Tu-84 - 530dAT E39 - Aikansa kutakin
Sisäpää on väljä tuossa aiemmin kuvatussa osassa jonka paintilla korostin. Uusi on Itellan huomassa matkalla kohti arktista territoriota. 55€. Eikai tuolle nyt mitään sen kummempaa pidä alkaa tekemään vaan ajokorkeudessa paikalle vaan?
Raidetangon vaihto tarkoittaa nelipyöräsuuntausta, kesärenkaita katsoessa se olisi pitänyt tehdä heti... Uskomattoman huonoon kuntoon meni pallot. Kuvaa en ees viitsi laittaa koska kukaan vastuullinen ihminen ei olisi ajanut metriäkään.
Sinänsä jännä homma että pidän molemmista, emännästä ja autosta. Ehkä niitä kattelee toisenkin kesän vielä Nythän olis kyllä perusteltua hommata se kakkosauto ettei tarvi käyttöautoa "pilata"... sala-auto ja sala-rakas?
Raidetangon vaihto tarkoittaa nelipyöräsuuntausta, kesärenkaita katsoessa se olisi pitänyt tehdä heti... Uskomattoman huonoon kuntoon meni pallot. Kuvaa en ees viitsi laittaa koska kukaan vastuullinen ihminen ei olisi ajanut metriäkään.
Sinänsä jännä homma että pidän molemmista, emännästä ja autosta. Ehkä niitä kattelee toisenkin kesän vielä Nythän olis kyllä perusteltua hommata se kakkosauto ettei tarvi käyttöautoa "pilata"... sala-auto ja sala-rakas?
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Nonni, kivasti selvinny historiaa. Munkin pitäis soittaa entiselle omistajalle, oisko sille jäänyt vähän avaimia, mulla kun ei ole kuin 1.
Älä sitten laita halpoja tukivarsia (vai olikos sulla tilattu jo?), jos meinaan emännän (ja auton) pitää. Muuten niitä saanee vaihdella jokatoiseen katsastukseen.
Olikos tässä narinaniveletkin sitten vaihdettu taakse? Jossei, niin ne eka, ennenkö vie 4-pyöräsuuntaukseen. Muuten ei nouse camberit tarpeeksi pystyyn takaanta.
Ja jossei ihan viimisistä euroista ole kiinni, niin kannattaa hakea ainakin ne camberinsäätö pultit prikkoineen muttereineen uudet, voi olla jumissa. Aurauksensäätöpultitkin voi uusia, mut luultavasti ne on paremmassa kunnossa kuitenkin.
Nii niistä sisäpäiden kiristämisestä, ne pitäis kiristää vasta kun on ajanu pienen lenkin autolla, jotta pusla asettuu oikeaan asentoon. Ja toki jossei ole monttua tai ajosiltanosturia, niin kiristäminen on oikein inhottavaa hommaa, kait se nyt pukeille voi ajaa tietty.
Älä sitten laita halpoja tukivarsia (vai olikos sulla tilattu jo?), jos meinaan emännän (ja auton) pitää. Muuten niitä saanee vaihdella jokatoiseen katsastukseen.
Olikos tässä narinaniveletkin sitten vaihdettu taakse? Jossei, niin ne eka, ennenkö vie 4-pyöräsuuntaukseen. Muuten ei nouse camberit tarpeeksi pystyyn takaanta.
Ja jossei ihan viimisistä euroista ole kiinni, niin kannattaa hakea ainakin ne camberinsäätö pultit prikkoineen muttereineen uudet, voi olla jumissa. Aurauksensäätöpultitkin voi uusia, mut luultavasti ne on paremmassa kunnossa kuitenkin.
