Sepän Sisu oli kyllä mahtava laitos ajellaSeppä kirjoitti:Ja Sisu syöp kansa.
Nelivetoa, ellei peräti maastoautoa eli Range Roveria
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 21.6.2008 21:08
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kiitokset osallistujille kommenteista.
Kävin lähestulkoon kaikki merkki/malli/polttoaine/matkustajapaikka/taloudellisuus/budjetti/ruoste yms seikat läpi ja mietin vaihtoehtoja ainakin tunnin. En vain voi kuvitella itseäni kovin uuden ja imelän vekottimen hytissä joka sitten käänsi alkuperäiset suunnitelmat täysin.
Päättäköön nämä kuvat tämän ketjun:
Kävin lähestulkoon kaikki merkki/malli/polttoaine/matkustajapaikka/taloudellisuus/budjetti/ruoste yms seikat läpi ja mietin vaihtoehtoja ainakin tunnin. En vain voi kuvitella itseäni kovin uuden ja imelän vekottimen hytissä joka sitten käänsi alkuperäiset suunnitelmat täysin.
Päättäköön nämä kuvat tämän ketjun:
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Päivän kokemuksia:Pontus kirjoitti:Range Rover
- Ei ole mitenkään hirveän ripeä
- Karkeat BF TA:t jyristää ikävästi
- Liikkuu hyvin vielä tien loputtua
- On aika vaivaton ja näppärä ajella
- Tuntuu hyvässä mielessä pikkuautolle, eikä ainoastaan kummallisesti mitoitetun jakkaran vuoksi
- Yllättävän hiljainen sisältä
- Hallintalaitteet toimivat epämääräisesti ja hanikoissa on reilusti väljää. Takalasinpyyhkimen hanikan toiminta jäi epäselväksi kun tuntuu toimivan ihan omikseen jos vipuun ylipäätään koskee.
- Muoviosista sisustassa moni on irti ja kaikki vähän natisee
- Kenen lie on vaihteisto, mutta toimii hyvin
- Olemuksessa on häivähdys vielä englantilaisen yläluokan hevostenhoitajan työkalua. Ilmeisesti eräänlainen EnglanninGee
- Paljon autoa pikkurahalla
- Veppiä selaamalla vikoja taitaa olla paljon, mutta osia saa
- Ikivanha moottorikonfiguraatio käsittämättömillä kierteillä ja pultinkannoilla ja luukaksen sähköillä. Saapa nähdä tuleeko tämän kanssa toimeen
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2595
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2595
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Kuugelfisseri? . SooriiiJuhanit kirjoitti:Mitä ilmeisimmin. Tehoa on vain 180 hevosta ja siinä on jokin alkeellinen ruiskusysteemi.aaltojarvi kirjoitti:Onks toi 3.9 vaan isonnuskairattu siitä Buik-lisenssi 215 cid alumiini moottorista?
Kai se nyt sentään o jetronikki? Ja nuorempi ku D?
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Mikä lie. En ole perehtynyt kun on toiminut. Vieläaaltojarvi kirjoitti:Kuugelfisseri? . SooriiiJuhanit kirjoitti:Mitä ilmeisimmin. Tehoa on vain 180 hevosta ja siinä on jokin alkeellinen ruiskusysteemi.aaltojarvi kirjoitti:Onks toi 3.9 vaan isonnuskairattu siitä Buik-lisenssi 215 cid alumiini moottorista?
Kai se nyt sentään o jetronikki? Ja nuorempi ku D?
Hieman mennään mutulla, mutta siis kyseessä on "tasonsäätöiskunvaimennin" (eli vain yksi kappale, tuon päälle molemmin puolin tavalliset iskunvaimentimet) joka siis on auton suuntaisesti pohjasta taka-akseliin. (Jos tämän ikäisissä moinen oli?)Juhanit kirjoitti:Olen tarkastellut pohjasta lähinnä ruosteita vasta. Tällaista pumppua en muista nähneeni. Pitääpä käydä katsomassa.Easy Rider kirjoitti:Onko tuossa se takapään tasopumppusydeemi aksvelin päällä? Sen saa kuulemma ottaa pois. Eli kun se ei skulaa, ota pois.
Tuolla on saatu tehtyä takajousituksesta mahdollisimman pehmeä ja elävä, kun suunnittelufilosoviassa on katsottu lukot tarpeettomiksi, jos saadaan renkaat pysymään alustassa.
W124 500E
W903 316cdi
W903 316cdi