Volvot jo kehuttu, kehutaanko Saabit?
Volvot jo kehuttu, kehutaanko Saabit?
Volvossa vara parempi, mutta mitenkäs tämän vuosituhannen Saab 95? Onko siitä autoksi vai onko se jo ihan ooppeli? Kyyti vaikuttaa mukavalta ja hiljaiselta. 2.0 matalapaineturbo toimi ihan sivistyneesti. Löytyykö Saabista huonosti suunniteltuja imusarjoja tms?
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Saabin uusissa koneissa joku törkeä fiba kampikammion tuuletussysteemissä.
Vika aiheuttaa öljyjen nopean likaantumisen josta seuraa sitten mitävaan.
Duunikaverilla pyörähti runkolaakeri-> Saabilta uusi puolimoottori.
Tätä ennen kypsyi turbo, ihanan kallista vaikka vaan puolet maksoikin ite.
Viasta olemasssa Saabin takaisinkutsukirje, hommaa koitettu korjata kai
kolmella eri versiolla fixauskittiä.
Vika aiheuttaa öljyjen nopean likaantumisen josta seuraa sitten mitävaan.
Duunikaverilla pyörähti runkolaakeri-> Saabilta uusi puolimoottori.
Tätä ennen kypsyi turbo, ihanan kallista vaikka vaan puolet maksoikin ite.
Viasta olemasssa Saabin takaisinkutsukirje, hommaa koitettu korjata kai
kolmella eri versiolla fixauskittiä.
Pro HVM
Taksissa oli yhdellä isännällä 2.2 DTI koneella farkku 9-5, yhdellä sanalla: Joulukuusi. Koko aikana (2.5v) ei kaikkia punakeltavaloja saatu sammumaan mittaristosta, sitten riitti.
Yhden auton otannalla on aina hankala tehdä mitään "vedenpitävää" mielipidettä, mutta ei vakuuttanut. Liikaa, liian lyhyellä aikaa.
Yhden auton otannalla on aina hankala tehdä mitään "vedenpitävää" mielipidettä, mutta ei vakuuttanut. Liikaa, liian lyhyellä aikaa.
Metro-Auton myyjä joskus otti oikein asiakseen yrittää saada kakkosneloseni vaihtumaan 9-5:een. Ajelin pari päivää farmarimallilla, jossa oli 3-litrainen TID-kone.
Ihan ookoo auto ainakin uutena. Mutta "ihan ookoo" ei tarkoita vielä innostusta. Vähän epäilyttää mitä GM:n korporaatiopolitiikan alla valmistettu auto on muutaman vuoden ikäisenä.
GM:n osalainailu ei ainakaan tuon 3-litraisen dieselin kanssa kovin vahvasti vakuuttanut. Isuzulta lainattu diesel sanoi "fläpätifläpätifläpäti" kun sillä lähti kiihdyttämään matalilta kierroksilta ponnistaen.
Hienosti autossa oli varusteita. Kaikenmaailman kaukoohjaus-Webastot saivat kymmenen vuotta vanhemmalla Mersulla ajavan ihmisen sydämen väpättämään talvisäässä.
Jos auto on tehty lentokonetehtaalla, miksi sen ohjaamossa pitää olla nappuloita kuin DC-10:ssä?
Makuasia tämä, mutta 9-5 näyttää sedanina paljon paremmalta kuin farmarina. Ja ennen faceliftiä paljon paremmalta kuin faceliftin jälkeen. Minun mielestäni faceliftattu 9-5 on ruma kuin mikä.
Ihan ookoo auto ainakin uutena. Mutta "ihan ookoo" ei tarkoita vielä innostusta. Vähän epäilyttää mitä GM:n korporaatiopolitiikan alla valmistettu auto on muutaman vuoden ikäisenä.
GM:n osalainailu ei ainakaan tuon 3-litraisen dieselin kanssa kovin vahvasti vakuuttanut. Isuzulta lainattu diesel sanoi "fläpätifläpätifläpäti" kun sillä lähti kiihdyttämään matalilta kierroksilta ponnistaen.
