Pappilan kulkuneuvot. Skoda ja Toyota yhteensoppii...
Punasella kävin mökillä. Mennessä 10.5ltr/100km. Tullessa 9ltr/100km. Mennessä oli peräkontissa enemmän kuormaa. Muutenkin tuli ajettua raskaammalla jalalla. Perässä oli kuomukärry ja mönkijä.
Tällä viikolla sitten vaihteeksi asuntovaunu perässä. Vietetään nyt muutama viikko koppielämää. Leiri pysyy tässä kotosalla.
Tällä viikolla sitten vaihteeksi asuntovaunu perässä. Vietetään nyt muutama viikko koppielämää. Leiri pysyy tässä kotosalla.
Vihree kävi suutinhuollossa. Vaihdettiin yksi suutin uuteen ja samalla pyysin katsomaan, että mistähän on alkanut tiputtamaan öljyä.
Vika löytyi äkkiä kun auto oli nosturilla. Vikapaikaksi epäiltiin kampiakselin takastefaa mutta siellä on myös öljytulppa, joka vuosimalleissa 2002 - 2003 tuppaa irtoamaan. Niin myös tässäkin tapauksessa.
Kustannuksia suuttimesta, stefan ja öljytulpan vaihdosta noin 2000€. 90tkm on ajettu aika huolettomasti ja nyt tuollaisen suunnittelun kukkasen vuoksi meni vähän enemmän toimintarahaa. Samalla vaihdettiin myös vaihteiston öljyt kun olivat tummuneet.
Nyt tietää mitä auto on "syönyt". Hakusanalla "D5 core plug" löytyy muitakin tapauksia.
Kiitokset hyvästä ja asiallisesta huollosta: http://www.rk-osa.fi/ Saivat soviteltua omaan kalenteriinsa tuollaisen kohtalaisen työlään huollon.
Sinällään huvittavaa että öljyvuodon aiheuttanut tulppa oli noin 4€ arvoinen osa kun katsoin laskun erittelyn.
Vika löytyi äkkiä kun auto oli nosturilla. Vikapaikaksi epäiltiin kampiakselin takastefaa mutta siellä on myös öljytulppa, joka vuosimalleissa 2002 - 2003 tuppaa irtoamaan. Niin myös tässäkin tapauksessa.
Kustannuksia suuttimesta, stefan ja öljytulpan vaihdosta noin 2000€. 90tkm on ajettu aika huolettomasti ja nyt tuollaisen suunnittelun kukkasen vuoksi meni vähän enemmän toimintarahaa. Samalla vaihdettiin myös vaihteiston öljyt kun olivat tummuneet.
Nyt tietää mitä auto on "syönyt". Hakusanalla "D5 core plug" löytyy muitakin tapauksia.
Kiitokset hyvästä ja asiallisesta huollosta: http://www.rk-osa.fi/ Saivat soviteltua omaan kalenteriinsa tuollaisen kohtalaisen työlään huollon.
Sinällään huvittavaa että öljyvuodon aiheuttanut tulppa oli noin 4€ arvoinen osa kun katsoin laskun erittelyn.
Vihree kävi vähän reissussa. Etelään mennessä 6,25ltr/100km. Pikkusen oli pöläytellyt kiihdytyksissä. Etelässä sitten hevoskoppi perään ja pari ponia. Tuolla yhdistelmällä kulutus 7,27ltr/100km. En ainakaan itse pidä pahana tuota jälkimmäistä lukemaa.
Tulomatkalla ei sitten enää pöläytellyt. Nesteet ja öljytkin olivat pysyneet moottorissa sisällä. Onnistunut huolto toistaiseksi.
Tulomatkalla ei sitten enää pöläytellyt. Nesteet ja öljytkin olivat pysyneet moottorissa sisällä. Onnistunut huolto toistaiseksi.
Onhan tuossa muutakin kuin suuttimen vaihto. Annoin vanhan suuttimen vaihdossa ja laittoivat "uuden" paikalleen.
Auton pitää olla viitenä päivänä viikossa liikkeellä niin ei auttanut paljoa miettiä. Varsinkin kun öljyvuoto oli sitä luokkaa, että turvesäkki olisi saanut olla mukana.
