Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
näätämö
Viestit: 151
Liittynyt: 30.10.2005 20:41
Paikkakunta: Tampere

bmw 730i

Viesti Kirjoittaja näätämö »

Pitäisi nyt viikonlopuksi ottaa tuo seiska ajoon hieman venähtäneen talviseisokin jälkeen ja kiinnitellä pari listaa ja muuta pientä.
Tuli tuossa vaihdettua siihen 750i munuaiset ja muut himmelit talven aikana. (ehkä sen voisi pestä ja vahata :roll: )
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/seiska30i.jpg
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/nahkat.jpg


Ihan aluksi upotan nuo kammottavat kolmiovanteet näsijärveen ja pulttaan alle nämä... 8)
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/borbetit1.jpg
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/borbetit2.jpg
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/borbetit3.jpg

Eli vanteet on Borbetin typ A. 9X16 ja renkaat 225/50 goodyearin eaglet.
Hieman kyllä tekisi mieli kiilloitella noita kukkapurkkien reunoja :roll:
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

Hienot nuo porpetit :idea: . Reunusta löytyy ainakin tarpeeksi :wink: . Tuommoseen isoon Pemariin sopisi alle jotkut kunnon nullit noiden vanteiden kaveriksi :idea: .
HVM

Re: bmw 730i

Viesti Kirjoittaja HVM »

näätämö kirjoitti:Pitäisi nyt viikonlopuksi ottaa tuo seiska ajoon hieman venähtäneen talviseisokin jälkeen ja kiinnitellä pari listaa ja muuta pientä.
Tuli tuossa vaihdettua siihen 750i munuaiset ja muut himmelit talven aikana. (ehkä sen voisi pestä ja vahata :roll: )
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/seiska30i.jpg
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/nahkat.jpg


Ihan aluksi upotan nuo kammottavat kolmiovanteet näsijärveen ja pulttaan alle nämä... 8)
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/borbetit1.jpg
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/borbetit2.jpg
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/borbetit3.jpg

Eli vanteet on Borbetin typ A. 9X16 ja renkaat 225/50 goodyearin eaglet.
Hieman kyllä tekisi mieli kiilloitella noita kukkapurkkien reunoja :roll:
Jaaha, eli 9" vanteelle menee päälle 225 leveä rengas? Mikäs noissa porpeteissa on et? Oiskohan ne pemarin pyörät nuo mitkä meikäläisen tallissa on? :roll: Niissä on et 30. Jos viitsit niin kurkkaappa omistasi mitä niissä lukee. :D
Avatar
näätämö
Viestit: 151
Liittynyt: 30.10.2005 20:41
Paikkakunta: Tampere

Re: bmw 730i

Viesti Kirjoittaja näätämö »

HVM kirjoitti:Jaaha, eli 9" vanteelle menee päälle 225 leveä rengas? Mikäs noissa porpeteissa on et? Oiskohan ne pemarin pyörät nuo mitkä meikäläisen tallissa on? :roll: Niissä on et 30. Jos viitsit niin kurkkaappa omistasi mitä niissä lukee. :D
Hienosti menee eikä näytä edes pahalta. :)
ET on 15 eli ns. ison pemarin ET. Noissa E36 bemuissa taitaa olla tuommoinen 30 tai yli.
Ihan varma en ole koska on tullut harrasteltua vain näitä isoja jatkeita jotka korvaavat täysin alkuperäisen. :oops: :roll:
HVM

Re: bmw 730i

Viesti Kirjoittaja HVM »

näätämö kirjoitti:
HVM kirjoitti:Jaaha, eli 9" vanteelle menee päälle 225 leveä rengas? Mikäs noissa porpeteissa on et? Oiskohan ne pemarin pyörät nuo mitkä meikäläisen tallissa on? :roll: Niissä on et 30. Jos viitsit niin kurkkaappa omistasi mitä niissä lukee. :D
Hienosti menee eikä näytä edes pahalta. :)
ET on 15 eli ns. ison pemarin ET. Noissa E36 bemuissa taitaa olla tuommoinen 30 tai yli.
Ihan varma en ole koska on tullut harrasteltua vain näitä isoja jatkeita jotka korvaavat täysin alkuperäisen. :oops: :roll:
Kiitokset tiedosta. :D
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

