Käyn noukkimassa jossain vaiheessa yhden kappaleen mukaan ja kyselen hintapolitiikkaa. Eikös tuo kirjekuoressa tulisi perille?Vanja-eno kirjoitti:^alotetaan yhdestä eiköhän se riitäs ens hätään... Mites me sovitetaan toimitus ja mikä on korvauksen määrä
Saabismiko sairautta? Varo tartuntaa!!!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Oon Postissa töissä ja en suosittele... Tuo valo on aika herkästi rikkoutuva, kun on pelkkää muovia eikä mitään kehyksiä. Se täytyis sit lähettää kunnon pienessä pahviboxissa jossa riittävästi paperia fyllinkinä. Tossa kun on kato linssi ja kielet mihin piuhat tulee kiinni aivan "yhtä puuta", eli halkeaa helposti pienestäkin iskusta.eseestie kirjoitti:Käyn noukkimassa jossain vaiheessa yhden kappaleen mukaan ja kyselen hintapolitiikkaa. Eikös tuo kirjekuoressa tulisi perille?Vanja-eno kirjoitti:^alotetaan yhdestä eiköhän se riitäs ens hätään... Mites me sovitetaan toimitus ja mikä on korvauksen määrä
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Ei tuota tohtisi laittaa matkahuollon mukanakaan tuleen... Täytyy pakata tiiviisti johonkin pieneen laatikkoon. Tai jos tulee mieleen jokin muu keino, niin ideoita otetaan vastaan.Vanja-eno kirjoitti:Oon Postissa töissä ja en suosittele... Tuo valo on aika herkästi rikkoutuva, kun on pelkkää muovia eikä mitään kehyksiä. Se täytyis sit lähettää kunnon pienessä pahviboxissa jossa riittävästi paperia fyllinkinä. Tossa kun on kato linssi ja kielet mihin piuhat tulee kiinni aivan "yhtä puuta", eli halkeaa helposti pienestäkin iskusta.
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Käyn mahdollisesti huomenna noukkimassa talteen. Onko jotain muuta osaa mitä tarttisit? Esim. GB:n tykkivanteita?Vanja-eno kirjoitti:Ei tässä onneks oo niin kiiru, jotta ota talteen, saattaa olla että ajelen ohi siitä joku päivä
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Mullahan on tuossa jo tykkivanteet, jotkuu saksalaiset K:lla alkavat mitkälie (en jaksa tuossa pihalla ny käyä kattomassa), joku saab-stanssikin niissä tais olla Kiitos tarjouksesta kuitenkin... minäpä mietin mitä tuohon ny vielä tarvis...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Epidemia voi puhjeta vielä uudelleen, jos int. Mahindra&Mahindra saa merkin pelastettua:
http://translate.google.fi/translate?hl ... md%3Dimvns
Kyseinen valmistaja havitteli 2000-luvun alussa Valtran tehtaan ostoa.
http://translate.google.fi/translate?hl ... md%3Dimvns
Kyseinen valmistaja havitteli 2000-luvun alussa Valtran tehtaan ostoa.
Nuo mun vanteethan on jo legendaarisiksikin muodostuneet AIDOT GB:t...Vanja-eno kirjoitti:Mullahan on tuossa jo tykkivanteet, jotkuu saksalaiset K:lla alkavat mitkälie (en jaksa tuossa pihalla ny käyä kattomassa), joku saab-stanssikin niissä tais olla Kiitos tarjouksesta kuitenkin... minäpä mietin mitä tuohon ny vielä tarvis...
Vaan turhaanhan näitä(kään) vanteita täällä yrittää kaupata kenellekään, kun siitä(kin) tulee pelkkää v*ttuilua. Ketään nimeltä mainitesematta/ sormella osoittelematta.
Asiaan, sano Juhantalo.
Muutama kuvatus sisävalosta:
Harvinaisia taitavat olla. Ei taida uutena enää saada, ainakaan joka autotarvikeliikkeestä...
Pistähän YV:llä tarjousta kehiin, sisävalosta...