Toki vaihtoehto olisi ollut ostaa nettiautosta suoralla joku korvaava mutta nykyisen huoltohistoria on sitä luokkaa, että 2000€ hyväksytään vielä huoltokuluiksi.
Se kun olisi mennyt ensimmäinen tonni huoltoon vaikka kuinka priiman ostaisi, mikäli myyjiin uskominen.
Eräs Meseläinen tarjosi omaa autoaan välitömästi käyttööni, mikäli olisimme tuolloin tarvinneet kahta autoa. Rouvan ollessa kesälomalla pärjäsimme sovittelemalla yhdellä autolla. Kiitos näin netin kauttakin tarjouksesta.
Auton pitää olla viitenä päivänä viikossa liikkeellä niin ei auttanut paljoa miettiä. Varsinkin kun öljyvuoto oli sitä luokkaa, että turvesäkki olisi saanut olla mukana.
Toki vaihtoehto olisi ollut ostaa nettiautosta suoralla joku korvaava mutta nykyisen huoltohistoria on sitä luokkaa, että 2000€ hyväksytään vielä huoltokuluiksi.
Se kun olisi mennyt ensimmäinen tonni huoltoon vaikka kuinka priiman ostaisi, mikäli myyjiin uskominen.
Eräs Meseläinen tarjosi omaa autoaan välitömästi käyttööni, mikäli olisimme tuolloin tarvinneet kahta autoa. Rouvan ollessa kesälomalla pärjäsimme sovittelemalla yhdellä autolla. Kiitos näin netin kauttakin tarjouksesta.
Tänään Iisalmessa käydessäni käytettiin vihree vielä nosturilla ja käytiin paikat läpi "takuuna". Asentaja varmisti että kaikki pultit on kireällä yms kun öljyvuodon vuoksi purettiin autoa aika paljon. Hyvää toimintaa ja jatkossakin asioin rk-osa:ssa.
Aamupäivän vihree vietti Iisalmen autotekstiiilissä. Korjattiin vähän kuskin penkkiä kun vuodet olivat jättäneet jälkensä verhoiluun.
Huomenna taas matka jatkuu. Minne lie lähtenee... pyörät pyörii.
Aamupäivän vihree vietti Iisalmen autotekstiiilissä. Korjattiin vähän kuskin penkkiä kun vuodet olivat jättäneet jälkensä verhoiluun.
Huomenna taas matka jatkuu. Minne lie lähtenee... pyörät pyörii.
Hopeesta ommeltiin taannoin se pystysauma ja muutenkin selkänoja käytiin läpi. Olikohan tunnin työ. Muistaakseni 60€.
Vihreestä korjattiin kaikki saumat istuinosasta ja selkänojasta. Selkänojaan vaihdettiin se sivukappale kun oli "ruma" omaan silmään. Tästä meni noin 200€. Useamman tunnin homma kun penkki puretaan pöydälle. Kotona jää tekemättä jos ei tiedä miten tuo puretaan. Eikä noita saumoja pysty millään kotikoneella ompelemaan.
Puhelimessa on kuvia mutta foorumille niitä ei saa suoraan.
Autotekstiilin lärvikirjassa muutama kuva. https://m.facebook.com/story.php?story_ ... %2As%2As-R
Joskus voisi syventyä nahan värjäykseen ihan mielenkiinnosta.
Vihreestä korjattiin kaikki saumat istuinosasta ja selkänojasta. Selkänojaan vaihdettiin se sivukappale kun oli "ruma" omaan silmään. Tästä meni noin 200€. Useamman tunnin homma kun penkki puretaan pöydälle. Kotona jää tekemättä jos ei tiedä miten tuo puretaan. Eikä noita saumoja pysty millään kotikoneella ompelemaan.
Puhelimessa on kuvia mutta foorumille niitä ei saa suoraan.
Autotekstiilin lärvikirjassa muutama kuva. https://m.facebook.com/story.php?story_ ... %2As%2As-R
Joskus voisi syventyä nahan värjäykseen ihan mielenkiinnosta.
Punanen ilmoitteli loman loppuessa sivistyneesti lähestyvästä vuosihuollosta.
Avainvaunu iisalmi sai tukun rahaa tänään. Essential huolto ja lisätyönä moottorin ilmansuodatin ja raitisilmasuodatin aktiivihiilellä. Molemmat suodattimet olivat jo vaihdon tarpeessa. Palvelu oli hyvää ja asiallista.