MJF kirjoitti: Sitten iski tuo dieselin viritysinnostus ja piti hommata semmonenkin. Eli tuo nykyinen käyttis Audi 80 1,6 dieselillä. Viritys onnistui kohtuullisesti ja 100hv/litra ylittyi pikkusen.
Vanha Audi-hörhö tiileri tahtoi lisää juttua tästä Audista, joten koitetaan kertoa jotain. Vähän historiaa näin alkuun :roll:

Ajokortin ajoin opetusluvilla äidin vanhalla 1,5D Passatilla ja sieltä jäikin pieni kammo dieseleitä kohtaan. Aivan älyttömän laiska!!! Ammattikoulussa sillä tuli kuitenkin kuljettua Haapavedellä ja takalasiin liimasin "SAIRAAN NOPEE" tarran niihin aikoihin. Tämä yksilöhän oli suorituskyvyltään verrattavissa varmaankin vanhoihin 200D Mersuihin.
Vuosien mittaan alkoi kuitenkin kuulua hurjia huhuja yli 300 hevosvoimaisista hirviödiisseli-Mersuista. Tätähän ei tietenkään uskottu ihan helpolla, eihän vanhasta diisselistä VOI saada tehoa, eihän... No jossain vaiheessa kuitenkin eksyttiinkin tuonne käpy-voorumin silloiselle projektiosastolle ja pakkohan se oli jo uskoa. Kyllä diisselistä voimaa saa, enemmänkin kuin tarpeeksi :D

Perheessä kun on ollut iänpäivän volkkareita niin sinne suuntaanhan se haku keskittyi. Volkkarin helmoja hitsatessa isä kävi ohimennen sanomassa että Romu-Heikille olisi tullut 1,6 turbotiisseli Audi, ihan ajopeli kuuletti olevan. Aamulla lähettiin kaverin kanssa hakeen miggiin uusia suuttimia ja meinattiin käydä vilkaseen samalla reissulla Audiakin. Ja niinhän sitä tultiinkin kahdella autolla takaisin. Pikkuvikaa oli, mm. öljynpainevalo paloi tyhjäkäynnillä ja leima puuttui, mutta hintakin oli sopiva. Uudet laakerit koneeseen ja pientä tekohengitystä takajarruihin ja leima tuli että pätkähti, tästä se alkaa :wink:

Sen verran pahan kammon sai Passatin ajoilta että tehoa pitää autossa olla. Heti ensimmäisenä tein risan orkkisputken tilalle 2,5" putken yhdellä Marteliuksen läpivirtauspöntöllä. Jo tässä vaiheessa kävi isännät ihmetteleen että ompa pojalla iso putki diisselissä :lol: Heti perään syöttöpumppu lähti HP-dieseliin rukattavaksi. Uusi säädin ja 10mm nestepää löysi paikkansa sillä reissulla. Hukkaportin letkuun ilmestyi pultti samassa yhteydessä. Savua alkoi tulla jo siihen malliin että putken pää piti kääntää alaspäin(taustalla jo eläköitytnyt "sairaan nopee")
Enemmän piti kuitenkin saada ja Romu-Heikiltä haettiin toinen moottori projektiksi. Tämä porattiin heti alkuunsa ja runkolaakeripukitvahvistettiin Imppan ohjeiden mukaan. Nämä koneet kuulemma särkyy ensimmäisenä tuosta. Kanteen tuli isommat venttiilit ja kanavia tuli vähän itse sorkittua. Imusarjaksi löytyi Gti Golffin sarja ja pakosarjan hitsasin vesijohtokäyristä. Keulalta löysi paikkansa myös reilun kokoinen intercooler ja vitoskoneesta lähtöisin oleva syyläri. Tässä vireessä vakio Garretilla ja vakio 0,7 ahtopaineilla penkitettiin aloitustehoksi 113hv, tästä lähdetään parantamaan. Samalla kun oli kone levällään, niin tuli vähän siistittyä konehuonetta ja käytettyä pulverimaalauksessa suunnilleen kaikki irti lähtevä.

