daerok kirjoitti: Niin tuosta "kevytperäisyydestä" vielä eikös W201 ole suhteellisen keponen tuon perän suhteen,elkää arvoisat "pikkumersun" omistajat/haltijat nyt suuttuko mutta olen kuullu,että W201 olis vähä kimurantti ajaa talvikelissä :
Ei se 190 ihan huono ajettava voi olla. Semmosella voitettiin F-cupin osakilpailu 2 viikkoa sitten niin vaan jäi M3:set ym. taakse
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Jube kirjoitti:
Kuutoskoneet syö h**vetisti bensaa, ei väännä huonostikkaan.
Mitään syö, mulla oli tuommoinen "mikkihiirikutonen" E28:ssa aikanaan ja senhän sai maantiellä menemään alle 8 litralla. Aika hyvin, ottaen huomioon että auto on yhtä aerodynaaminen ku Turun Mikaelinkirkko.
daerok kirjoitti: Niin tuosta "kevytperäisyydestä" vielä eikös W201 ole suhteellisen keponen tuon perän suhteen,elkää arvoisat "pikkumersun" omistajat/haltijat nyt suuttuko mutta olen kuullu,että W201 olis vähä kimurantti ajaa talvikelissä :
No, lainataan nyt ikivanhaa viestiä.
Voisin sanoa että E30 pyörähtää talvellä suht herkästi ympäri, W201 kärsii vetää jonkun verran enemmän linttaan. Muttei se tosiaankaan sitä tarkoita että etenemiskyky pidon osalta poikkeaisi bimmeristä. Kyllähän miulla itelläkin on nyt W201:n perässä kaikkea rojua että pääsee edes pihalta poies.
EDIT: Nämä siis omia kokemuksia bimmeristä, tosin saattoi olla penkin ja ratin välissä vika. W201 vaan tuntuu tottelevan pikkusen paremmin kuskin käskyjä, tiedä sitten varmaan kuskissa vika.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Jube kirjoitti:
Kuutoskoneet syö h**vetisti bensaa, ei väännä huonostikkaan.
Mitään syö, mulla oli tuommoinen "mikkihiirikutonen" E28:ssa aikanaan ja senhän sai maantiellä menemään alle 8 litralla. Aika hyvin, ottaen huomioon että auto on yhtä aerodynaaminen ku Turun Mikaelinkirkko.
e34 525i touring n.12l/100km talvella ja sisältää jonkuverran luisunvetoaki...
vääntöä ei kyllä oo pikkukierroksilla huonostikkaan mutta kiertää iloseen ja mie suosittelen ostaa mersun mielellään pystärin tai 123:sen
Hannu kirjoitti:e34 525i touring n.12l/100km talvella ja sisältää jonkuverran luisunvetoaki...
No huh huh hyvä etten sortunut tuommoiseen...
iso auto paljon pätkäajoa ja suurimmaksi osaksi kaupungissa pyöriitelyä ei sinänsä paha
Vähänhän tuo on. Itselläni meni normaalissa kaupunkipyörityksessä saman verran Mazdalla (2,2i)... Eikä sillä vetotavasta johtuen edes sladiteltu.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Mahtuuko sinne myös 5-henkinen perhe tavaroineen+valokuvauskamat
Takapenkillä mahtuu aikuinen mies seisomaan, on se ässä niiiiin iso auto, ainakin SELlinä. Ne kiikarit ja kamerat kannattaa kuletella katolla Sepporäty-keihäsputkessa.
Mahtuuko sinne myös 5-henkinen perhe tavaroineen+valokuvauskamat
Takapenkillä mahtuu aikuinen mies seisomaan, on se ässä niiiiin iso auto, ainakin SELlinä. Ne kiikarit ja kamerat kannattaa kuletella katolla Sepporäty-keihäsputkessa.
Tossa just viime talvena yks eukko heitti henkensä kun pikkubemu lipsahti käsistä ja tien poskeen katolleen. Oli kai taas menty hissunkissun vitosvaihteella ja painettu sitä kaasua pohjaan kun tuli ylämäkeä. Siitähän kun se alkaa sutimaan niin takafillareissa on sen verta kierroksia että karkaahan se lapasesta. Tosin ajotyyli ei oo auton vika...
Likkakaverilla oli aikoinaan toi pikkubemu ja kyllä se oli liukkaalla aika tarkka ajettava, täytyy sanoa. Siis se bemari
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.