Nii niistä sisäpäiden kiristämisestä, ne pitäis kiristää vasta kun on ajanu pienen lenkin autolla, jotta pusla asettuu oikeaan asentoon. Ja toki jossei ole monttua tai ajosiltanosturia, niin kiristäminen on oikein inhottavaa hommaa, kait se nyt pukeille voi ajaa tietty.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Paljon muutakin selvisi. Esim. se että BMW on joutunut 3 kertaa ilkivallan kohteeksi! (vakuutus kunnossa...) Takakylki potkitty läjään ekalla kertaa. Toisella kertaa meni sitten umpiot, tuulilasi, peilit, lokari ja etupuskuri :O Tästä johtuen päivitetty Hellan tuotteisiin umpiot ja M5-malleihin peilit. Aiheuttaa vielä enemmän närkästystä potkijoissa.
Lunastukseen olisi mennyt mutta juuri tehty täydellinen alustaremppa puhui sen puolesta ettei kannata antaa avklle... Kolmannen kerran auto on kokenut ilkivaltaa ylivieskassa omistajansa taholta. Laatikko rikki, etupuskin halki, takana naarmuja, kesärenkaat hävinneet johonkin, ikkunannostin rikkoutunut pakkasella omasta tyhmyydestä.
Tukivarret on mallia halpa ja katsotaan nyt miten kestää. Jarruosat vaihdan samalla kun +150 nopeuksista hidastaessa ei meinaa uskaltaa polkea jarrua kunnolla kun tärinästä menee näkökenttä sumeaksi... lentokentällä nämä vauhdit toki. Monttu on ja montussa on tullut ihmeteltyä tuota öljyvuotoakin joka paljastui GT2260V:n laipaksi. Ollut vuodesta 2007 paikallaan -> huollon tarpeessa sekä laipan tiivistys että mahdollisesti turbon siivet (vaelteleva ahtopaine).
Lunastukseen olisi mennyt mutta juuri tehty täydellinen alustaremppa puhui sen puolesta ettei kannata antaa avklle... Kolmannen kerran auto on kokenut ilkivaltaa ylivieskassa omistajansa taholta. Laatikko rikki, etupuskin halki, takana naarmuja, kesärenkaat hävinneet johonkin, ikkunannostin rikkoutunut pakkasella omasta tyhmyydestä.
Tukivarret on mallia halpa ja katsotaan nyt miten kestää. Jarruosat vaihdan samalla kun +150 nopeuksista hidastaessa ei meinaa uskaltaa polkea jarrua kunnolla kun tärinästä menee näkökenttä sumeaksi... lentokentällä nämä vauhdit toki. Monttu on ja montussa on tullut ihmeteltyä tuota öljyvuotoakin joka paljastui GT2260V:n laipaksi. Ollut vuodesta 2007 paikallaan -> huollon tarpeessa sekä laipan tiivistys että mahdollisesti turbon siivet (vaelteleva ahtopaine).
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Juu, no eihän siinä ku rasvaat kumenalta kunnolla ja pyörittelet kunnolla rasvat niihin niin voihan ne kestääkin.
(Ja eiköhän ne hyvätkin tukivarret mee väljiksi jos aina paikallaan väännellään leveitä renkaita ja ja, eli paljo sillä ajotavallakin varmasti voi vaikuttaa niiden kestoon)
Ja jarrujen ravistus on näissä yleensä nimenomaan tukivarsien väljistä osista johtuvaa, reaktiotankojen helat suurimmaks osaksi kaiketi aiheuttaa sitä.
Toki jarruistakin sillointällöin.
Ja eihän se Jarrujen uusiminen koskaan haittaa.
(Ja eiköhän ne hyvätkin tukivarret mee väljiksi jos aina paikallaan väännellään leveitä renkaita ja ja, eli paljo sillä ajotavallakin varmasti voi vaikuttaa niiden kestoon)
Ja jarrujen ravistus on näissä yleensä nimenomaan tukivarsien väljistä osista johtuvaa, reaktiotankojen helat suurimmaks osaksi kaiketi aiheuttaa sitä.
Toki jarruistakin sillointällöin.