Muuten tuon huollon olisi voinut tehdä vaikka itse mutta ajatuskin raitisilmasuodattimen kanssa tappelusta verisine rystysineen ei kiinnostanut yhtään.
Kuvassa käytetty suodatin. Huoltokirjan mukaan vaihdettu 2016.
Seuraavassa huollossa sitten vähän enemmän osia ja rahaa kun jakopää tulee ajankohtaiseksi.
Huomenna on taas vaihteeksi noin 500km päivä kun käydään keskipohjanmaalla.
Avainvaunu iisalmi sai tukun rahaa tänään. Essential huolto ja lisätyönä moottorin ilmansuodatin ja raitisilmasuodatin aktiivihiilellä. Molemmat suodattimet olivat jo vaihdon tarpeessa. Palvelu oli hyvää ja asiallista.
Muuten tuon huollon olisi voinut tehdä vaikka itse mutta ajatuskin raitisilmasuodattimen kanssa tappelusta verisine rystysineen ei kiinnostanut yhtään.
Kuvassa käytetty suodatin. Huoltokirjan mukaan vaihdettu 2016.
Seuraavassa huollossa sitten vähän enemmän osia ja rahaa kun jakopää tulee ajankohtaiseksi.
Huomenna on taas vaihteeksi noin 500km päivä kun käydään keskipohjanmaalla.
Tuli käytyä Syötteellä ja mökillä viime viikolla. Nyt on saanut auto olla ajamatta viikon. Viikonloppuna testasin punaisen webaston että toimii... Takuu vielä huollolla voimassa niin varmistin, että pelaa kun sitä tarvitaan.
Kummassakin on talvirenkaat alla ja lunta ootellaan. Kesärenkaat joutuu ostamaan punaiseen. Ajattelin muuttaa kokoa. Josko järkevään hintaan löytäisi 215 55 17" 98 kantavuusluokalla olevat niin voisi kaventaa pykälän. Tämä nykyinen rengas ei ole parhaimmillaan näillä meidän pottupelloilla eikä soralla.
Kumma kun ei autokuumettakaan ole hirveesti ollut tyrkyllä. Tai onhan sitä tietyllä tapaa mutta saa nyt kuume kypsyä...
Kummassakin on talvirenkaat alla ja lunta ootellaan. Kesärenkaat joutuu ostamaan punaiseen. Ajattelin muuttaa kokoa. Josko järkevään hintaan löytäisi 215 55 17" 98 kantavuusluokalla olevat niin voisi kaventaa pykälän. Tämä nykyinen rengas ei ole parhaimmillaan näillä meidän pottupelloilla eikä soralla.
Kumma kun ei autokuumettakaan ole hirveesti ollut tyrkyllä. Tai onhan sitä tietyllä tapaa mutta saa nyt kuume kypsyä...
Punainen kävi tänään nosturilla... Huollossa mainitsivat, että raidetangon ulkopää vasemmalla on välyksellinen. Volvon tarjous oli 150€ nivel vaihdettuna + suuntaus 80€.
Autohuolto Hartikainen Kiuruvesi teki saman homman noin 130€ investoinnilla.
Nytpä tuo joutaa viedä leimalle kun ei löytynyt muuta. Alapallonivelet näytti vielä olevan niittaamalla kiinni. Joko alkuperäiset tai sitten aikoinaan on vaihdettu koko tukivarsi. Näistä ei ole mainintaa huolenpitosopimuksen printissä. Kilometrejä takana 347tkm.
Autohuolto Hartikainen Kiuruvesi teki saman homman noin 130€ investoinnilla.
Nytpä tuo joutaa viedä leimalle kun ei löytynyt muuta. Alapallonivelet näytti vielä olevan niittaamalla kiinni. Joko alkuperäiset tai sitten aikoinaan on vaihdettu koko tukivarsi. Näistä ei ole mainintaa huolenpitosopimuksen printissä. Kilometrejä takana 347tkm.
Kumpainenkin leimattu. Punanen meni ajamalla läpi ja vihreeseen vaihdettiin sakkolenkin kautta jarruletkut taakse. Kuukauden jono korjaamolle meinasi tuottaa vähän harmaita hiuksia mutta sain soviteltua yhdelle päivää huollon ja katsastuksen. Vuorotyön ihanuuksia. Eikä joulukaan juuri yhtään helpottanut asiaa.