Sisäänajon jälkeen turboksi vaihtui V6 TDI Audin VNT20. Siipien ohjaus muutettiin ahtopaineella toimivaksi, eli alkuperäisen alipainekellon sisukset kääntyi toisinpäin. Tässä kokoonpanossa en saanut säädintä pelaamaan halutulla lailla ja ahtopaineet nousi syöttöjen mukana ylös. Täysillä syötöillä ahtoja oli 1,9bar ja tehoja 152hv/286nm pyöriltä. Ihan kivasti alkoi jo koppa liikkumaan noilla tehoilla. Varttimailiakin tuli tahkottua, paras aika 15,535/144km/h.
Syksyllä alkoi lämpöongelmat painaan päälle ja niinhän siinä kävi että kansi halkesi imukanavasta etukammioon :( Kone pois keulalta, ja vapari tilalle. Sattuipa vielä katsastus aikaan niin sai vaparilla leimata. Inssi polki hallin takana kaasua ja tuli ihmeissään kyseleen: "On tässä nuo ahtopaineet noussu enemmänkin joskus, oon minä nähny ku oot lähteny" :lol: Kansi hitsarille ja kone takaisin nippuun. Enää en lämpöjen kanssa halunnut tapella niin hommasin ´98 Passatin syylärin ja oikean öljynjäähdyttimen. Pikkasen joutui keulaa leikkeleen että mahtui oikealle paikalle.
Enää ei vanha cooleri sopinut paikalleen joten piti tehdä uusi Uudet ahtoputket tuli 2,5" rosterista, vanha pakoputkivärkistä tehty putki oli mennyt jännän näköiseksi sisältä :x Pienen lisäleikkelyn jälkeen coolerikin sopi keulalle. Puskurikin sopi vielä pienellä trimmaamisella paikalleen. Vähän jo sleeper ulkonäkö kärsi, mutta ompahan vähän ihmeteltävää vastaantulijoilla :)
Coolerin kanssa samaan aikaan tuli vaihdettua VNT20:n tilalle Saksasta hommattu 320CDI:n GT23V. Pakoputken alkuosa isoni kanssa kolme tuumaiseksi, loppu putken jäädessä vanhaksi. Sama säädin on vieläkin paikallaan. Vielä on kuitenkin säätäjässäkin vikaa, mutta paremmin on saanut paineet säädettyä tämän ahtimen kanssa.
Nyt mitattiin 174hv/291nm/1,8bar ja vartilla äkkiä testattuna loppunopeus parani 5km/h. Rata oli niin liukas ettei saanut kunnon aikoja. Vielä oli savua ilmassa noilla paineilla ja yli 2bar paineilla vedot vielä parani :twisted: Alkaa vaan olemaan aika rajoilla kiertokankien kestävyyden kanssa. Ei viitsisi niitäkään hajottaa, tämä on kuitenkin työmatka-auto...
-jarkko-
Viestit: 112
Liittynyt: 20.5.2006 21:23
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja -jarkko- »

Käyttöpelinä nykyään volkkari golf farmari -97,tallissa monen vuoden projekti fiat 600 -66 (tavallaan myyty),muijalla tuo mun myynnissä oleva mersu w123 220d -77 (ehkä myyty) mutta hankinnassa muijalle audi 80 92-95 rutatun tilalle heti kun mersu poistuu.
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Yleisön pyynnöstä mannesmannin subaru justy ak-special:

Spnsoreitakin löytyy:
Kuva
Viimeisintä teknologiaa kabiinissa:
Kuva
Four-wheel-drive,3 sylinteriä:
Kuva

Kertokoon omistaja lisää specsejä;kyyti on kylmää ja iskarit suhahtelevat kuin wrc surupapussa konsaan!