Ja eihän se Jarrujen uusiminen koskaan haittaa.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Joop, pitää laittaa kuvia (kerrankin) rempasta. Nimittäin melko hapraat oli levyt ainakin omasta mielestä. Pitäisi vaan hommata talliystävällinen kuvauslaite tai tallille ystävällinen kuvaaja. Rasvanäpit + järkkäri do not mix
Nyt on oma kotikatu ollut kaksi kesää soralla, toivottavasti saavat asvaltoitua pian. Tuollainen reilusti liikennöity tie menee melkosen muhkuraiseksi. Siinäpä sitä sitten ajetaan patikossa kahtakymppiä kun paikalliset hiluks- ja hiasekuskit ohittelevat kiemurtelevaa bemaria oikealta ja vasemmalta.
Nyt on oma kotikatu ollut kaksi kesää soralla, toivottavasti saavat asvaltoitua pian. Tuollainen reilusti liikennöity tie menee melkosen muhkuraiseksi. Siinäpä sitä sitten ajetaan patikossa kahtakymppiä kun paikalliset hiluks- ja hiasekuskit ohittelevat kiemurtelevaa bemaria oikealta ja vasemmalta.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Koneena M57N ja 6v manuaali jatkona.JMTN kirjoitti:Edit. saisko tänne laittaa manuaalin käppyrät, ihan vertauksen vuoksi ?
Toi lappu on vanhalla turbolla ja vakio coolerilla.
Vähän sumea kuva, mutta selvää saa.
648,8Nm = 2480 rpm
204,5kw = 3360 rpm
Rengasteho häviö suuri, koska oli pikkusen pito ongelmia rullilla. Vakio lapusta näkee todellisen häviön, eli 8,9%.
Laitan ton vakio teholla olevan käppyrän myös.
455,8 Nm = 2380 rpm
155 kw = 3580 rpm
Viimeksi muokannut JMTN, 23.10.2013 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pihtimittarilla vaan sitten kattoa minne purkaa, laturiin vuotaa nopsastikkin 5A. Kylmällä kelillä pitkässä juoksussa tappaa kyllä kivasti akun.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Kolmeysissä on kuulemma saman tien virtaa kulkemassa piireissä kun avaimen tökkää virtalukkoon. Tämä nyt on vain kaverilta kuultua, mutta voisin hyvin uskoa siihen.
Avaimesta tuli mieleen, että muistakaahan (ohjekirjan mukaan kerran vuodessa) ajaa sillä toisellakin avaimella, niin nykkelin akku latautuu. Alun perin avaimiahan on ollut muuten neljä. Mikäli avaimet ovat kadoksissa, niin niiden passivointi onnistuu esim. skannerrilla aika kivasti.
Avaimesta tuli mieleen, että muistakaahan (ohjekirjan mukaan kerran vuodessa) ajaa sillä toisellakin avaimella, niin nykkelin akku latautuu. Alun perin avaimiahan on ollut muuten neljä. Mikäli avaimet ovat kadoksissa, niin niiden passivointi onnistuu esim. skannerrilla aika kivasti.
Kein siknatuur
Eihän sitä avainta tarvi saada edes virtalukkoon asti, riittää että avaa ovet keskuslukosta, niin kaikki aktivoituu jo unitilasta takasin käyttöön.
ja se 16min menee ennenkö auto nukahtaa taas.
Mulla on nyt vissiin vuoden vai 2, täytyykin tarkistaa, vanha akku, Exide EA1000, hyvältä vaikuttaa, mutta kyllä silti suosittelen että jonkinlainen ylläpitolaturi sisähaaraan, että latailee akkua aina kun lohkossa, ainakin kovien pakkasten aikaan. Säästää kummasti akkua, varsinkin jos ajelee lyhkästä ajoa.
Tai jossei ole lohkoa vaan huuattaa webastoa, niin sitä suuremmalla syyllä Ctekki latailemaan.