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Nyt oot muuten Eseestie lukenu vähän huolimattomasti mun tekstiä:
Sitten korjausta omiin sanomisiin
Ei siis sisävalo, joka on mulla ehjä. Jotkut sanovat että takakontin valo ja sisävalo ovat malliltaan identtiset joissain 99 Saappeissa, muttei ainakaan mulla. En viiti repiä irti sitä sieltä, ettei taas halkea. Mutta tarviin siis takakontin valoa sinne ja tuo ei stemmaa muuta kuin piuhojen osalta, muttei pysy paikallaan... sen verran erilaisilta näytti tuon sun kuvaaman sisävalon kiinnikkeet.Vanja-eno kirjoitti: Ainoa miinus on ollu mulla takakontin valo.
Sitten korjausta omiin sanomisiin
Ei ala millään K-kirjaimella vaan R:llä eli mulla on siis Ronalin tykkivanteet ja käsitttääkseni ihan SAAB-original mallia, sillä siissä on SAAB kohokirjoitettu "stanssaus" niissä. Mun SAAB-tietous ei ole niin laajaa, että en tiedä onko myös GB tehny tykkäreitä Saabiin. Tykkivanteet ovat upeat ja sopivat hyvin Saabiin, mutta haluun että mun toiset vanteet on orggis peltivanteet.Vanja-eno kirjoitti:Mullahan on tuossa jo tykkivanteet, jotkuu saksalaiset K:lla alkavat mitkälie (en jaksa tuossa pihalla ny käyä kattomassa), joku saab-stanssikin niissä tais olla Kiitos tarjouksesta kuitenkin... minäpä mietin mitä tuohon ny vielä tarvis...
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno kirjoitti:Nyt oot muuten Eseestie lukenu vähän huolimattomasti mun tekstiä:Ei siis sisävalo, joka on mulla ehjä. Jotkut sanovat että takakontin valo ja sisävalo ovat malliltaan identtiset joissain 99 Saappeissa, muttei ainakaan mulla. En viiti repiä irti sitä sieltä, ettei taas halkea. Mutta tarviin siis takakontin valoa sinne ja tuo ei stemmaa muuta kuin piuhojen osalta, muttei pysy paikallaan... sen verran erilaisilta näytti tuon sun kuvaaman sisävalon kiinnikkeet.Vanja-eno kirjoitti: Ainoa miinus on ollu mulla takakontin valo.
Kyllä minä luin jotta takaluukun valo ja semmoisesta käsitin olevan kyse tämänkin kohdalla, mutta täytynee siis vielä varmistaa että onko takaluukussa erilainen valo.
Minä ole mikään syöpä (saab) asiantuntija.
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Elä veli hyvä suutu/masennu tms ...emmää pahalla vaan
Tuo mikä on kuvissa, on sisävalo joka siis on matkustamon puolella ruuveilla kiinni kuskin puolella katonrajassa. Takakontin valo on semmossella klipsi-tyyppisellä ratkaisulla, ei ruuveja (eikä katkaisijaa kuten kuvan valossa). Eli takakontissa on erilainen valo kuin tuo.
Tuo mikä on kuvissa, on sisävalo joka siis on matkustamon puolella ruuveilla kiinni kuskin puolella katonrajassa. Takakontin valo on semmossella klipsi-tyyppisellä ratkaisulla, ei ruuveja (eikä katkaisijaa kuten kuvan valossa). Eli takakontissa on erilainen valo kuin tuo.
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Selvittelen asiaa huomenna.
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Kiitos *ja tähän tulisi semmoinen kumartaa kauniisti hymiö jos semmonen olisi*eseestie kirjoitti:Selvittelen asiaa huomenna.
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mitäs pienistä kun ei nekään meistä.Vanja-eno kirjoitti:Kiitos *ja tähän tulisi semmoinen kumartaa kauniisti hymiö jos semmonen olisi*
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Asiaa selvitelty ja ilmeisesti tavaratilan valossa on (ainakin) kaksi eri vaihtoehtoa, tuo mikä on kuvattuna ylempänä ja sitten se toisenlainen.
Pystyisitkös laittaan mulle mittoja siitä tavaratilan valosta? Todennäköisesti tuota toista mallia ei löydy näin helposti...
Pystyisitkös laittaan mulle mittoja siitä tavaratilan valosta? Todennäköisesti tuota toista mallia ei löydy näin helposti...
