Herrasmiehet ajavat BMW:llä
Ensimmäiset 2.5 TDI koneet on susia. Noissa uudempi koppaisissa kai jo parempi? Sisusta on muuten ihan hieno mutta se kova muovi tekee siitä halvan oloisen: http://image.automotive.com/f/features/ ... terior.jpg Tuollaista kovaa harmaata muovia tungettu joka paikkaan, Muuten sisusta on kyllä ihan hieno. Tuosta uudempaa en ole katsellut sillä silmällä mutta kuvista näyttää paremmalle. No katsotaan sitten 10vuoden päästä sillä silmällä kun ovat 5t€ autoja
Unohdit kuitenkin mainita kyseessä olevan henkilökohtaisen mielipiteesi, ilman faktapohjaa. Omaa kantaa tuskin kannattaa internetin ihmeellisessä maailmassa kertoa faktana, tai sitten on syytä lyödä faktat pöytään malliin mustaa valkoisella.todellauupunut kirjoitti:Audin sisusta pesee mersun vastaavan mennentullen ja ajoltaan ovat edellä valovuoden, ja koneista puhumattakaan. Vaikka ne onkin ylihintaisia golffeja ja paskatteja niin....Bemarikaan ei hintaansa nähden piekse audeja.....
Itse en sinun postausta allekirjoittaisi aivan täysin, moottorivalikoima on toki mielenkiintoinen ja aikaansa edellä tietyiltä osin(bensaturbot plussana, miinuksena dieselit, täysiä floppeja ja kilpailijoita huonompia jokaisella osa-alueella.). Ei kuitenkaan mitään mullistavaa, sisustan jämäkkyydessä en ole huomannut mitään poikkeavan hyvää, penkit on aina tuntunu rimpuloilta kun Audin kyydissä on istunut. Kaikissa noissa on puolensa, kaikki kuitenkin samaa kokoluokkaa ja kaikki vähän eri tavalla toteutettuja. Kuitenkaan en menisi rummuttamaan vain yhden puolesta.
Kuten arvata saattaa, tämä oli vain henkilökohtainen mielipiteeni ilman faktapohjaa, kuitenkin omiin kokemuksiin ja tuntemuksiin perustuen.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Syksyn satoa tulee tämän uutisen mukaan olemaan 1. etuveto-BMW ( ):
http://www.topspeed.com/cars/car-news/f ... 30800.html
http://www.topspeed.com/cars/car-news/f ... 30800.html
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
rs6 hintalapulla varmaan saakin hyvät jakkarat, olisi ihme jos ei. Mutta onko niill2 muuta yhteistä perusmallin kanssa kuin auton merkki johon ne asennetaan?
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Jos puhutaan penkeistä (lähinnä etujakkaroista) niin niissä ainakin bemari pesee mersun 100-0. Audista ei ole niin paljon kokemuksia että osaisin verrata.
Bemari tarjoilee ainakin sporttipenkeissään myös säädettävän reisituen jota mersuun ei saa mistään lisähinnasta tai millään varustetasolla. Muutenkin BMW:n sportti- ja comfort-istuimet ovat miellyttävyydessään omaa luokkaansa ja säätövaroja ja tukea löytyy tavallista pitemmillekin. Mutta ergonomiahan onkin ollut jo vuosikymmenet bemarin ominta alaa ja siinä muilla on edelleen opettelemista.
Bemari tarjoilee ainakin sporttipenkeissään myös säädettävän reisituen jota mersuun ei saa mistään lisähinnasta tai millään varustetasolla. Muutenkin BMW:n sportti- ja comfort-istuimet ovat miellyttävyydessään omaa luokkaansa ja säätövaroja ja tukea löytyy tavallista pitemmillekin. Mutta ergonomiahan onkin ollut jo vuosikymmenet bemarin ominta alaa ja siinä muilla on edelleen opettelemista.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Pointtihan oli se että puhuttiin audista. Ei auta yleistää että kaikissa ois huonot jakkarat =DDDDMulqvist kirjoitti:rs6 hintalapulla varmaan saakin hyvät jakkarat, olisi ihme jos ei. Mutta onko niill2 muuta yhteistä perusmallin kanssa kuin auton merkki johon ne asennetaan?