Punaseen vaihdettiin toisen vetoakselin suojakumit kun sisempään oli tullut reikä. Puratutti vetoakselin pöydälle, sisempi kumi on semmonen piparkakku. Tripodi vissiin viralliselta nimeltään. Tämä meni merkkiliikkeen hommina kun monimerkkikorjaamot eivät oikein innostuneet työstä. Sisemmän kumin olisi saanut kyllä tarvikkeenakin. Merkkikorjaamo myy suojakumit sarjana joten laitettiin nyt näin. Ei ihan halvinta mutta kestää ehkä sen ajan mitä auto tulee minulla olemaan.
Kummassakin aikalailla 350tkm taulussa. Vielä on matkaa jäljellä...
Punaseen vaihdettiin toisen vetoakselin suojakumit kun sisempään oli tullut reikä. Puratutti vetoakselin pöydälle, sisempi kumi on semmonen piparkakku. Tripodi vissiin viralliselta nimeltään. Tämä meni merkkiliikkeen hommina kun monimerkkikorjaamot eivät oikein innostuneet työstä. Sisemmän kumin olisi saanut kyllä tarvikkeenakin. Merkkikorjaamo myy suojakumit sarjana joten laitettiin nyt näin. Ei ihan halvinta mutta kestää ehkä sen ajan mitä auto tulee minulla olemaan.
Kummassakin aikalailla 350tkm taulussa. Vielä on matkaa jäljellä...
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Misevalla Turussa olisi vaikka mitä mielenkiintoista.
Jatkuvasti muuttuva keli ei näköjään ole Volvon lukoille hyväksi... Takaovien mikrokytkimet näyttää juonittelevan. Vaikka ovet on kiinni, palaa mittaristossa punainen kolmio ja näkyy merkintä "ovi auki".
Vaikka ovi on kiinni, palaa sisävalot. Onneksi ei kuulu mitään piipitystä tms. Sisävalot saa sammutettua, mutta tunnelman vuoksi jalkatilojen valot jää päälle. Pitänee maalata nekin kohta punaiseksi niin sopii auton tyyliin.
Kun auto lämpenee kunnolla niin ongelma poistuu. Kosteuden piikkiin ja kesää ootellessa. En ole ainoa joka tätä ominaisuutta on saanut ihastella, joten en vaivu synkkyyteen.
Kumma kun ei nuo vanhemmat ole tästä juonitelleet. Vanhassa vara parempi?
Jatkuvasti muuttuva keli ei näköjään ole Volvon lukoille hyväksi... Takaovien mikrokytkimet näyttää juonittelevan. Vaikka ovet on kiinni, palaa mittaristossa punainen kolmio ja näkyy merkintä "ovi auki".
Vaikka ovi on kiinni, palaa sisävalot. Onneksi ei kuulu mitään piipitystä tms. Sisävalot saa sammutettua, mutta tunnelman vuoksi jalkatilojen valot jää päälle. Pitänee maalata nekin kohta punaiseksi niin sopii auton tyyliin.
Kun auto lämpenee kunnolla niin ongelma poistuu. Kosteuden piikkiin ja kesää ootellessa. En ole ainoa joka tätä ominaisuutta on saanut ihastella, joten en vaivu synkkyyteen.
Kumma kun ei nuo vanhemmat ole tästä juonitelleet. Vanhassa vara parempi?
Pitkästä aikaa jotain ropaamistakin.
"Öljypropun" korjauksesta lähtien on vihreessä kuulunut epämääräinen suhina matkustamoon. Suhinan lähdettä etsittiin myös korjaamon toimesta, mutta sitä ei löydetty.
Eilen olin sitten erään harrastajan kanssa terapiapuhelussa ja kerroin mieltä vaivaavan asian. Olin jo varma, että olen valmis lataamoon tai muuten vaan "onnellinen".
Näin ei kuitenkaan ollut. Diaknoosina suhinaan kuormituksessa paljastui ohjausakselin läpiviennin tukilaakeri. Kyseessä on neulalaakeri, joka on tuossa läpivientikumissa kiinni. Kun apurunko otettiin irti lähti tuo laakeri paikaltaan. Mitään muuta vaikutusta tuolla ei ollut kuin edellä mainittu äänimaailman muutos.
