Kentin koneissa on männät vaihtokelpoiset keskenään. Jos haluat helposti ruttua niin pienemmän koneen männät isompaan lohkoon ..
Venttiilinjouset vakiona sekoaa helposti korkeilla kierroksilla- eli jäykät vaan kehiin jos meinaat revitellä...
Muistan sitä harrastamisen ihanuutta kun nuorena jullina tuollainen kentillä varustettu mk2 oli.. Taisimpa vannoa ettei yhtään autoa tule tontille minun nimellä jossa tuollainen kentin moottori majailee.
Juukesin harrasteromut. Välikoppa escorttia
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
ajaa jos on yhtä jäykät,Juukes kirjoitti:Eikö nää tuplajouset aja saman asian ku jäykemmät?
isoissa ja pienissä koneissa oli samanlaisa mäntiä LCisopalotila männän pässä/HC pieni palotilamännän päässä"usein gt koneissa"/tasainen männän pää, riipuen virtys asteesta
eli pienemmän koneen männät isompaan lohkoon ei aina lisää ruttua...
lisäsäksi oli tasaisia kansia, kansia missä oli osa palotilasta kanessa,
kokopalotila kanessa niistä kun valitsee sopivan sekoituksen kuloiseenkin
käytöön
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
kenttiläinen on aika laaja käsite
angliassa ja tähtiperä cortiinassakin oli kenttiläiset 1,0/1,2/1,5 näissä pakosarja ja imusarja samalla puolen kantta
Fiestastakin löytyy ja surullisesta Brassi Walensia etuveto eskostakin
mutta ei käsitellä niitä
nomi 1.1/1,3/1,6 kentin osat on samanlaisia keskenään pois lukien kampura/männät/kierokanget
1,6 lohko on korkeampi kuin 1,3
poraus on kaikissa sama männissä palotilan koko vaihtelee
normi kentit on suoralla kannella
1600gt palotilaa kannessa, peltisarja, kaks kurkkunen kaasari, nokka akseli männissä hyvin pieni syvennys jos joku ei ole vaihtanut niin sanottua anglian tasapää mäntää
gt mallin mäntää ei voi käyttää normaalin kannen kanssa
toisin päin kyllä onnistuu mutta vaatii jo vähintään kaks kiloa ahtoa
vanhanajan katsurit osas aina katsoa paljonko on lohkon tasosta vesipumpun yläosaan väliä ainoastaan sillä sai selville jos joku on vaihtanut 1,6 koneen
vie sen vesipumpun alu hitsarille ja laitaa siihen vähän lisää materiaalia
angliassa ja tähtiperä cortiinassakin oli kenttiläiset 1,0/1,2/1,5 näissä pakosarja ja imusarja samalla puolen kantta
Fiestastakin löytyy ja surullisesta Brassi Walensia etuveto eskostakin
mutta ei käsitellä niitä
nomi 1.1/1,3/1,6 kentin osat on samanlaisia keskenään pois lukien kampura/männät/kierokanget
1,6 lohko on korkeampi kuin 1,3
poraus on kaikissa sama männissä palotilan koko vaihtelee
normi kentit on suoralla kannella
1600gt palotilaa kannessa, peltisarja, kaks kurkkunen kaasari, nokka akseli männissä hyvin pieni syvennys jos joku ei ole vaihtanut niin sanottua anglian tasapää mäntää
gt mallin mäntää ei voi käyttää normaalin kannen kanssa
toisin päin kyllä onnistuu mutta vaatii jo vähintään kaks kiloa ahtoa
vanhanajan katsurit osas aina katsoa paljonko on lohkon tasosta vesipumpun yläosaan väliä ainoastaan sillä sai selville jos joku on vaihtanut 1,6 koneen
vie sen vesipumpun alu hitsarille ja laitaa siihen vähän lisää materiaalia