Mulla on sie pieni 3,6A ja Polarin ostin viimetalvena.
ja se 16min menee ennenkö auto nukahtaa taas.
Mulla on nyt vissiin vuoden vai 2, täytyykin tarkistaa, vanha akku, Exide EA1000, hyvältä vaikuttaa, mutta kyllä silti suosittelen että jonkinlainen ylläpitolaturi sisähaaraan, että latailee akkua aina kun lohkossa, ainakin kovien pakkasten aikaan. Säästää kummasti akkua, varsinkin jos ajelee lyhkästä ajoa.
Tai jossei ole lohkoa vaan huuattaa webastoa, niin sitä suuremmalla syyllä Ctekki latailemaan.
Mulla on sie pieni 3,6A ja Polarin ostin viimetalvena.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Ajot 90%:sti sitä 10km tai alle. Herää kysymys mitä teen dieselautolla mutta voishan sitä ajaa vaikka jollain tonnikinnerillä. Akku oli yönyli lämpimässä C-tekin päässä, nyt toimii taas niinkuin pitää.
Auto parkissa 20min. Ovet napista auki, luukku auki. Sisävalot palaa. 12,37V navoilta. Toki virtaa menee jo sisävaloille se ~3A ja siihen vielä muut päälle. Mutta että 12,37V vuoden vanhasta akusta. Joop. Varta 100Ah tämä.
Vartan akuilla 12-36kk takuu, mutta omistajan vaihtuessa varmaankin takuu raukeaa? EX-BMW-kuskin nimi kuitissa....
Auto parkissa 20min. Ovet napista auki, luukku auki. Sisävalot palaa. 12,37V navoilta. Toki virtaa menee jo sisävaloille se ~3A ja siihen vielä muut päälle. Mutta että 12,37V vuoden vanhasta akusta. Joop. Varta 100Ah tämä.
Vartan akuilla 12-36kk takuu, mutta omistajan vaihtuessa varmaankin takuu raukeaa? EX-BMW-kuskin nimi kuitissa....
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Akkumaailma on siitä fiksu firma että se tarroittaa omat akkunsa. Tässä päällä 12/2012 joka riittää takuutodistukseksi. Toki on A4-prujukin tallella mutta edellisen omistajan nimellä..
Akkumaailmaa lähestyin sähköpostitse. Hiukkasen selvittelyjä, mittaustuloksia minulta ja käyttökokemuksia heillepäin, lupasivat vaihtaa kun täältä etelään eli Rovaniemelle tulee käyntiä.
"Muuten toimii normaalisti mutta 30min webaston käytöllä akkujännite tippuu alle 11,5V. Akkua elvytetty sisätiloissa +21C C-Tekin älylaturilla. Napajännite kuormittamattomana max 12,5V."
Jos näin mutkattomasti toimii takuu niin pitää kyllä kehut antaa akkumaailman palvelulle.
Akkumaailmaa lähestyin sähköpostitse. Hiukkasen selvittelyjä, mittaustuloksia minulta ja käyttökokemuksia heillepäin, lupasivat vaihtaa kun täältä etelään eli Rovaniemelle tulee käyntiä.
"Muuten toimii normaalisti mutta 30min webaston käytöllä akkujännite tippuu alle 11,5V. Akkua elvytetty sisätiloissa +21C C-Tekin älylaturilla. Napajännite kuormittamattomana max 12,5V."
Jos näin mutkattomasti toimii takuu niin pitää kyllä kehut antaa akkumaailman palvelulle.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Kypsä akku se lie tosin ajelin itte 10km siivuja 2,5 vuotta ja ei ollu mitään ongelmia, tosin ilman webastoa lähtiessä annoin käydäkki aina sen tupakin verran ens alkuun että vähän notkistuu. Webastoa en käyttäny pikkupakkasilla kuin 10-15min, kovemmilla enemmän ja annoin vielä käydäkkin jälkikäyntiä tovin aina että vähän kerkii ees lataan. Järjellä kun käyttää niin kyllä noissa akut kestää.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
noni.