Hienosti autossa oli varusteita. Kaikenmaailman kaukoohjaus-Webastot saivat kymmenen vuotta vanhemmalla Mersulla ajavan ihmisen sydämen väpättämään talvisäässä.
Jos auto on tehty lentokonetehtaalla, miksi sen ohjaamossa pitää olla nappuloita kuin DC-10:ssä?
Makuasia tämä, mutta 9-5 näyttää sedanina paljon paremmalta kuin farmarina. Ja ennen faceliftiä paljon paremmalta kuin faceliftin jälkeen. Minun mielestäni faceliftattu 9-5 on ruma kuin mikä.
-T
Minäkin tykkään pre-faceliftistä enemmän, mutta farkku taas on enemmän minun mieleen. Se kokemus mitä meidän suvussa on noista uudemmista niin ei mitään valittamista. On ollut kaksi 9-3 joista toinen perus 2litranen urpo ja toinen kaikilla varusteilla oleva Aero. Kummatkin olivat vuosituhannen taitteesta eikä niissä esiintynyt mitään vikaa. Saabin hommaamista entiselle väyrysmiehelle perustelee mielestäni saapin hyvä ruosteen kesto. Saappi on aina ollut suhteellisen hyvin suojattu kupalta niinkuin volvokin. Vanhana saapistina pakko sanoa että vanhassa vara parempi ja että viimeiset saapit valmistettiin ennen GM kauppaa...
Ainoa vika saapissa on että se vetää väärästä päästä, mutta onneksi aina voi peruuttaa Itsekkin olen tuota 9-5 Aero farkkua miettinyt, mutta ajelenkin mielummin W115 korisella
Ainoa vika saapissa on että se vetää väärästä päästä, mutta onneksi aina voi peruuttaa Itsekkin olen tuota 9-5 Aero farkkua miettinyt, mutta ajelenkin mielummin W115 korisella
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
saabista en nyt keksi muuta kehuttavaa kuin että onneks ysiysiä ei enää valmisteta, muuten isällä olisi vieläkin semmonen
ei vaan pääsiäisenä ajelin n.300km kaverin 9000 aerolla n.300hv
täytyy sanoa että on mielusa auto tien päällä ja tuo yksilö vaikkakin talvi säädöissä niin ihan kivasti kulki (puuttui n.50hv).
ei vaan pääsiäisenä ajelin n.300km kaverin 9000 aerolla n.300hv
täytyy sanoa että on mielusa auto tien päällä ja tuo yksilö vaikkakin talvi säädöissä niin ihan kivasti kulki (puuttui n.50hv).
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Omaa kokemusta ei ole muuta kuin se, että kerran istuin semmosen taksin kyydissä Hyviä noi Eerolan kommentit Jos toi "fläpätifläpätifläpäti" - ääni juontaa juurensa juuri tuonne lentopuolelle....tosin kopteri osastooneerola kirjoitti: Isuzulta lainattu diesel sanoi "fläpätifläpätifläpäti" kun sillä lähti kiihdyttämään matalilta kierroksilta ponnistaen.
Jos auto on tehty lentokonetehtaalla, miksi sen ohjaamossa pitää olla nappuloita kuin DC-10:ssä?
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Kaverin isän matalapaine turbolla pääsin taannoin ajamaan. Voi että osasi olla miellyttävä auto mutkaisella tiellä. Alusta toimi erittäin hyvin, kone vastasi käskyihin ja se ohjaamon ergonomia. Auto minun mieleen. Muistaakseni malli oli 900:nen, näitä viimesiä. Autolla oli ajettu noin 200tkm. Eikä sitä kyllä huomannut mistään muualta kuin matkamittarista.
Saabissa on tiettyä tyylikkyyttä. Ei paha, ei paha.
Saabissa on tiettyä tyylikkyyttä. Ei paha, ei paha.