:D
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Komia saparo, erityisen hieno tuo sivuvilkun asennus etulokariin ja puskurin kiinnitys. :lol:

Mukava pörinä lähtee tuosta viittävailleveekasista 8)
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
näätämö
Viestit: 151
Liittynyt: 30.10.2005 20:41
Paikkakunta: Tampere

jälleen 730i...

Viesti Kirjoittaja näätämö »

Tulipa laitettua nuo porpetit alle kun 2mm levityspaloilla saatiin rengas irti iskarista :oops:

Hirvee horokkihan siitä tuli ainakin edestä mutta saa luvan kelvata :wink:
Ja autohan on edelleen toooooooosi paskanen.


http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/alla1.jpg
http://kotiweb.kotiportti.fi/kaj.makela/alla2.jpg

(ja taustalla näkyvä paatti olisi kaupan, moottorina taloudellinen 150hv suzuki :roll: )
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2330
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

P_K

Viesti Kirjoittaja cdi »

Kuva

Kesäaluja ei ole vielä alla,pikkusen muutaki laitettavaa.
Viimeksi muokannut cdi, 29.5.2006 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
HVM

Re: P_K

Viesti Kirjoittaja HVM »

cdi kirjoitti:Kuva
Toistan lauseen jonka sanoin Kaapolle silloin joskus kun sain vielä häiriköidä mersufoorumilla: "Tämä mies on nähtävä elävänä, maksoi mitä maksoi." :lol:
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2330
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

Viesti Kirjoittaja cdi »

Meinaakko tuntemattoman kanssa lähteä pensasotasille?

Mulle oli käydä samoin,kun meinasin showampujan kanssa lähtee

lännen nopein kisaan.....onneksi amanuenssin virka on aikaavievä
Viimeksi muokannut cdi, 30.5.2006 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

cdi kirjoitti:Meinaakko tuntemattoman kanssa lähteä pensasotasille?

Mulle oli käydä samoin,kun meinasin showampujan kanssa lähtee

lännen nopein kisaan.....onnesi amanuenssin virka on aikaavievä
Kielikuva on aika vaikeasti tulkittava, mutta sanotaan näin että kesämiitissä törmätään. :shock: :D

Mitä näihin tuntemattomiin tulee niin suunnilleen sadan tuntemattoman päänahka tässä on jo tullut vietyä, siinä se yksi kappale cdi:kin sivussa menee. 8)
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2330
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

Bensiini kisa peruttu....Palkkion metsästys alk...........

Viesti Kirjoittaja cdi »

: "Tämä mies on nähtävä elävänä, maksoi mitä maksoi."

Tätä pelkäsinkin palkkionmetsästäjä sivistyneemmästä päästä,tai vieas-

korea ,kun jätti sen kuolleen sanan pois.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: P_K

Viesti Kirjoittaja AM »

cdi kirjoitti:Kuva

Kesäaluja ei ole vielä alla,pikkusen muutaki laitettavaa.
HAHAHA,voe helevettiläine.Eipähän ala tämäkään päivä synkissä merkeissä kun saa heti aamupäivästä nauraa kunnolla.

