
Onko koukku irrotettava ? Ellei, nostaisin rasian koukun varteen 10cm nupista alaspäin.
Eikös D1S:ssä ole sytytin siinä lampun persiissä. Ballasti on erikseen myös siinä D1S:ssäman 12-224 kirjoitti:3 x nbb xenoneilla. Utelias kun olen niin tilasin d1s polttimot, pitää ihan ajatuksen kanssa tutkia kuinka ne kytketään. Siinähän pitäis olla poltin ja ballasti samassa...
On.Mika.T kirjoitti:Eikös D1S:ssä ole sytytin siinä lampun persiissä. Ballasti on erikseen myös siinä D1S:ssä
Jos esilämmittää puoli tuntia polttoainetta kuluu 0,25-0,3 litraa ja jonkin verran säästyy ajoon lähtiessä kun moottori on valmiiksi lämmin.Lisälämmitys nostaa kulutusta melko paljon?
Kulutus riippuu tietenkin lämmityksen määrän lisäksi sekä lämpötilasta että ajomatkasta. Oman kokemukseni mukaan 25 km työmatkalla saa parhaimmillaan Webaston jäämään jopa nollasummapeliksi, kun lämmittää ensin kellolla ohjattuna sähköllä normaaliin tapaan ja nappaa sitten kaukosäädöllä Webaston siihen lisäksi hetken ennen lähtöä ja pitää Weban päällä kunnes moottorin lämpö saavuttaa 50 - 60 astetta, ettei tule alle 10 minuutin käyntijaksoja.dealer kirjoitti:Jos esilämmittää puoli tuntia polttoainetta kuluu 0,25-0,3 litraa ja jonkin verran säästyy ajoon lähtiessä kun moottori on valmiiksi lämmin.Lisälämmitys nostaa kulutusta melko paljon?
Jos lämmityksen jälkeen ajettaisiin aina vain 10 km (työ) matka kulutus nousisi pari kolme litraa sadalle.
Jos ajetaan 50km ja joka kerta lähtiessä lämmitetään webastolla kulutus nousisi 0,4-0,5 litraa sadalle.
Eihän se välttämättä vaivaa, sen enempää kuin vaihteistoöljyn tai imuilman lämpötila ajon aikana.Mika.T kirjoitti:Pienet on huolet jos webaston polttoaineen kulutus noin vaivaa.