Kyllä saabissa jonkin verran pikkuvikoja oli mutta ei mitään katastrofaalisia vikoja ollut.Muutamia sytytys kasetteja,läppäkoteloita,kojelaudan näyttöjä,antureita,tasapaino akseleiden ketjuja on tullut vaihdettua että eio todellakaan paha valinta.Alustan nivelet ja jarrut ovat todella kestävää laatua 9-5 saabissa eräskin asiakas ajoi melkein 500tkm semmoisella ja yksi ainoa pusla piti perään vaihtaa.Vaihteisto piti myös avata tuosta yksilöstä mutta muuten auto toimi kuin se kuuluisa junan vessa
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Ei ole Saabeissa mitään ylistämistä, hyviä autoja toki.
Mieleen vaan tulee se Tm:n testi, vaikken testi-ihmisiä olekaan:
Testissä:
Saab 9-5 3.0TiD
Volvo S80 D5
Peugeot 607 2.2Hdi
Audi A4 1.9tdi
Mercedes C 220 cdi
Eli Foorumilla paljon kehutulla ja ylistetyllä volvolla (joka minua suuresti ihmetyttää) oli kaikki pelissä. Suurin malli, suurin hieno dieselmoottori. S-mersun haastaja, selättäjä kehuivat mainokset ja volvomiehet..
Saabilla sama tilanne, suurin malli, suurin ja lainattu dieselmylly.
Peugeotia on kanssa kehuttu täällä, ranskalaista Tässä kanssa kaikki pelissä, 607, suuri edustusauto.
Hui. Mahtaa Audia ja mersua pelottaa, ovat pienimpiä henkilöautomalleja valmistajan kategoriassa, kaikenlisäksi pienimmällä moottorilla. Taisipa C-malli olla vallan classic-malli.
Mutta miten käy?
1.Audi
2.Mese
3.Volvo
4.Peugeot
5.Saab
Mersu hävisi Audille muistaakseni 0.1 tai 0.2 pistettä, sitten erot alkoivat kasvaa..
C,E, ja S:hän ovat paskoja autoja, onneksi meillä on Volvoja ja Saabeja, jotka ovat lähtiissäänkin noin hyviä
Mieleen vaan tulee se Tm:n testi, vaikken testi-ihmisiä olekaan:
Testissä:
Saab 9-5 3.0TiD
Volvo S80 D5
Peugeot 607 2.2Hdi
Audi A4 1.9tdi
Mercedes C 220 cdi
Eli Foorumilla paljon kehutulla ja ylistetyllä volvolla (joka minua suuresti ihmetyttää) oli kaikki pelissä. Suurin malli, suurin hieno dieselmoottori. S-mersun haastaja, selättäjä kehuivat mainokset ja volvomiehet..
Saabilla sama tilanne, suurin malli, suurin ja lainattu dieselmylly.
Peugeotia on kanssa kehuttu täällä, ranskalaista Tässä kanssa kaikki pelissä, 607, suuri edustusauto.
Hui. Mahtaa Audia ja mersua pelottaa, ovat pienimpiä henkilöautomalleja valmistajan kategoriassa, kaikenlisäksi pienimmällä moottorilla. Taisipa C-malli olla vallan classic-malli.
Mutta miten käy?
1.Audi
2.Mese
3.Volvo
4.Peugeot
5.Saab
Mersu hävisi Audille muistaakseni 0.1 tai 0.2 pistettä, sitten erot alkoivat kasvaa..
C,E, ja S:hän ovat paskoja autoja, onneksi meillä on Volvoja ja Saabeja, jotka ovat lähtiissäänkin noin hyviä
124.023
Jep.Elämäni toinen auto oli saab 99 sport! Siinä oli erilaiset etupenkit sekä tuplakaasari verrattuna normi-99.Muistot lienee kultautuneet sillä aikaa on jo 13 vuotta tuosta suapista.Muistan auton lämpimänä sekä liukkailla mukavana ajettavana.Bensaahan tuo hökötys vei ihan sairaasti mutta 2-ovinen ruotsalainen urheiluauto oli pimujahdissa kova sana! Tuosta vain jäi muisto että "joo;saappi on hyvä auto!"
Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien.
Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä.
Noh, nyt on kahden eri aikakauden ja hintaluokan mersut pihassa, siinä sitä vasta vertailemista onkin.
Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä.
Noh, nyt on kahden eri aikakauden ja hintaluokan mersut pihassa, siinä sitä vasta vertailemista onkin.
Kyllä Volvoa voi hyvin verrata mersuihin. Mielestäni mersut ovat lähinnä ylihintaisia Volvoja. Ja jykevämpiä ne Volvot on kuin mersut, viitaten tuohon, että kaipaat rautaa ympärillesi.HVM kirjoitti:Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien.
Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä.
Tervetuloa Meselle syysmies.syysmies2 kirjoitti:Kyllä Volvoa voi hyvin verrata mersuihin. Mielestäni mersut ovat lähinnä ylihintaisia Volvoja. Ja jykevämpiä ne Volvot on kuin mersut, viitaten tuohon, että kaipaat rautaa ympärillesi.HVM kirjoitti:Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien.
Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä.
Voi olla että olet oikeassa, en ole perillä Volvojen painoista. 140 ja 240 Volvoja olen joskus omistanut, 740:llä joskus siihen aikaan paljon ajellut kun omistin melko tuoreen 124-mersun. Tältä pohjalta vertailin, makuasioitahan nämä toki on. Hyviä pelejä kummatkin.
Kiitos, kiitos! Ehkäpä tuo oli vähän yliampuva tuo vastaukseni mutta jokatapauksessa pidän noita kahta merkkiä suht samalla viivalla olevina. Jos jätetään supermallit pois laskuista.HVM kirjoitti:Tervetuloa Meselle syysmies.syysmies2 kirjoitti:Kyllä Volvoa voi hyvin verrata mersuihin. Mielestäni mersut ovat lähinnä ylihintaisia Volvoja. Ja jykevämpiä ne Volvot on kuin mersut, viitaten tuohon, että kaipaat rautaa ympärillesi.HVM kirjoitti:Volvot ja Saabit on kerrassaan kelpo vehkeitä jos pitää valita kaukoidän vispilöiden ja niiden väliltä. Se on sitten jokaisen makuasia miten niitä vertailee mersuun. Minä en näe vertailemista oikeastaan edes tarpeelliseksi, valitsin merkin joskus sen statuksen perusteella, en minkään testien.
Kakkosautoina on ollut vuosien saatossa vaikka sun minkälaista siivilää, välillä on eletty pieniä jaksoja ilman mersuakin. Kun ajelee muilla merkeillä jää jotenkin kaipaamaan rautaa ympärilleen, samoin monen muun merkin natisevat ja nitisevät sisäverhoukset ja kojelaudat syövät miestä.
Voi olla että olet oikeassa, en ole perillä Volvojen painoista. 140 ja 240 Volvoja olen joskus omistanut, 740:llä joskus siihen aikaan paljon ajellut kun omistin melko tuoreen 124-mersun. Tältä pohjalta vertailin, makuasioitahan nämä toki on. Hyviä pelejä kummatkin.
No ei se 740 volvo oo lähelläkään w124 mersua.Olin kuskissa 740:llä joka oli madallus sarjalla varustettu.Oli siis iskarit sekä jouset mallia madallus.Mutta kyllä sen huomasi että volvon kori eli.Olo oli kuin ajelisi kumimatolla verrattuna mersuun.Mun vakioalustainen 200D:kin kallistelee vähempi kun se.Että PASKAN MARJAT se vanha volvo peittoaa vanhaa mersua.Uusista en tiedä enkä haluakkaan tietää...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
Jos autoja aletaan TMn testen perusteella ostamaan niin silloinhan ajetaan jollain ties millä... On "hieman" eri kriteerit kuin minulla...