Edit, ja kai se oli perusmalli kun ei sitä yksittäiskappaleena tarvinu tilata.
korjataan hieman, audien perusjakkarat eli a6/a4 perusjakkarat tuntuu rimpuloilta, sporttijakkarat toki jo paremmat.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Esim käsijarrun kahvan sijoitus vanhemmassa (-03) 300sarjassa.....nostaa kahvaa niin keskikyynärnoja nousee jne.Eldorado kirjoitti:Jos puhutaan penkeistä (lähinnä etujakkaroista) niin niissä ainakin bemari pesee mersun 100-0. Audista ei ole niin paljon kokemuksia että osaisin verrata.
Bemari tarjoilee ainakin sporttipenkeissään myös säädettävän reisituen jota mersuun ei saa mistään lisähinnasta tai millään varustetasolla. Muutenkin BMW:n sportti- ja comfort-istuimet ovat miellyttävyydessään omaa luokkaansa ja säätövaroja ja tukea löytyy tavallista pitemmillekin. Mutta ergonomiahan onkin ollut jo vuosikymmenet bemarin ominta alaa ja siinä muilla on edelleen opettelemista.
En kyllä ole edes tämänpäivän ergonoomiasta vakuuttunut, hyvää se on mutta kaukana erinomaisesta....tällä osa-alueella mielestäni kaikki saksalaiset ovat hyviä, mainitsemasi reisituki on bemarissa paras.
Laaksonen kirjoitti:Voimaa kuin pienessä kylässä:
http://www.motorvision.de/artikel/tunin ... 16460.html
Täytyy vissii viiä toi oma tiiseli lastulle...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Mistä kohdasta se kyynärnoja nousee, jos käsijarrusta nykäseetodellauupunut kirjoitti: Esim käsijarrun kahvan sijoitus vanhemmassa (-03) 300sarjassa.....nostaa kahvaa niin keskikyynärnoja nousee jne.
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
V6-prototyypeistä huolimatta tuleva M3 tulee saamaan keulalleen 3,2-litraisen rivi-6:n
http://www.gtspirit.com/2012/06/20/rumo ... -steering/
http://www.gtspirit.com/2012/06/20/rumo ... -steering/
Tästä olikin jo puhetta jossain toisessa topikissa, mutta laitetaan tännekin. Eli ensimmäinen spekulointikuva tulevasta BMW 5-sarjan faceliftistä (BMW kielellä LCI) on huikean upea. Nykyisen F10:n muotoilussa lähes kaikki muu on mielestäni hienoa paitsi juurikin keula. Tässä kuvassa viitoseen on shopattu uusimmasta 3-sarjasta tuttu kulmikkaampi, veistoksellisempi ja ennenkaikkea agressiivisempi keulanilme joka sopii kokonaisuuteen upeasti. Tällä lookilla auto olisi jo ulkomuodoltaan lähes täydellinen...
Valitettavasti LCI tullenee vasta parin-kolmen vuoden päästä (2014/15?) ja siitä siiten noin 15 vuotta eteenpäin kun allekirjoittaneella on siihen varaa. Taidan olla silloin vähintään 64 v.