Ei siinä,vakava asiahan se kun potkukelkka tuossa kunnossa,ja hieno kesäkeli odottaa...Jotenkin en edes yllätyisi vaikka seppä taiteilisisi tuohon jonkun moottorin ja voimansiirron :roll:
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Re: P_K

Viesti Kirjoittaja Boss »

cdi kirjoitti:Kuva

Kesäaluja ei ole vielä alla,pikkusen muutaki laitettavaa.
Tuohan näyttää varsin ehjältä, kuvakulmasta ei vaan näe että onko tuassa hitsattavaa vai menneekö vaan pulttaamalla nuo tukipalikat takasin tuonne alakiinnikkeisiin. (Potkukelkka kannattaa tehdä kokonaan rosterista niin ei käy noin, istuinosaan suositellaan jotain muuta materiaalia.....voi muuten tulla onkelmia) :lol:
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Re: P_K

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

AM kirjoitti:
cdi kirjoitti:Kuva

Kesäaluja ei ole vielä alla,pikkusen muutaki laitettavaa.
HAHAHA,voe helevettiläine.Eipähän ala tämäkään päivä synkissä merkeissä kun saa heti aamupäivästä nauraa kunnolla.

Ei siinä,vakava asiahan se kun potkukelkka tuossa kunnossa,ja hieno kesäkeli odottaa...Jotenkin en edes yllätyisi vaikka seppä taiteilisisi tuohon jonkun moottorin ja voimansiirron :roll:
Kaverin isällä oli aikanaan moottoroitu potkukelekka. Muistaakseni moottorsahan kone siinä oli ja joku piikkipyörä tuossa istuimen alla anto vauhtia. Se oli rakennettu potkukelkkailun MM-kisoja varten varmaan pro modified luokkaan.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Re: P_K

Viesti Kirjoittaja Boss »

ahonen v kirjoitti:
AM kirjoitti:
cdi kirjoitti:Kuva

Kesäaluja ei ole vielä alla,pikkusen muutaki laitettavaa.
HAHAHA,voe helevettiläine.Eipähän ala tämäkään päivä synkissä merkeissä kun saa heti aamupäivästä nauraa kunnolla.

Ei siinä,vakava asiahan se kun potkukelkka tuossa kunnossa,ja hieno kesäkeli odottaa...Jotenkin en edes yllätyisi vaikka seppä taiteilisisi tuohon jonkun moottorin ja voimansiirron :roll:
Kaverin isällä oli aikanaan moottoroitu potkukelekka. Muistaakseni moottorsahan kone siinä oli ja joku piikkipyörä tuossa istuimen alla anto vauhtia. Se oli rakennettu potkukelkkailun MM-kisoja varten varmaan pro modified luokkaan.
Mitä? Onko semmosiakin kisoja :lol: Parihan noita on tullu rakenneltua aikanaan mutta kisoissa ei ole tullu käytyä :ää:
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Kyllä multialla järjetetään vuosittain potkukelkkailun MM-kisat.

http://www.multia.fi/potkut/

edit. linkki
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

ahonen v kirjoitti:Kyllä multialla järjetetään vuosittain potkukelkkailun MM-kisat.

http://www.multia.fi/potkut/

edit. linkki
Onkos se Multialla sekin maailman suurin 800m korkea potkukelkka? Muistelen ajaneeni siitä ohi jossain... :roll:
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

HVM kirjoitti: Onkos se Multialla sekin maailman suurin 800m korkea potkukelkka?
Muistelen ajaneeni siitä ohi jossain... :roll:
En tiiä Multian ketkupolkista mutta Sodankylän kunnan eteläosassa nelostien varrella on Raudanjoki-niminen kylä ja siinä yhen souveniirsmyymälän pihalla on melko iso äijä potkukelkan kanssa säikyttelemässä ohiajavia turisteja. Oisko korkeutta joku kymmenkunta metriä...
I drive an Opel. What's your excuse?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Melitos kirjoitti:
HVM kirjoitti: Onkos se Multialla sekin maailman suurin 800m korkea potkukelkka?
Muistelen ajaneeni siitä ohi jossain... :roll:
En tiiä Multian ketkupolkista mutta Sodankylän kunnan eteläosassa nelostien varrella on Raudanjoki-niminen kylä ja siinä yhen souveniirsmyymälän pihalla on melko iso äijä potkukelkan kanssa säikyttelemässä ohiajavia turisteja. Oisko korkeutta joku kymmenkunta metriä...
No sehän se. :D
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3631
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Ihan ekana omana autona on ollut VW 1300 vm 73. Tuli ostettua nuorena innokkaana miehenä uljaaksi käyttöharrastekulkuneuvoksi.

