SUZUKI VITARA ja muut Suzzut - kestäviä?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
cupee
Viestit: 500
Liittynyt: 20.4.2006 12:38
Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki

SUZUKI VITARA ja muut Suzzut - kestäviä?

Viesti Kirjoittaja cupee »

Noita Suzzuja on harvoin käytettyjen autojen markkinoilla, ainaskaan liikkeistä ei tahdo löytyä. Myyjä sanoi, että Suzilaiset ovat hyvin tyytyväisiä autoon ja ei mene helpolla kiertoon. Ajavat kauan niillä. Meinaan vaan, että onhan ? se kuitenkin oikea 4-veto alennusvaihteineen ym. ihan vaan vaihtoehdoksi vaikka siks aikaa kun rahha riittäisi G:hen. Vaikkakin G:n kulutus on sitten taas melekoinen. Ei se Suzzu kait kuitenkaan sieltä lelupääsät ole. Mitä nyt OFF-Road piireistä olen lukena? :roll:
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Jos metsään haluat mennä nyt, niin susu on ihan hyvä. Omassa vuoden 82 mallissa ei varmaan ihan oikeaa 4-vetoa ole, mutta auto on aika lyömätön metsässä. Tämä siksi, koska auto on niin pieni.

Hitsailemaan joutuisin, jos omani katsastaa haluaisin. Ja mitään varsinaista maantienielijää tästä ei mitenkään saa tehtyä. Kolariin mentäessä istuisin mieluummin siinä G-mersussa.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29131
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Monta sanaa ei tarvitse ramin viestiin muuttaa niin siitä tulee minun viestini, kokeillaanpas:

"Jos metsään haluat mennä nyt, niin susu on ihan hyvä. Omassa vuoden 84 mallissa ei varmaan ihan oikeaa 4-vetoa ole, mutta auto on aika lyömätön metsässä. Tämä siksi, koska auto on niin pieni.

Oman olen katsastanut vuosittain. Ja mitään varsinaista maantienielijää tästä ei mitenkään saa tehtyä. Kolariin mentäessä istuisin mieluummin siinä G-mersussa."


Alennusvaihde on, lukkoja ei akseleilla. Kyseessä siis SJ410.

Vitara on kertaluokkaa suurempi ja isomman moottorin + 5-vaihteisen laatikon ansiosta ilmeisesti tieliikenteeseenkin sopiva :happy:
jani_LPR
Viestit: 452
Liittynyt: 19.10.2010 18:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja jani_LPR »

Sattumalta naapurin tyttären mies on sukisukin huollossa töissä ja on kertonut että tosi huolettomia vehkeitä ovat kunhan ei tiisselinä ota. Dieselmosat ovat kuulema rellun tms valmistamia ja niissä ois jotain murhetta. Tosin yks tuntemani kaupparatsu ajoi diisselvituralla pari vuotta ilman minkäänlaista ongelmaa.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

:lol:

Olen omaanikin ajatellut korjauslistan saadakseni käyttää katsastuksessa :rollin:
Ihan siis harrastemielessä..... Ei niin yksinkertaisessa autossa voi montaa vikaa olla.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
cupee
Viestit: 500
Liittynyt: 20.4.2006 12:38
Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki

Viesti Kirjoittaja cupee »

Kuulostaapi siltä - että huhusissa on sitten perääkin :roll: . Voispa sitten vaikka mennä lähempääkin mennä kattelee. Olen ajanut sillä 2,5 V 6 muutama vuosi sitten ei ollut oma, mutta kuitenkin. Siitä jäi ihan hyvä mieli ja mielipide.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”