Valitettavasti LCI tullenee vasta parin-kolmen vuoden päästä (2014/15?) ja siitä siiten noin 15 vuotta eteenpäin kun allekirjoittaneella on siihen varaa. Taidan olla silloin vähintään 64 v.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Tuossa itse itseäni valistaen: Tuossa jutussa taidetaankin puhua ihan seuraajamallista (Nachfolger) eikä faceliftistä... Ja seuraaja tulisi jo 2016 eli F-kympin elinkaari olisi vain kuusi vuotta. Silloinhan faceliftin aika olisi lienee jo vuoden tai korkeintaan kahden päästä...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
M770-neliveto 2015:
http://www.worldcarfans.com/11207134626 ... -not-an-m7
Ei kuulosta tosin suorituskyvyltään kovin erikoiselta esim. tähän verrattuna:
http://www.audi.fi/fi/brand/fi/models/a8/s8.html
http://www.worldcarfans.com/11207134626 ... -not-an-m7
Ei kuulosta tosin suorituskyvyltään kovin erikoiselta esim. tähän verrattuna:
http://www.audi.fi/fi/brand/fi/models/a8/s8.html
Aivan, ja sen vuoksi yhtä voittajaa ei olekaan, koska paremmuus riippuu siitä mikä on tärkeää.Mulqvist kirjoitti:todellauupunut kirjoitti:Kaikissa noissa on puolensa, kaikki kuitenkin samaa kokoluokkaa ja kaikki vähän eri tavalla toteutettuja. Kuitenkaan en menisi rummuttamaan vain yhden puolesta.
...vain henkilökohtainen mielipiteeni
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Katsastuspeikko tottuneesti tuumannut, jotta "ei näissä koskaan toimi tuo käsijarru."dealer kirjoitti:Hyvät on bemareissa jarrut, tämä V8-E39 tuli suoraan katsastuksesta hyväksytyin paperein takapyöränlaakerin vaihtoon
userpix/5_Kuva1486_1.jpg
® Mesen Porkkana-klubi
Opel Astra wagon 1.7CDTI -08
Opel Astra wagon 1.7CDTI -08
e39:ssä käsijarrussa on jonkinverran tehoa tuon näköisillä kengillä, ilmeisesti kiilautuu ja puree jotenki paremmin kuin uusilla vaikkei heti uskois._Hämis_ kirjoitti:Katsastuspeikko tottuneesti tuumannut, jotta "ei näissä koskaan toimi tuo käsijarru."dealer kirjoitti:Hyvät on bemareissa jarrut, tämä V8-E39 tuli suoraan katsastuksesta hyväksytyin paperein takapyöränlaakerin vaihtoon
userpix/5_Kuva1486_1.jpg
No kuitenki, e39:n käsijarru on huippukunnossa jos kahva ei nouse liian ylös ja lukkiutuu kirkkaalla peilijäällä .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
BMW, jolta kestää yli 10s. 0-100 km/h:
http://www.automafia.net/2012/bmw-316d/
http://www.automafia.net/2012/bmw-316d/
Jobin postia 7:sta
http://news.consumerreports.org/cars/20 ... chine.html
http://news.consumerreports.org/cars/20 ... chine.html
Tämä sopinee tänne: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288487865569.html
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
2006 renu, "ihan hyvä peli on"...
No hard feelings...
Tollee se pitääkin pysäköidä, "muitten" vika, kun ei osaa varoa oviaan kun tullaan pullaperseen kanssa ovesta ja "kops kops, oho, no se on vaan auto, ei lommit haittaa"... Mutta ku joillekkin se vaan auto, on kalliimpi ja tärkeämpi kuin joku 2006 renu, jonka hinta laskee nopeampaa tahtia kuin mitä pankkitiliä ehtii kuluttaa.
No, kieltämättä aika hyvin ollu pokkaa kaverilla vetää auto tuolleen.
Toivottavasti tuon hintaisen auton omistaja ei ainakaan autoonsa hae varaosia tuolta Motonetista!
No hard feelings...
Tollee se pitääkin pysäköidä, "muitten" vika, kun ei osaa varoa oviaan kun tullaan pullaperseen kanssa ovesta ja "kops kops, oho, no se on vaan auto, ei lommit haittaa"... Mutta ku joillekkin se vaan auto, on kalliimpi ja tärkeämpi kuin joku 2006 renu, jonka hinta laskee nopeampaa tahtia kuin mitä pankkitiliä ehtii kuluttaa.
No, kieltämättä aika hyvin ollu pokkaa kaverilla vetää auto tuolleen.
Toivottavasti tuon hintaisen auton omistaja ei ainakaan autoonsa hae varaosia tuolta Motonetista!
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91