Mersu myyty

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
goslar

Mersu myyty

Viesti Kirjoittaja goslar »

:cry: No niin...Ostaja löytyi yllättävän helposti omalle -03 vuosimallin C-sarjan Mersulle. Kohtuullisen hinnankin sain autosta, toki siisti ja vähän ajettu diesel kaupaksi näköjään menee.

Mutta, mutta...nyt on käytössä vanha Golf...Ykkösauto olisi tarkoitus ostaa, ja en tiedä vielä jatkanko Mersulla vai ostanko jonkin muun.

Kysymys kuuluisi, kannattaakohan nyt odottaa uuden ostoa?..Joillakin keskustelupalstoilla puhutaan paljon veromuutoksesta. Mitä mieltä on foorumilaiset? Tuleeko isoja muutoksia? Arvauksia... Ja onko vaihtoehtoja Mersulle n. 40-50 tuhannen euron hintaluokassa?
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Olin vähällä poistaa koko topikin samantien, katsoin äkkiä otsikkoa ja mieleen tuli ensimmäisenä että joku on päivittänyt myynti-ilmoitustaan. :shock:

Jatkakaa. :ope:
Pega

Viesti Kirjoittaja Pega »

Jos mulla olis tollanen pudjetti auton ostoon niin mersu se olis mutta kun ei ole niin joutuu ostaan semmottii ritsoja joihin on rahat tilillä :?
No voishan sitä harkita jottain volvoo tai benariikin :?:
J.T.S
Peräkylän pimentäjä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Vastaavassa tilanteessa itse "päivittäisin" w204:een, tuntui erittäin asialliselta laitteelta, kun sellaista kävin vast ikään tutkailemassa. Täällä peräkylällä kyseinen kapine ei tosin vielä silloin ollut ajettavissa. :(
Tosin en tiedä onko nyt paras aika hankkia 204, autoa tuskin ennen syksyä saa. Ilkeäkieliset huomauttavat varmasti "lastentaudeista", mutta kyllähän mersulla takuu pelaa ja tuskin nyt autoa ollaankaan hankkimassa "loppu-iäksi"..? :roll:
Itse olen suunnitellut päivittäväni kalustoa vuoden-parin päästä, kunhan meikeläisen lompuukille sopivia vaihto-ehtoja alkaa tulla markkinoille. :lol:
Niijoo, 3:s pemarihan voisi olla vaihto-ehto, samoin A6:nen. Toisaalta, mersu on aina mersu. :roll: Itelle ainakin tulee jotenkin orpo-olo muiden pirssien ratissa. Yleensä ensimmäiset ongelmat syntyvät liikkeelle lähtiessä, kadonneen seisonta-jarrun vapautus kahvan muodossa. :lol:
BMW 318d -09
goslar

Jostain syystä 204 ei näytä minun silmiini yhtä mukavan näköiseltä kuin 203. Toki uusi malli on varmaankin joka osa-alueella parannettu versio.

Itse en voinut moittia omaa 203 dieseliäni, kestävyyskin oli mielestäni kohdallaan.

Kokoluokka tulee olemaan tätä C-sarjaa, koska en ole pitänyt kovin isoista autoista. Edellisen C-sarjan ostin vajaan vuoden ikäisenä, ja houkutus olisi taas löytää muutaman kuukauden ikäinen auto. Kiire ei ole sillä Golfini hirvittävästä väristä huolimatta voi palvella vielä jonkinaikaa.
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Vähän lisää pätikkää pöytään, ja hakemaan uusi Lexus tai Honda Legend :?: 8)
Kuva
goslar

Hmm...Legendin hintoja en muista, taitaa maksaa liikaa minulle. IS Lexus on kyllä ollut mielessä :oops: ....tiedä sitten... Tosin uusia malleja on tulossa kuten S60 Volvo ja Audi A4 :roll: .
Meissenkeri

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Onko muille tullut tarjoushintaa uudesta w203:sta? Nyt tuntuisi olevan hinta/laatusuhde kohdallaan jos alennuksen käyttäisi hyväksi.
J.T.S
Peräkylän pimentäjä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Meissenkeri kirjoitti:Onko muille tullut tarjoushintaa uudesta w203:sta? Nyt tuntuisi olevan hinta/laatusuhde kohdallaan jos alennuksen käyttäisi hyväksi.
On. Mutta eihän tuo "tarjous" niin mahdottoman edullinen ole, jos huomioi auton olevan vanha malli ja arvonkehityksen sen mukaista. :roll: Tosin eihän merujen hinnat onneksi kovin paljoa ole "romahtaneet" uuden mallin johdosta. :roll:
Kuutos-koneen saisi aika edullisesti. :roll:
...uusia malleja on tulossa kuten S60 Volvo

Onko? :eec: Eikö jossain pohdittu, että S60:ntä pysyy nykyisellään jonkin aikaa ja poistuu sitten kun S40:ntä uudistuu (ja suurenee) seuraavan kerran. :roll:
BMW 318d -09
goslar

Tuo S60 Volvon kohtalo on ilmeisesti tuo, mitä kerroit. Muistan lukeneeni siitä myös. Ajatuskatkos tuli uuden V70 kanssa, joka on jo esitelty.
erkka

Viesti Kirjoittaja erkka »

Hyrslerin 300:n farkku, musta, pimennetyin ikkunoin on aika härskin näköinen, toisaalta se on ainakin ison näköinen... 8)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”