Normihuoltoja, tänne oli edellinen seppä survonut väärän suodattimen ja se oli painunut myttyyn kun oli vedetty kiinni.. Luojankiitos paperi oli pysynyt ehyenä
No, oikeat osat sopii
Uusia sytkäosia, entinen jakaja oli ihan homeessa ja sytkäjohdoista hapettunu ainakin kahdesta ne päät kadoksiin..
Ku on tarpeeksi pyttyjä niin käy vaikka pari puuttuukin rivistä
Kärjet keikkuu joskus vielä kans suomeen saakka mutta antaa toistaiseksi entisten olla (kesällä vaihdan viimeistään).
Jokapaikassa käskettiin laittaa masiinaan paksua öljyä joten ostin varaosista jotain 15-40 vanha-autoöljyä josta löytyy nokkia suojelevaa sinkkiäkin ja eipähän tällä talvella ajella.
Johtosarjojen kivikovia eristeitä olen rapsutellut pois ja korvannut ugrilaisesti ihan lätkäteipillä, riittävän autenttinen minulle ja jokaisen anturin töpselin olen putsinut hapettumista ja suojannut liimakutisteella.
Yhdeltä anturilta oli ainkin piuha ihan rehellisesti poikki joten ei tämä kovin ronkeli ole niiden tietojen suhteen.
Vesiletkuja tässä oikeastaan enää odotellaan saapuviksi niin saa niputtaa ja koittaa uudestaan käyntiin, Ilmasuodattimeenkin löytyi juureen tiiviste ei kylläkään juuri oikea mutta se sopii paikalleen vähän venyttämällä.