Kuvassa laakeri irrallaan ja paikallaan. Ulkona -15 asteen pakkasessa tuon paikalleen laittaminen oli vähän haastellinen juttu. Wd40 voitelua ja tovi hieromista. Ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä jo huomasin, että osuttiin kerralla oikeaan paikkaan.
Kiitokset Kiuruveden suuntaan.
Että tämmöstä täällä...
"Öljypropun" korjauksesta lähtien on vihreessä kuulunut epämääräinen suhina matkustamoon. Suhinan lähdettä etsittiin myös korjaamon toimesta, mutta sitä ei löydetty.
Eilen olin sitten erään harrastajan kanssa terapiapuhelussa ja kerroin mieltä vaivaavan asian. Olin jo varma, että olen valmis lataamoon tai muuten vaan "onnellinen".
Näin ei kuitenkaan ollut. Diaknoosina suhinaan kuormituksessa paljastui ohjausakselin läpiviennin tukilaakeri. Kyseessä on neulalaakeri, joka on tuossa läpivientikumissa kiinni. Kun apurunko otettiin irti lähti tuo laakeri paikaltaan. Mitään muuta vaikutusta tuolla ei ollut kuin edellä mainittu äänimaailman muutos.
Kuvassa laakeri irrallaan ja paikallaan. Ulkona -15 asteen pakkasessa tuon paikalleen laittaminen oli vähän haastellinen juttu. Wd40 voitelua ja tovi hieromista. Ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä jo huomasin, että osuttiin kerralla oikeaan paikkaan.
Kiitokset Kiuruveden suuntaan.
Että tämmöstä täällä...
Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan.
Wlight Typhoon 590 meni tänään punaisen keulalle. Asensin valmiilla johtosarjalla jonka suojakuori mureni pihamaalle. Onneksi kaapelit pysyivät ehjänä vaikka olivat aika jäykkiä käsitellä. Rengasliittimet vaihdoin myös pienempiin.
Ylätuet pitää huomenna värkätä paikalleen ja toivoa että pötikkä asettuu värinättömään tilaan.
Hankintapaikaksi valikoitui foorumilla linkattu lisävarusteet.fi sivusto. Koko paketti 185€.
Olihan tuossa hommaa ulkona tehtynä.
Ylätuet paikallaan. Paneeliin tein jäähdytysripoihin reiät ja laitoin mutterin väliin. Siihen sitten sai kiinnityksen. Toinen pää maskiritilään ja kas, värinät ovat poissa.
Olisi nuo voinut laittaa alemmas, mutta olkoon nyt tuossa jos mieli vaihtuu valojen suhteen. Ei tarvitse koko maskia porata reikiä täyteen.
Ajelin alkuillasta yövuoroa kohti lumipyryssä. Olihan tuota valoa omiksi tarpeiksi.
Olisi nuo voinut laittaa alemmas, mutta olkoon nyt tuossa jos mieli vaihtuu valojen suhteen. Ei tarvitse koko maskia porata reikiä täyteen.
Ajelin alkuillasta yövuoroa kohti lumipyryssä. Olihan tuota valoa omiksi tarpeiksi.
Vihje seuraavaan valoprojektiin: säleikkö irti, ja pultataan ylätuki lamellin ala- ja takareunaan kiinni. Siisti vaikutelma, kun ylätuki painuu säleikön sisään eikä kiinnitys näy ollenkaan.
Millaiset olivat kokemukset Hankook Ventus kesärenkaasta, etenkin melun suhteen?
Eemeli on siloittanut kesätassunsa lähes loppuun ja ensi kesänä on rengaskauppaan asiaa itselläkin.
Millaiset olivat kokemukset Hankook Ventus kesärenkaasta, etenkin melun suhteen?
Eemeli on siloittanut kesätassunsa lähes loppuun ja ensi kesänä on rengaskauppaan asiaa itselläkin.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Hankookista jäi asiallinen maku. Aika märkä loppukesä laittoi renkaiden ominaisuudet koetukselle. Hintansa arvoiset renkaat. Nyt pitäisi seuraava 2 kesää mennä helposti kun eihän noilla ehditty pitkään ajaa.
