Volkkari kyllä jännästi tempoilee näitten malliensa kanssa. Ensimmäinen Golf sedan eli Jetta oli tuotannossa 1980-91, sitten 1992-2005 sedan Golf kulki nimellä Vento joka jalostui muotoon Bora, kunnes 2006 eteenpäin on taas Jetta. Tosin Ameriikan Yhdysvalloissa sedan Golf on kokoajan ollut Jetta.dealer kirjoitti:Tänään ajoin pitkästä aikaa Jetalla. On saattanut edellisellä kerralla olla parikymmentä vuotta vanhempi jetta millä ajoin.
...
Auto on kai Vanja-enon Golfista seuraavaa sukupolvea eli "vastaa" viitoskoppaista golfia.
Ja kyllä, nämä uudet Jetat vastaavat vitoskoppa Golffa ja siitä etiäpäin.
Silleen vähän huolettaa tuo oman Klonkswagenin kanssa, että paljastuuko vielä enemmän tein-itse-ja-säästin-patentteja? Kuten jo aiemmin kirjoitin:
Kun auto kuitenkin on ollut koko elinikänsä pk-seudulla jossa varaosaliikkeitä on pilvin pimein ja tuota välikappaletta saa joka jessuksen vauhtiputkasta.Vanja-eno kirjoitti:No, se vuoto oli putkiston n.11 cm pitkässä välikappaleessa joka oli hapertunut olemattomiin ja paikkailtu letkuklemmarein kiinitetyllä kaljatölkillä tms. ja paksusti paikka-aineella. Viritelmä sanoi itsensä irti heti kun pääsin Klonksilla autoliikkeestä kotiin Järvenpäähän. Eilen vein Klonksin nosturille ja naureskelin sitä tein-ihan-itse viritelmää. Hassu paikka säästää kun kyseinen ihan VAG'in oma väliputki maksaa Motonetissä 6,90€. Tänään hain osan ja vaihdoin, niin kyllä hiljeni.
Nyt sitten tuo pitkittäistuki-viritelmä. Okei periaatteessa ymmärrän, auto pitää saada nopeasti työn tilaajalle, että tehdään paikan päällä heti jostain käsillä olevasta tarvikkeesta. Mutta pika-googletuksella tsekattuani, tuota tukea kanssa on helposti saatavilla ja olisin itse saanut esim. ihan Bilsteinin valmistaman päivän odotuksella. Herättää kysymyksiä, millainen on sitten kytkinrempan laatu?