Kaksi komiaa rinnakkain

Painiskelua putken kanssa

Sinne se asettui

On, sorapihamekaanikon must ostos. Ellei oo kiinteän pukkirakennelman mahollisuutta.Sampo N. kirjoitti:Tuommoset alustapukit mahtaa olla ihan kätevät ellei satu nosturia olemaan käsillä.
meikä kirjoitti:Taaempi moperi vois olla Ögland/Jupiter/Regulus tms. millä nimellä sitä ny kukahi kauppas aikanaan. Jonas Ögland Sandnesista, Norjasta kuitenkin valmistaja. Luulisin..
Hese126 kirjoitti:Kivaahan se. Tuo auton alla makaaminen siis.
Vähän meni easyriderin viesti mietintään, mitähän se hakkee?
H
Hese126 kirjoitti:Teinpä löydön mummolasta, honda PX hihnaveto/automaatti ja joku vielä vanhempi runko.
Noista sais ladan pariksi aika hienot kulkineet kun joskus sais aikaiseksi ruveta rappaan.
H
Voisitkos Runtula elaboroida tätä steitmenttiäRuntula kirjoitti:Jos oikeen tarkkaan kattoo niin nuo kiinalaiset pukit on hengenvaaralliset
Minä en luottas pellistä pokattuun häkkyrään jossa ei ole juur minkäänlaista tukea sivusuuntaan eli jos piha on vähänkin kalteva nii sivuttain nuo nitkahtaajovihava kirjoitti:Voisitkos Runtula elaboroida tätä steitmenttiäRuntula kirjoitti:Jos oikeen tarkkaan kattoo niin nuo kiinalaiset pukit on hengenvaarallisetKyllä minä nuot olen jo Kaapilla koeponnistanut, eivätkä ole vielä räjähtäneet
Ihte uskosin että jos nuo antaa periksi niin se tapahtuu luultavimmin päälleajaessa
Kiitos tiedoista, tiiä vaikka tarvisi.Vanja-eno kirjoitti:Tuon Ladan kanssa kyllä ihan ehdoton apu on "korjausromppu" eli nuo Lada-kerholaiset ovat poltelleet rompulle Ladan korjausoppaan ja taitaapa siinä olla tuon Axtec-mallin kaasarin korjaus- ja huolto-ohjeet. On meinaan vinkeä vekotin kaasariksi, mutta mikäli sitä hoivaa ja huoltaa, niin toimii kyllä. Jos oikeesti menee joskus sormi suuhun tuon kanssa, niin Nykäsen Ristolle kun soittaa, saa ensiapua puhelimessa jahka saa vaan luurin päähän. Numeron saat multa yv:llä tarvittaessa.
Katoithan ettei jäänyt liikaa löysää tai mennyt solmuun missään vaiheessa?jovihava kirjoitti:Eikun nopeusmittarin vaijeri, Hese laitto sisäpuolen ja minä sain sitten tehtäväksi ulkovedon, laitoin tuolta kontin kautta ja taka-akselin alta laatikolleSampo N. kirjoitti:Tuo musta tuossa auton kyljessäkö se antennijohto on?
Mistä tuli mieleen että tsekkaatko ihan varuilta sen kuskin puolen jarrusatulan alemman kiinnityspultin kireyden, sitä laitellessa taisi tulla takakuistin suunnalta jotain disturbanssia eikä pään sisäiseen kiristyslogiini jäänyt merkintää sen momentistaHese126 kirjoitti:Pettämätön
Hese pääsi testaamaan katsastussäädöissään olevaa Kaappia, ei ollut kuulemma oikein hyökkäillytHese126 kirjoitti:vaijerien noudon motonetistä, reipas puolituntinen meni siihen.
jovihava kirjoitti: Hese pääsi testaamaan katsastussäädöissään olevaa Kaappia, ei ollut kuulemma oikein hyökkäillyt
Kyllä ne naisihmiset osaa joskus tehä harrastamisesta hiukkasen haastavampaaSampo N. kirjoitti:Siellä on ollut pientä säpinää päällä kaikesta päätellen.