Fenttolan Ghia. Eipäkö Touran.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Hyvä peli. Kokolailla tarkkaan 700 km tänään ghialla, eikä edes prs puutunut :shock: . Vakkari päällä melkein koko ajan, rajoituksen mukaan, ajotietokoneen valehteli tasan vitosen kulutusta. Pitää huomenna tankkailla ja verrata.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Mondeon ajo-ominaisuudet ovat tien päällä hyvät. Minulla ei jostain kumman syystä ole vakkaria, vaikka tuo Ghia-merkki onkin takatolpassa. Se tekisi autosta mukavamman, kun siinä on minun makuun vähän jäykkä kaasupoljin.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Minä taastykkään jäykästä polkimesta, että jalkaa saa reilusti lepuuttaa kaasun päällä. Mondeon kaasupoljin sitten taas on jotenkin väärässä asennossa minun kropalleni, jalka väsyy nopeasti. Ilman vakkaria en pitkään viitsi ajella.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ho ho, muistinpa väärin päin... Siis että Höömyn Mondeossa olis vakkari ja Venttolan Voortissa ei. Mutta siis olikin toisin päin. Vanha "fordhomo" kyllä potee lievää Mondeo kuumetta, semminkin kun olin jo ostohousut jalassa menossa ostelemaan sitä ameriikan Mondeota eli Contouria ja lämmöllä muistelen sitä V6 2,5 l '97 automaatti Mondeon koeajoa...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Mondeohan lähti vaihtoon jo viime viikolla, rouva halusi Touranin.
Tämä vaihto ei todellakaan johtunut Fordin huonoudesta, käytännöllisemmät tilat houkutteli. Tällaista voi kyllä suositella, isäukolle yritin ihan tosissani myydäkin.
Volokkari on automiehen valinta 1.2 TSI ja DSG. Vuosimalli -08.
218 tkm mittarissa.
































































No, ei kai nyt sentään. TDI ja manuaaliaski siinä on.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3030
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

...
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”