Ison diesel-farkun pähkylöintiä... Väyrys-vinkkejä..?
Älä koske,jos pientä niin ei ilman suurta remppaa selviä....tai tarjoa jotain ihan älytöntä että jää rahaa remppaan ja ylimaalamiseenK-lax kirjoitti:Perhana, väyrys-myyjä pommittaa viesteillä, alta 4k lähtis... Mitähän sitä pitäis tehdä..? Ja edelleen ihan avoimena vihjeenä muillekin, jos jotakuta kiinnostaa niin hakekaa pois vaan!
Koskinen hartolasta on viimenen mies puhumaan laatikoista,sinne en veisi laatikkoa vaikka olis mailman viimeinen paikka korjata yhtään mitään vaan minun mielipide.....tuskin kovin yleinen,mutta noin 2-4 laatikkoa tulee vuodessa teetettyä,eri paikoissa ja koskinen ainoa paikka minne ne on saanu kantaa takas takuu remonttiin...mese300 kirjoitti:Eikä se askikaan huono suinkaan ole,Koskinen hartolasta puhui että se aski on yksi maailman helpoimmista tehdä ja ehkäpä myöskin siinä samalla yksi halvemmista näihin euroautoihin
Mutta eikös se ole hyvä edes että takuut toimii En ole minäkään yhtäkään askia hänellä korjauttanut vaan itse olen aina askin korjannut Mutta Kauno Koskiselta olen tilannut noihin omiin jenkkeihin osat 99% Aina on tullut oikeat osat nopeasti ja edullisesti hänen kauttaan ja vaihteistoöljyt ostan häneltä koska sieltä olen saanut aina 20l pöntön melkein puolet halvemmalla kuin muualta
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Ensimmäinen vika on saapunut! Tuos on ilmajouset takana, eilen ku tulin töistä niin ihmettelin että miksi jäi kompura pörräämään ku auton sammutti.. No aamullahan tuo selvis, perä oli maas ja errorit taulus.. Ilmeisesti vuotaa jostain, ei yrittänykkää nousta ku käyntiin laittoi mutta pakkohan tuolla oli töihin ajaa.Sen verran btcf:ää kattelin ettei pitäis rikkoa mitää jos ei mikää ota kiinni mihinkää.. Illalla lisäselvittelyä..
Mites nuo steptronicin öljyt, luulen lukeneeni jostain ettei kannattaisi vaihtaa..?
Mites nuo steptronicin öljyt, luulen lukeneeni jostain ettei kannattaisi vaihtaa..?
C126
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Kannattaa lukaista sieltä btcf:ltä niitä topicceja kompressorin kuivainaineen kuivatuksesta, voi tokeentua ihan silläkin.K-lax kirjoitti:Ensimmäinen vika on saapunut! Tuos on ilmajouset takana, eilen ku tulin töistä niin ihmettelin että miksi jäi kompura pörräämään ku auton sammutti.. No aamullahan tuo selvis, perä oli maas ja errorit taulus.. Ilmeisesti vuotaa jostain, ei yrittänykkää nousta ku käyntiin laittoi mutta pakkohan tuolla oli töihin ajaa.Sen verran btcf:ää kattelin ettei pitäis rikkoa mitää jos ei mikää ota kiinni mihinkää.. Illalla lisäselvittelyä..
Mites nuo steptronicin öljyt, luulen lukeneeni jostain ettei kannattaisi vaihtaa..?
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
lähtikö kolffi jo pihasta? Kuulostaa taas ihanan mukavalta kun pääset lukemaan miljuunaa eri voorumia löytääkseen edes semmosta että kannattaako askirasvaa vaihdella vaiko ei jne yksi niistä monista syistä et miks meiltä lähti audi kiertoon
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Mitäpä luulet että mihin nuo laatikot yleensä kuolee? Ei muissakaan autoissa samoilla öljyillä ajella 300tkm, eli kannattas vaihtaa öölit askiin. Tietysti aina nuissa se riski on että uuden öljyn kanssa lähtee jotain paskaa kiertoon joka sitten purattaa laatikon.K-lax kirjoitti:Ensimmäinen vika on saapunut! Tuos on ilmajouset takana, eilen ku tulin töistä niin ihmettelin että miksi jäi kompura pörräämään ku auton sammutti.. No aamullahan tuo selvis, perä oli maas ja errorit taulus.. Ilmeisesti vuotaa jostain, ei yrittänykkää nousta ku käyntiin laittoi mutta pakkohan tuolla oli töihin ajaa.Sen verran btcf:ää kattelin ettei pitäis rikkoa mitää jos ei mikää ota kiinni mihinkää.. Illalla lisäselvittelyä..
Mites nuo steptronicin öljyt, luulen lukeneeni jostain ettei kannattaisi vaihtaa..?
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Mut mitä jos vaihtais pian askin öljyjenvaihdon jälkeen öljyt uudelleen? lähtis ehkä ne paskat pois... Tai sitten uus puhas öljy irrottais lisää paskaa?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Mitä ite vähän btcf lukeneena ja puimurilla ajaneena olen ymmärtänyt, niin jättää öljyt vaihtamatta kunnes laatikko porsii tai sitten vain huuhtelemalla, kuten jo tuossa yllä mainittiinkin.Vensku_ kirjoitti:Mut mitä jos vaihtais pian askin öljyjenvaihdon jälkeen öljyt uudelleen? lähtis ehkä ne paskat pois... Tai sitten uus puhas öljy irrottais lisää paskaa?
Kuivailin viikonloppuna kompuran kuivaus-aineet ja sulattelin systeemin, nyt perä-ongelma on toistaiseksi pysyny poies. Muuten on auto kyllä pelannu kivasti (kopkop), ihan tyytyväinen on saanu olla ostokseensa. Joku reilu 1000km ny ajeltu tuolla.. Mittariston pikselit pitäis käydä korjauttamas, näkis vähä paremmin mitä sielä sanotaan... Kattoo ny täs sitte mitä niiden laatikko-öljyjen kans tekee, aski ei kummaile sitte niin yhtää mitää niin ei jaksa asian kans kiirehtiä. Niin ja golffi löytyy vielä pihasta, ostakkeeostakkee!
C126
Yhtä hyvä se on vaihtaa siihen GM laatikkoonkin 60tkm välein, jos tuo nyt oli 530d ja koria E39 niin siellä on GM 5L40-E (A5S390R bemarin tehtaan kielellä). E60 tuli vasta ZF:n 6-vaihteiset askit, joissa niissäkin ongelmia(E46 204hv koneen yhteydessä taisi tulla).
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Niinku mulqvisti tuossa totesikin että GM:n aski siellä on, ja suhde ZF:n ja GM:n askien suhteen on kuulema se, että jos ZF:stä porsii 1/100, niin GM:iä 1/10...
Kyllä ne öljyt kannattaa vaihdattaa, ennen ennenkö niitä vikoja alkaa tulemaan.
ZF:ä löytyy tuon ikäluokan autoista ainostaan 730d:stä.
Kyllä ne öljyt kannattaa vaihdattaa, ennen ennenkö niitä vikoja alkaa tulemaan.
ZF:ä löytyy tuon ikäluokan autoista ainostaan 730d:stä.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91