Akku saatiin vaihdettua takuuseen. Lapin Akkumaailma ansaitsee julukiset kehut!
Sodankylästä akkukauppaan 130km, kaveri oli menossa pyhäinpäivänä kelekkamessuille Rovaniemen kauppalaan. Soitto liikkeeseen:
"Terve, onko lauantaina kauppa auki? olis tuommonen Varta vaihdettavana, henkkoht en pääse mutta kaveri olis tulossa käymään kelekkamessuilla täältä pyssykylästä
- No ei me kyllä valitettavasti olla auki kun on tämä pyhäinpäivä....
No harmin paikka. Mitenhän sitä nyt, kai se pitää maanantai laittaa matkahuollon kyytiin?
- No tuota anna kaverille se akku ja minun oma numero ja sano että soittaa ku on tulossa. Eiköhän tämä hoidu."
Uusi akku suljetusta liikkeestä ilman sen kummempaa hässäkkää ja seuraava akku tulee ostettua aivan varmasti Lapin akkumaailmasta
Akku saatiin vaihdettua takuuseen. Lapin Akkumaailma ansaitsee julukiset kehut!
Sodankylästä akkukauppaan 130km, kaveri oli menossa pyhäinpäivänä kelekkamessuille Rovaniemen kauppalaan. Soitto liikkeeseen:
"Terve, onko lauantaina kauppa auki? olis tuommonen Varta vaihdettavana, henkkoht en pääse mutta kaveri olis tulossa käymään kelekkamessuilla täältä pyssykylästä
- No ei me kyllä valitettavasti olla auki kun on tämä pyhäinpäivä....
No harmin paikka. Mitenhän sitä nyt, kai se pitää maanantai laittaa matkahuollon kyytiin?
- No tuota anna kaverille se akku ja minun oma numero ja sano että soittaa ku on tulossa. Eiköhän tämä hoidu."
Uusi akku suljetusta liikkeestä ilman sen kummempaa hässäkkää ja seuraava akku tulee ostettua aivan varmasti Lapin akkumaailmasta
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
10tkmTu-84 kirjoitti:5tkm takana.
Verolippukin tuli, 768€/a
Leimasedälle pitäis tätä käydä kohta näyttämässä. Käsijarru ei meinaa toimia kunnolla. Toivottavasti riittävästi, eihän sitä kyllä käytettyä oikein ollenkaan. Miksihän tuollainen on pakollinen varuste edes.
Fiiliksiä 5-sarjalaisesta.
Pros:
- Tehoa on ihan riittävästi tuon 1800kgn kasan liikutteluun.
- Penkit on mukavat ja säädöt sellaiset että saa ajoasennon kohilleen
- Ratin etäisyyssäätö. Miten sitä on voinu ajaa ilman että ratti on siinä sopivasti lähellä.
- Valot on ihan ok.
- Parkkitutka on jees
- Ajotietokone on jees
- Ruostetta ei ole edes pohjamuovien alla
Cons:
- Audiojärjestelmän muokattavuus. Pitää kokonaan laittaa vahvistimet ja piuhoitukset uusiksi että saa soimaan niinku haluaa. Subbari ja takakauittimet Rear-liitännästä, jos haluat subbarin kuuluvan niin etukaiuttimet on todella hiljaisena
- Rengastus on täysin väärä. 215/35/19 ei toimi tässä kiesissä. 235/40/18 varmaankin olisi se optimikoko.
- Takalasin ikkunannostin rikki
- Ajotietokone huutaa että peräluukku auki. Johtu siitä että tässä on vaihtoluukku mihin on unohdettu laittaa tuon luukun "työ"valon piuhat.
- Webaston puhelinohjaus on ärsyttävä. Ennemmin ottaisin peruskellon.