Tukien kiinnityspisteen siistiminen on helppo homma. Nuo tuli laitettua samalla kun poika oli liikuntakerhossa. Joutuu vähän vielä pulttilaatikkoa penkomaan. Sen verran on tilaa että saa ilman irroitusta laitettua alapuolelle kiinni. Vähän arvelin että onnistuuko noinkaan kun maski antaa vähän myöten.
Vanhemmassa on hyvä paikka noille äänimerkin kiinnityspulteissa maskin takana.
Tukien kiinnityspisteen siistiminen on helppo homma. Nuo tuli laitettua samalla kun poika oli liikuntakerhossa. Joutuu vähän vielä pulttilaatikkoa penkomaan. Sen verran on tilaa että saa ilman irroitusta laitettua alapuolelle kiinni. Vähän arvelin että onnistuuko noinkaan kun maski antaa vähän myöten.
Vanhemmassa on hyvä paikka noille äänimerkin kiinnityspulteissa maskin takana.
Otin pokkarilla kuvan tuosta valokuviosta. Pikkusen nyt keli pistää hanttiin kun räntää sataa...
Kameroissa on eroja. Tässä SJ7 Star kameralla kuvattu video pakkaspyryssä.
https://www.youtube.com/watch?v=rydV5clwTqU
Action kameralla kuvatussa pätkässä näkyy keskellä kirkas läntti, mitä ei nyt pokkarilla otetussa ole.
Tässä Sony HDR AS 200 V kameralla kuvattu pätkä ajelusta sivutiellä. https://youtu.be/YNPJxZTk4Eo
Kameroissa on eroja. Tässä SJ7 Star kameralla kuvattu video pakkaspyryssä.
https://www.youtube.com/watch?v=rydV5clwTqU
Action kameralla kuvatussa pätkässä näkyy keskellä kirkas läntti, mitä ei nyt pokkarilla otetussa ole.
Tässä Sony HDR AS 200 V kameralla kuvattu pätkä ajelusta sivutiellä. https://youtu.be/YNPJxZTk4Eo
Siivous teetätti sen että Rouva päivitti vihreen uudempaan. Ympyrä on sulkeutunut.
Vuonna 2004 lähti Toyota talosta. Tänään se tuli takaisin. Avensis 2.2 d-cat 150 hp automaatti. Vuosimalli 2011 ja mittarissa 300tkm. Yksi omistaja. Ollut siilinjärvellä taksissa. Täydellinen merkkihuollon öljynvaihtohuoltokirja ja plaa plaa. Tässä nyt jotain kuvia.
Vaatii nyt vähän tottumista mutta aika näyttää miten elo sujuu. Jotain käytöstä aiheutunutta jälkeä autossa oli mutta se ei nyt haittaa.
Mukavuusvarusteena voisi pitää kaukosäädöllistä webastoa.
Nettiauton speksejä.
Ilmastointi: Automaattinen
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
Vakionopeudensäädin
Muut
Huoltokirja
Kahdet renkaat
Sadetunnistin
Vetokoukku
Teho: 110 kW / 150 Hv
Vääntö: 340 Nm
Huippunopeus: 205 km/h
Kiihtyvyys (0-100): 9,8 s
Henkilömäärä: 5
Ovien lkm: 5
Omamassa: 1 685 kg
Kokonaismassa: 2 140 kg
Vetomassa (jarrullinen): 1 600 kg
Kulutus:
Kaupunki: 8.40 l/100km
Maantie: 5.50 l/100km
Yhdistetty: 6.60 l/100km
CO2 -päästöt: 174 g/km E
Ajoneuvovero: 707 €/Vuosi
Tekniset tiedot
Teho: 110 kW / 150 Hv
Vääntö: 340 Nm
Huippunopeus: 205 km/h
Kiihtyvyys (0-100): 9,8 s
Henkilömäärä: 5
Ovien lkm: 5
Omamassa: 1 685 kg
Kokonaismassa: 2 140 kg
Vetomassa (jarrullinen): 1 600 kg
Kulutus:
Kaupunki: 8.40 l/100km
Maantie: 5.50 l/100km
Yhdistetty: 6.60 l/100km
CO2 -päästöt: 174 g/km E
Ajoneuvovero: 707 €/Vuosi
Lisätiedot
Automaattivaihteisto, 1 omistaja, Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, Webasto/Eber kellolla, Automaattinen ilmastointi, VSC+ -ajonvakautus, Vetokoukku, Kahdet-renkaat, Vakionopeudensäädin, CD/Radio + 6 kaiutinta + Bluetooth Handfree, Lämmitettävä tuulilasin alareuna, Sadetunnistin, Takaikkuna-antenni, Takaikkunan lämmitys ajastimella, Takaikkunanpyyhin jaksokytkimellä, Vihreät sävylasit.