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Saab@Top Gear:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bj0LPk2mqhE[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bj0LPk2mqhE[/youtube]
Näinpä, iteksin tosiaan muistan jostain lukeneeni että sisävalo ja takaluukun valo ovat identtiset, mutta ei siis kaikissa *klos* tämä seleväeseestie kirjoitti:Asiaa selvitelty ja ilmeisesti tavaratilan valossa on (ainakin) kaksi eri vaihtoehtoa, tuo mikä on kuvattuna ylempänä ja sitten se toisenlainen.
Tiedä auttaako siinä mittaukset. Jos eteen tulee toisenlainen samantyyppinen valo ilman ruuvi kiinnitystä (eikä katkaisijaa), niin se on sitte se toisenmallinen millanen mulla nyt sattuu olemaan
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
jos sulla on se toisenmallinen valo, niin mikset laittas kuvaa siitä taikka sitten siitä rikkinäisestä että pääsis vähän muukki jyvälle millanen se olisVanja-eno kirjoitti:Näinpä, iteksin tosiaan muistan jostain lukeneeni että sisävalo ja takaluukun valo ovat identtiset, mutta ei siis kaikissa *klos* tämä seleväeseestie kirjoitti:Asiaa selvitelty ja ilmeisesti tavaratilan valossa on (ainakin) kaksi eri vaihtoehtoa, tuo mikä on kuvattuna ylempänä ja sitten se toisenlainen.
Tiedä auttaako siinä mittaukset. Jos eteen tulee toisenlainen samantyyppinen valo ilman ruuvi kiinnitystä (eikä katkaisijaa), niin se on sitte se toisenmallinen millanen mulla nyt sattuu olemaan
Ajattelin vaan että jos tuo mun hallussa oleva valo sinne mitoiltaan sopii ja se siellä pysyy, niin miksi ei laittaisi sellaista...?Vanja-eno kirjoitti:Tiedä auttaako siinä mittaukset. Jos eteen tulee toisenlainen samantyyppinen valo ilman ruuvi kiinnitystä (eikä katkaisijaa), niin se on sitte se toisenmallinen millanen mulla nyt sattuu olemaan
Sellainen mikä sulla siellä on saattaa todella hyvällä säkällä löytyä, mitään en tosin lupaa...
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
Öö, tuo sun tarjoama ei pysy, kun ei oo niille ruuveille kiinnityspaikkaa, tyhjään kun niitä ei kiinni saa. Se valo on siellä tavaratilan "katossa" eli tuo sun malli ei pysy paikallaan ilman niitä ruuveja.eseestie kirjoitti:Ajattelin vaan että jos tuo mun hallussa oleva valo sinne mitoiltaan sopii ja se siellä pysyy, niin miksi ei laittaisi sellaista...?Vanja-eno kirjoitti:Tiedä auttaako siinä mittaukset. Jos eteen tulee toisenlainen samantyyppinen valo ilman ruuvi kiinnitystä (eikä katkaisijaa), niin se on sitte se toisenmallinen millanen mulla nyt sattuu olemaan
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
touhottaja kirjoitti: jos sulla on se toisenmallinen valo, niin mikset laittas kuvaa siitä taikka sitten siitä rikkinäisestä että pääsis vähän muukki jyvälle millanen se olis
Selitys kahtena eri versiona, lyhyenä ja pitkänä, lue kumpaan on aikaa
Lyhyt versio:
Kun ongelma on se, että se mun valo mennyt rikki kahdesti ja korjattu taas liimalla. Nyt jos sitä menisi siltä irti ähräämään kuvausta varten, niin saattaisi taas rikkoutua.
