Oon hyvin pitkälti samaa mieltä. 90-luvun C ja E -Mersut oli ihan järkyttävän vanhan näköisiä oikeastaan kaikkiin muihin kuin V/S70 ja S90 Volvoihin verrattuna. Ajettavuuskaan ei ollut kovin kaksinen. Väyrynenhän alkaa soutaa kovemmassa vauhdissa ikävästi, mutta se ei TM:n testaajia aikanaan haitannut . Vasta se 98? esitelty uus S-sarja näytti tyylikkäältä ja virtaviivaiselta.Laaksonen kirjoitti:Uskaltaisin väittää, että edestä raapivista autoista paras ajettavuudeltaan on Alfa Romeo. Suurin uudistus facelift-mallissa ovat matriisi-led-ajovalot. Nyt onkin "neljän rinkulan" koko perusmallisto faceliftattu (A4, -6 ja -8 ). Yksi syy, miksi näitä Audi-juttuja täällä jaksan hehkuttaa on mm. se, että merkki on mielestäni ollut muotoilussa edelläkävijä.
Vertailun vuoksi:
Audi A6 -97
"Paavo itse"
-Tämä nyt vaan on sitten minun mielipiteeni.
Oon ajanu aika paljon A4 B7:lla ja sillä kyllä sai ajettua kevyesti Saksasta Suomeen Ruotsin kautta ilman ergonomisia tai mitään muitakaan rasitteita. Omas S203 Classicis tuli samalla reitillä perseen puutumista. Molemmat autot olivat peruspenkeillä ja 50 tkm ajettuja.
Porukoiden B7:aan ei oo vaihdettu alustaan mitään osia, ei kolise tai nitise mistään ja nyt on 160 tkm mittarissa. Pumppusuuttimia on tosin hajonnut 2 kpl, minkä vuoksi VAG ei oo oikein hyväs mainees meillä.
En menis ihan leluiksi nimittämään mitään 40 tonnin hintaisia saksalaisia keskiluokan autoja