Pros
- ASC toimii talvikeleillä mainiosti, uskaltaa emännälle antaa auton käyttöön vähän vaikeammallakin kelillä! Väittävät luistonestoksi mutta kyllä tuo W210 prefaceliftin luistonestoon / S124 ASR:ään verrattuna on jotain aivan muuta.
- Uudella akulla lähtenyt aika vaivattomasti käyntiin. Kylmin startti taisi olla tuossa -22C paikkeilla.
- Auto lämpiää ajossa nopeasti
- Penkinlämmittimet nahkojen kaverina
- Löysin jälkiasenteisen nappulan josta webaston saa päälle ilman puhelinta
Cons
- Lohkolämmittimen ja sisätilapistokkeen puute. Webasto käy, polttoainepumppu naksuttaa ja savuakin puskee mutta tuntuu siltä että se ei tee muutakuin kuluttaa virtaa :/ Sisäpistoke C-tekille olis mukava ettei tarvi takaluukun välistä tuota piuhaa vetää tolpalle.
- Sivuikkunat huurtuu / ei sula
- Valot näyttää liian alas eikä korjaannu muulla kuin uusilla säätötangoilla
- Takaluukku kerää jäätä enemmän kuin S124. Parkkitutka huutaa omiaan kun linssit on aina jäässä.
- ASC rajoittaa tehoa kokoajan, ei ole pitoa HKPL 5:ssa :/
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tuo asci on ihan kätevä, ei se tosiaan luistoa estä mutta himmaapa kaasua. Kuulemma katkoo polttoaineen syöttöä kun ratas luistaa, näin ainakin pensapeleissä.
Tuon sivuakkunoiden huurtumisen huomasin itsekin, ei jaksa mokoma pitää ruutuja auki tai ainakin saa aika isolla pitää lämppäriä ettei huurru.
Tuon sivuakkunoiden huurtumisen huomasin itsekin, ei jaksa mokoma pitää ruutuja auki tai ainakin saa aika isolla pitää lämppäriä ettei huurru.
Kein siknatuur
Huomasin aikanaan metkan ominaisuuden kun käsi paketissa luisuttelin meneen, eli eräässä ylämäessä cruise päällä teki auto metkan tempun kun pudotti pienempää mäessä joka kääntyi. Eli perä alta, dsc korjaa ja rajoittaa vetoja, oudon asiasta tekee se että persetuntumalla selkeästi mentiin luistossa mutta mikään ei aiheuttanut cruisen poispudotusta. Aikansa luisteli ja sitten rauhottu cruise edelleen päällä.
Sivuikkunat ainakin naamahississä pysy kohtalaisesti auki, liekkö jotain paranneltu siihen sitten.
Sivuikkunat ainakin naamahississä pysy kohtalaisesti auki, liekkö jotain paranneltu siihen sitten.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Sama vika Rahikaisella, yksin ajaessa meinaa kuljettajan lasia vetää huuruun, jos ajaa täysin automaattiasennossa ilmastointia. Tänään sain ahaa-elämyksen ja painoin suuntauksen "joka suuntaan" ja huurut olivat tiessään.
Mulla on toi DSC, niin vaikka se jonkinlainen suojelusenkeli onkin, niin jonkinlaiseen luistoon ton auton kyllä saa ennenkuin se puuttuu peliin. Mutta ihan kätevästi tuntuu korjaavan. Vaikea sanoa miten aggressiivinen tai lepsu on käytökseltään, kun minulle tämä on ensimmäinen kiesi missä moinen ajonvakautusjärjestelmä on.
Mulla on toi DSC, niin vaikka se jonkinlainen suojelusenkeli onkin, niin jonkinlaiseen luistoon ton auton kyllä saa ennenkuin se puuttuu peliin. Mutta ihan kätevästi tuntuu korjaavan. Vaikea sanoa miten aggressiivinen tai lepsu on käytökseltään, kun minulle tämä on ensimmäinen kiesi missä moinen ajonvakautusjärjestelmä on.
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04