Kyllä tuolla freewayllä ajellessa huomasin jonkun Fordin konepellin kyljessä V10 lätkän, en tosin muista, oliko bensa vai diesel. Ei ollut kuitenkaan ihan kuorma-auton kokoluokkaa, vaan isomman puoleinen pickup Olisko lie ollut juurikin Excursionmese300 kirjoitti:eiköhän sielläkin pellin alla lymyä vaan V-8 kiisseli...ainakin nuo minun räjäytyskuvat huoltokirjasesta väittää sellaista(ainakin nuo uudemmat perustuu natikan tekniikkaan ja vanhat ovat suoraan lainattu natikasta)ThaBandit^ kirjoitti:Koneita on bensanakin, vissiin täälläpäin tunnetuin on se 7.3L V10 urpokiisseli...
Mutta itse aiheeseen... itsellä on kokemuksia tuosta Fordista ja sitten nykyisestä autosta niin itse pidin kuitenkin enemmän tuosta chevy suburbanista vaikka se ostohetkellä olikin 5vuotta vanhempi kuin se ford... fordissa on kone ja vaihteisto pirun kestäviä mutta niiden huoltohinnat täällä suomessa oli aikas korkeat verrattuna tuohon chevyyn
Mites se muuten tuo Chevyn laatikon kestävyys, kun kuullut, että joutuisi yleensä n. 150 tkm:n jälkeen laatikkoremppaan. Onko näin? Nythän nuo, mitä kiikarissa on olleet, on aika uusia vähän ajettuja, mutta eihän sitä koskaan tiedä, kuinka pitkään sitä pitäisi