Pitkä versio:
Kun ostin tuo Saappin, niin siellä ei ollu takakontissa ollenkaan valoa. Kuulin että näissä olisi sisävalo ja takakontin valo identtinen, niin irrotin ensin sitten sen oman sisävalon (mallia eseestie eli ruuveilla kiinni sisäkatossa) kokeillakseni sitä takakonttiin. No johdot siihen sai kiinni kun on tavalliset laattaliittimet, mutta en saanu sitä mihinkään kiinni, kun siellä oli vaan aukko tavaratilan katossa. No sitten joku saapineekeri taas valisti että takakontin valoa toistakin mallia. Kävin vilkasemassa yhtä varaosa Saappia ja kas, siinä olikin sellainen takakontinvalo joka kuului myös minun malliin. Sitä irroitettaessa siittä varaosasaappista, se valo meni kahteen osaan, on nääs vähän rikkooutumisaltis se valo, mikäli ei tiiä miten se pitää irrottaa. Korjasin sen liimalla ja asensin omaan Saappiin sen. No, korjaus hajosi joku aikaa sitten, kun kontti oli täynnä tavaraa... tai ottaa osumaa jostain ja korjaus taisi olla huonokin. No, korjasin sitten sen valon kunnolla uudestaan ja asensin paikalle ja toimii. Mutta nyt jos näillä pakkasilla semmosta muovihärpäkettä alkaa sieltä irrottelemaan kuvausta varten, niin saattaapa mennä taas palasiksi. Valo takakontissa tähän vuoden aikaan on ihan kiva, ei tarvitse alkaa etsimään ensin käsikopelolla taskulamppua kontista...
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
luvin molemmat versiot, mutta pirin kahveetauvon välissä kun töihenkään ei enää tartte mennä, mutta itte asiaan
nyt kun en muista millanen lamppu siellä takana on, johtuen aivan liian pitkästä ajasta olla koskematta tuon mallin saappiin, mutta olisko mitenkään mahollista että olis samanlainen kun paiseen sisävalo taikka sitten suorakaiteen muotonen valo millanen on myös ässän hanskalootan valona
kaiken varalta anteeksi
nyt kun en muista millanen lamppu siellä takana on, johtuen aivan liian pitkästä ajasta olla koskematta tuon mallin saappiin, mutta olisko mitenkään mahollista että olis samanlainen kun paiseen sisävalo taikka sitten suorakaiteen muotonen valo millanen on myös ässän hanskalootan valona
kaiken varalta anteeksi
Kaiken varalta saat anteeksitouhottaja kirjoitti:luvin molemmat versiot, mutta pirin kahveetauvon välissä kun töihenkään ei enää tartte mennä, mutta itte asiaan
kaiken varalta anteeksi
Saattaa olla että voisi joutaa repimään tuon ehkä tuolta irti ihan vaan treenin vuoksi sitten, mutta oottelen ilmojen lämpiämistä
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Tällä on vaan nyt ajettu, kun on ollu Saappille passelit kelitkin. Kaikki enerkia menny tuon Skootan ovipahvien pura ja kokoa ihmettelyyn, sekä siellä olevan oven avausvaijerin vaihtoon kun se mäni poikki. Mutta ei siitä sen enempää kun se ei oo Saappi.
Muija on tän viikkoa luuhannu töissä iltavuorosa, joka tietää sitä ettei se käy töissä siis meitin perheen virallisella töissäkäyntitiisselillä eli Skootalla. Mutta ei siitä Skootasta nyt enempää kun se ei oo Saappi. Uhkas jotta saattaa pakkasilla aina omia sen ittelleen töissäkäyntiin, kun lämpiää nopsempaan kun tuo meitin Skoota. Mutta ei siitä Skootasta nyt enempää kun se ei oo Saappi.
Muija on tän viikkoa luuhannu töissä iltavuorosa, joka tietää sitä ettei se käy töissä siis meitin perheen virallisella töissäkäyntitiisselillä eli Skootalla. Mutta ei siitä Skootasta nyt enempää kun se ei oo Saappi. Uhkas jotta saattaa pakkasilla aina omia sen ittelleen töissäkäyntiin, kun lämpiää nopsempaan kun tuo meitin Skoota. Mutta ei siitä Skootasta nyt enempää kun se ei oo Saappi.
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
^kukas sitä nyt noi uuvella Saappilla ajelis. Onneks näitä vanhoja ei tarvii korjata. Nää on ku Mersut. Ajetaan ja sit välillä vaan vähän huolletaan
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Jenkeissä SAAB on ollut pitkään arvostettu merkki ja alennusmyynti onkin siellä varmaan menestys:
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2 ... 1222076/12
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2 ... 1222076/12
- prehistorik
- aktiivimeseläinen