on kohtuu arvokkaita.
Onko tosi kans? Testattu juttu?veskola kirjoitti:Sikäli noi audit on kyllä erinomaisia... ja pimppaa saa minkä kerkiää.
Ehkä sitä sitten pitäis Audeja alakaa kahteleen...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
-
- Luupiä
Olikohan se nyt niin että Audi on myös ruskeanreiänritarien keskuudessa yksi suosituimpia automerkkejä, BMW taisi olla ykkönenEldorado kirjoitti:Onko tosi kans? Testattu juttu?veskola kirjoitti:Sikäli noi audit on kyllä erinomaisia... ja pimppaa saa minkä kerkiää.
.
Audimies ajaa kelillä kun kelillä ja pelillä kun pelillätodellauupunut kirjoitti:Olikohan se nyt niin että Audi on myös ruskeanreiänritarien keskuudessa yksi suosituimpia automerkkejä, BMW taisi olla ykkönenEldorado kirjoitti:Onko tosi kans? Testattu juttu?veskola kirjoitti:Sikäli noi audit on kyllä erinomaisia... ja pimppaa saa minkä kerkiää.
.
-
- Luupiä
Laitetaan tähän sulle, ehkä paras kone mitä audilla on, ei ruostu.Eldorado kirjoitti:audimiestä ei oo foorumilla muuten pitkään aikaan näkynytkään...
Näppärä, nopee, raapii joka nurkasta, automaatti.....mitä vielä ?
http://www.nettiauto.com/audi/a3/4752534
.
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viesti:
Mulla kun on 2 audia niin saan tänäänkin molempiin reikiin...
Kyllä se audimies voi hyvin, ainakin kuvasta päätellen mikä viimeksi tuli kännykkään. On vain pitänyt jostain syystä hiljaiseloa, eiköhän se kerää voimia ensikevään kiimaa varten
Mä katsoin justiinsa tommosta 3,2 litraista A3:sta itselleni mutta kun ei perse kestä ajella sillä töihin kulutuksen vuoksi, sen verran on persaukisuutta mulla (ja pitkä työmatka). Nytkin laskin että menee 10€ päivässä bensaan ja vaikka lopetin töissä syömisen niin se menee vielä pari € tappiolle.
Kyllä se audimies voi hyvin, ainakin kuvasta päätellen mikä viimeksi tuli kännykkään. On vain pitänyt jostain syystä hiljaiseloa, eiköhän se kerää voimia ensikevään kiimaa varten
Mä katsoin justiinsa tommosta 3,2 litraista A3:sta itselleni mutta kun ei perse kestä ajella sillä töihin kulutuksen vuoksi, sen verran on persaukisuutta mulla (ja pitkä työmatka). Nytkin laskin että menee 10€ päivässä bensaan ja vaikka lopetin töissä syömisen niin se menee vielä pari € tappiolle.
-
- Luupiä
Sun pitää veskola lopettaa kotonakin syönti.....veskola kirjoitti:Mulla kun on 2 audia niin saan tänäänkin molempiin reikiin...
.
Eiköhän ne ensimmäiset korjauskulut mene Rinkula-autossakin takuuseen, jos on kulkineella ikää alle 2 v eli melko tuoreen pirssin kokemuksia lähdin alunperin kyselemään... (2010 -->
* Jakohihnan vaihto taisi tosiaan olla aika tyyris operaatio.
mutta ....Vaihtoehtoja tuntuu olevan automaattilaatikoissakin useita: Multitronic, Tiptronic, S-tronic ...
mutta ....Vaihtoehtoja tuntuu olevan automaattilaatikoissakin useita: Multitronic, Tiptronic, S-tronic ...
-
- Luupiä
Tdi:n jakohihna 600€, vaihtovälisuositus audi finlandilla 90tkm mutta huoltokirjassa 120tkm, takuu on voimassa 120tkm vaihtovälillä (audi vahvistanut) itse olen vaihdattanut audilla 120tkm kohdalla, viimeksi maksoi 550€ audicenter espoossa.miikhail kirjoitti:Eiköhän ne ensimmäiset korjauskulut mene Rinkula-autossakin takuuseen, jos on kulkineella ikää alle 2 v eli melko tuoreen pirssin kokemuksia lähdin alunperin kyselemään... (2010 -->
.