Hyvä alkaa murtamaan myyttiä ”Toyotan laadusta”.
Vuonna 2004 lähti Toyota talosta. Tänään se tuli takaisin. Avensis 2.2 d-cat 150 hp automaatti. Vuosimalli 2011 ja mittarissa 300tkm. Yksi omistaja. Ollut siilinjärvellä taksissa. Täydellinen merkkihuollon öljynvaihtohuoltokirja ja plaa plaa. Tässä nyt jotain kuvia.
Vaatii nyt vähän tottumista mutta aika näyttää miten elo sujuu. Jotain käytöstä aiheutunutta jälkeä autossa oli mutta se ei nyt haittaa.
Mukavuusvarusteena voisi pitää kaukosäädöllistä webastoa.
Nettiauton speksejä.
Ilmastointi: Automaattinen
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
Vakionopeudensäädin
Muut
Huoltokirja
Kahdet renkaat
Sadetunnistin
Vetokoukku
Teho: 110 kW / 150 Hv
Vääntö: 340 Nm
Huippunopeus: 205 km/h
Kiihtyvyys (0-100): 9,8 s
Henkilömäärä: 5
Ovien lkm: 5
Omamassa: 1 685 kg
Kokonaismassa: 2 140 kg
Vetomassa (jarrullinen): 1 600 kg
Kulutus:
Kaupunki: 8.40 l/100km
Maantie: 5.50 l/100km
Yhdistetty: 6.60 l/100km
CO2 -päästöt: 174 g/km E
Ajoneuvovero: 707 €/Vuosi
Tekniset tiedot
Teho: 110 kW / 150 Hv
Vääntö: 340 Nm
Huippunopeus: 205 km/h
Kiihtyvyys (0-100): 9,8 s
Henkilömäärä: 5
Ovien lkm: 5
Omamassa: 1 685 kg
Kokonaismassa: 2 140 kg
Vetomassa (jarrullinen): 1 600 kg
Kulutus:
Kaupunki: 8.40 l/100km
Maantie: 5.50 l/100km
Yhdistetty: 6.60 l/100km
CO2 -päästöt: 174 g/km E
Ajoneuvovero: 707 €/Vuosi
Lisätiedot
Automaattivaihteisto, 1 omistaja, Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, Webasto/Eber kellolla, Automaattinen ilmastointi, VSC+ -ajonvakautus, Vetokoukku, Kahdet-renkaat, Vakionopeudensäädin, CD/Radio + 6 kaiutinta + Bluetooth Handfree, Lämmitettävä tuulilasin alareuna, Sadetunnistin, Takaikkuna-antenni, Takaikkunan lämmitys ajastimella, Takaikkunanpyyhin jaksokytkimellä, Vihreät sävylasit.
Hyvä alkaa murtamaan myyttiä ”Toyotan laadusta”.
Jossakin internetin ihmeellisessä maalimassa oli juttua, että Toyota on joidenkin moottorien osalta pidentänyt takuun 7 vuotta / 200tkm. Tässä on nyt vielä pari muuttujaa ilmassa mutta katsellaan...
Äänimaailma tässä Avensiksessa on hivenen eri kuin Volvossa.
Nyt piti ajatella myös lompakkoa. Avensis vs Volvo hankintahinta käytettynä? Menisi nyt muutaman vuoden pahemmin vastustamatta.
Kulutusta alan seuraamaan samalla tavalla kuin ennenkin. Tuulipukua katselemaan
Äänimaailma tässä Avensiksessa on hivenen eri kuin Volvossa.
Nyt piti ajatella myös lompakkoa. Avensis vs Volvo hankintahinta käytettynä? Menisi nyt muutaman vuoden pahemmin vastustamatta.
Kulutusta alan seuraamaan samalla tavalla kuin ennenkin. Tuulipukua katselemaan