Onko kulutuksen väheneminen todettu ajotietokoneesta vai todellisen kulutuksen mukaan?anttari kirjoitti:Mulla ois KCR tehoboksi ylimääräinen tohon 3.0 litraseen diiseliin jos joku tarttee. 120e plus postit Vähenee kulutuskin.
Mesen Mutterikerho (=BMW-lahko)
Tai korkannu CR-pumppu, tai jotain muuta hajonnutta. Eihän nuita voi suositella mihinkään, ois helevetin hyvä kun moisia ei ois keksittykkään. Tosin sama sitten pätee ettei kenenkään ois pitäny alunperin tehä paskaa bulkkilastua jolla sitten rahastaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Eijei, olet vallan väärässä. Minulla se vasta helppoa onkin, ei o bemaria, ei dieseliä eikä common rail tekniikkaa saati huijaboksiakaan.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Johan tuollanen elämä mahtaa käydä jo tylsäksi?Mulqvist kirjoitti:Eijei, olet vallan väärässä. Minulla se vasta helppoa onkin, ei o bemaria, ei dieseliä eikä common rail tekniikkaa saati huijaboksiakaan.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Kyllähän se vähän on, kun ei o kädet mustana kokoaikaa eikä tartte miettiä että montako sataa tässä kuussa menee ehjänä pitämiseen.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
uus leima haettu vain takaparkki poltin uusittu vuoden aikanaxr kirjoitti:mersu muutti harjavaltaan ja 530d farkulle hain kaverin ettei tunne oloaan yksinäiseksi
oli nettiauton halvin
hyvin oli edellinen pitänyt kunnossa rekkarivalon lampun vaihdoin aamulla ja kävin katsastamassa ei ollu insillä moitittavaa
vaikka eilen pukkasin ecuun uudet parametrit savut oli 0,74
farkus on ihan normaali ohjaus ja täs mustas on joku servotronic on ohjauksilla eroa kuin yöllä ja päivällä
ohjelmaa kiristetty vielä savut 0.01 katsuri hetken epäili onko tämä pensakoneella
No johan on, miten noin pienet savut sai?
Mulla sentää joutu polkasee kolme vai neljä kertaa että meni alle rajan, hissuteltu tolla niin paljon ja pitäähän se voimasavua tulla...
Mulla sentää joutu polkasee kolme vai neljä kertaa että meni alle rajan, hissuteltu tolla niin paljon ja pitäähän se voimasavua tulla...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Kysytääs täällä, miten ihmeessä e92 kuskin penkki voi kulahtaa alle 100tkm ajettuna? Kyseessä 2009 vuoden auto dakota nahkasisustalla ja tuotu maahan bmw selection autona, eli vähän sama kun mersulla junge sterne. Onko penkkien laatu heikentynyt jostain kumman syystä, vertaan omaan kokemukseen E61 jolla oli rullattu jo +270tkm ja penkki ryhdissään. Vai sitten autoa on ajanut hieman isompi kaveri ja matalaan autoon on vaikea mennä?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Näyttää olevan niin paljoin pemari-topikkeja mese-foorumilla, että piti tämäkin kaivaa esiin.
Ei mulla mitään asiaa ole, laakerin ja lokasuojan vaihdoin. Syyläriäkin koitin vaihtaa, mutta viskon pultti jumittaa vaikka annoinkin lekaa väärään suuntaan. Pitää vielä koittaa lämmitellä ja lukita mutteria.
Ei mulla mitään asiaa ole, laakerin ja lokasuojan vaihdoin. Syyläriäkin koitin vaihtaa, mutta viskon pultti jumittaa vaikka annoinkin lekaa väärään suuntaan. Pitää vielä koittaa lämmitellä ja lukita mutteria.
Kein siknatuur
Miten Muttarikerho on ajatellut toimivansa britti-BMW:iden suhteen? Perustanko oman lahkon vai pyrinkö hang-a-round-jäseneksi oikeiden BMW:iden kerhoon?
Kysymykseni kumpuaa täällä raportoimastani tapahtumasta.
Kysymykseni kumpuaa täällä raportoimastani tapahtumasta.
-T
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Hahaa, tämähän on "se rennompi vaihtoehto". Muistaakseni inpalla pystyy lukemaan myös tuollasia laitteita, jos en ihan väärin muista.eerola kirjoitti:Miten Muttarikerho on ajatellut toimivansa britti-BMW:iden suhteen? Perustanko oman lahkon vai pyrinkö hang-a-round-jäseneksi oikeiden BMW:iden kerhoon?
Kysymykseni kumpuaa täällä raportoimastani tapahtumasta.
Oli muuten melko tiukassa tuo viskon pultti, meni vesipumpun hihnapyöräkin rikki siinä rytäkässä. Irtosi lopulta kuitenkin.
No, nyt on vesipumppu ja syyläri tulossa tänne päin, josko ensi viikolla vaihtuisivat. Voisi ajella sitten leimallekin.
Kein siknatuur
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Suikkalakki tuumasi, että tukivarsi takana on väljä ja takapumpuissa heikko vaimennusteho. Tuumasta toimeen ja osien vaihtoon mielestäni nuo iskarit eivät olleet mitenkään lopussa.
Nettikin tiesi kertoa, että joku oli käynyt saman mallisella autolla leimalla ja taas oli komennettu pamppuhommiin. Uusintayrityksellä uudet pumput olivat näyttäneet olemantonta tehoa.
Jännityksellä odottelen minkälaisen tuloksen nämä uudet iskarit antavat meikäläisen kohdalla.
Potilaanahan tässä oli siis toukka e39.
Nettikin tiesi kertoa, että joku oli käynyt saman mallisella autolla leimalla ja taas oli komennettu pamppuhommiin. Uusintayrityksellä uudet pumput olivat näyttäneet olemantonta tehoa.
Jännityksellä odottelen minkälaisen tuloksen nämä uudet iskarit antavat meikäläisen kohdalla.
Potilaanahan tässä oli siis toukka e39.
Kein siknatuur
Kannattaa vissii antaa uusien iskarien marinoitua hetki ennen ku menee tarjoamaan uudestaa. Ex-työnantajan hondaan vaihdettiin myös iskarit inssin määräyksestä ja suoraa rempan jälkeen leimalle kone näytti niin poskettomia lukemia että leima tuli lappuun sen perusteella että inssi näki uutuuttaan kiiltävät iskarit paikallaanSampo N. kirjoitti:Nettikin tiesi kertoa, että joku oli käynyt saman mallisella autolla leimalla ja taas oli komennettu pamppuhommiin. Uusintayrityksellä uudet pumput olivat näyttäneet olemantonta tehoa.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Kierrejousta löytyy tästä yksilöstä.
Aattelin tosiaan, että huomenna kävisi leimalla taas. Mikäli tulokset ovat ihmeellisiä, niin voisi vähän kysellä, että pitikö ne nyt vaihtaa vai ei?
Nuo takapumputhan ovat aika jyrkässä kulmssa, johtuisko siitä ettei ravistuskoe okein sovellu näille?
Aattelin tosiaan, että huomenna kävisi leimalla taas. Mikäli tulokset ovat ihmeellisiä, niin voisi vähän kysellä, että pitikö ne nyt vaihtaa vai ei?
Nuo takapumputhan ovat aika jyrkässä kulmssa, johtuisko siitä ettei ravistuskoe okein sovellu näille?
Kein siknatuur