Tuli hitsailtua, korjailtua sähköjä, verhoiltua ja vähän asennettua lofi-vehkeitäkin. 8) Sitten alkoi huolestuttamaan se, kun jokaista ajettua 100 km kohden tuli lisättyä vajaa 10l 99-bensaa tankkiin, ja koneeseen vajaa litra öljyä.

Ei siinä vielä mitään mutta kun lähti se öljynkulutus kasvamaan melko jyrkästi samalla kun koneen ääni alkoi muuttua jonniin verran "mekaanisemmaksi". Eli ei muuta kuin Kuplaan konetta tekemään, ja remontin ajaksi halvalla "pikkuruosteinen" Coupe Taunus alle.

Autot on sen jälkeen vaihtuneet, noi kaksi ensimmäistä on edelleen kaikkien vuosien jälkeenkin tallella. Taunus on ollut pari vuotta molekyyleiksi purettuna, peltityöt tehtynä ja isolla rahalla erilaista Ford-osaa hankittuna. Suunnitelmat on hurjia, mutta elämäntilanne on pistänyt projektin koritöiden osalta jäihin vielä muutamaksi vuodeksi. Ford odottaa tällä hetkellä tiilikaton alla aikoja parempia. Innostus ei suinkaan ole omistajalta mennyt, mutta tosiasioiden edessä on vaan nöyrryttävä.

Kuplan konekin on edelleen tekemättä uusiin puihin. Tänä keväänä tosin on pokseriprojekti edennyt enemmän kuin moneen vuoteen. Hurjista hi-tech suunitelmista on tullut luovuttua, mutta jonniin verran tulee moottori kasvamaan isommaksi ja saattaa muutakin pientä muutosta tulla tapahtumaan. Voin laitella joskus kuviakin, kun sattuu kamera mukaan.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29136
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hyvä. :roll:
Coupe Taunus on hieno auto. :D
wiimax.fi
Avatar
daerok
Viäräleuka
Viestit: 1149
Liittynyt: 24.10.2005 21:32
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja daerok »

:pappa: Tuosta mallia punanen urheiluauto http://i2.tinypic.com/117a9fl.jpg
Sen verran vielä tuosta "paholaesesta",että oon kolome kertaa katastana tuon aaton tekemättä,oekeestaan mittään,mitä nyt kaasarin säävön se vuatii joka vues.Kulukineella on ajettu vaen 178 000km ja on vm-84 ja sillä 0.9l superkonneella,kiihtyy suunnilleen siihen,kun tuo 200d,van huiput on vähemmän n.135 km/h
ps.molempien ovien lukkopesät toimii erinomaisesti :deku2: :whistle:
WK
Viestit: 237
Liittynyt: 30.9.2005 23:04
Paikkakunta: loimaa

Viesti Kirjoittaja WK »

Tällänen on jätkien kans yhteiskäytössä!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=762208
mersutta
Viestit: 9
Liittynyt: 04.6.2006 16:03
Paikkakunta: lakeus

Viesti Kirjoittaja mersutta »

Toyota Hiace ja Renault Megane
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29136
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onkos se Multialla sekin maailman suurin 800m korkea potkukelkka? Muistelen ajaneeni siitä ohi jossain...
kirjoitti HVM.

Et ehtinyt ohitustilanteessa näpätä kuvaa mummosta joka kyseisellä kelkalla potkutteli ? :shock: :shock: :shock:
wiimax.fi
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Tällasella sitä ajetaan toistaseks. Eli -93 golf.
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”