Mielipide kysymyksiähän nämä ovat. Volvo taas ei ole sytyttänyt täällä mitenkään sen jälkeen kun S90 valmistus loppui! Ei se mersukaan nyt mikään voittamaton ole loppupeleissä Ja viimeinen mersuhan valmistettiin 1995 ja viimenen saappi ennen GM-kauppaa. Alustan nivelien kestossa saapas kuitenkin päihittää mersun 6-0
Mielipide kysymyksiähän nämä ovat. Volvo taas ei ole sytyttänyt täällä mitenkään sen jälkeen kun S90 valmistus loppui! Ei se mersukaan nyt mikään voittamaton ole loppupeleissä Ja viimeinen mersuhan valmistettiin 1995 ja viimenen saappi ennen GM-kauppaa. Alustan nivelien kestossa saapas kuitenkin päihittää mersun 6-0
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
No eipä tuostakaan nyt varmuutta osaa sanoa.Melkein uskaltaisin sanoa että 90luvun saabit ei pääse enää päihittämään alustan nivelien kestossa.niissäkin kun rupeaa monituentaa jo olemaan.Ja monellako saabilla on ajettu 500tkm++ kun niitä niveliä mersussa alkaa menemään...ainakaan omien kokemuksíen perusteella ei mersussa niveliä kuitenkaan yli usein tarvi vaihdella.Wike kirjoitti:Alustan nivelien kestossa saapas kuitenkin päihittää mersun 6-0
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
noh, itelläni ei sinäänsä ole kokemusta saabeista muutenku mitä tota mummon -89 900 on jonki verran ajellu. aika mellevä kyr*äjyrähän se on tuttavalla täällä etelän suunalla on sitten 900 viggeni (eli se kohtuu hauska korkeapainehässäkkä), joka kieltämättä on aika eri peli kuin saabit yleensä. kone on harvinaisen ärhäkkä ja painuu kyllä ku raketti sataseen ja etiäppäin.
toisaalta saabithan on makuasia, omasta mielestä ehkä parempi että valmistavat lentokoneita eikä autoja
toisaalta saabithan on makuasia, omasta mielestä ehkä parempi että valmistavat lentokoneita eikä autoja
e30 320i -88
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
Tuo 124 takatukivarsihässäkkä, narinanivelet ja etualapallot ovat kyllä sellaista kulutustavaraa jos haluaa että auto kulkee suoraan tai edes sinnepäin. 90-luvun puolivälin jälkeenhän ei autoja enään valmistettu Kyllä se vanha 900 on niin yksinkertainen alustaratkaisultaan että kori häviää ennenkuin niitä joutuu pahemmin ropaamaanNicNac kirjoitti:No eipä tuostakaan nyt varmuutta osaa sanoa.Melkein uskaltaisin sanoa että 90luvun saabit ei pääse enää päihittämään alustan nivelien kestossa.niissäkin kun rupeaa monituentaa jo olemaan.Ja monellako saabilla on ajettu 500tkm++ kun niitä niveliä mersussa alkaa menemään...ainakaan omien kokemuksíen perusteella ei mersussa niveliä kuitenkaan yli usein tarvi vaihdella.Wike kirjoitti:Alustan nivelien kestossa saapas kuitenkin päihittää mersun 6-0
Kaikissa vanhoissa autoissahan niitä vikoja on loputtomasti, toisissa vaan vähemmän vakavia kuin toisissa
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
meinaan tämänkaltaista saabia
No ei ne nyt ihan kulutus tavaraa ole.Ainakaan omien kokemuksien perusteella.Mun omassa ei varmuudella oo vielä alapalloja vaihdettu oikeat kilmetrit 655tkm.Taakse yksi poikittais tukivarsi vaihdettu sekä moloemmille puolille raidetangot taakse.Etupään raidetangon päistä ei tietoa paljonko on vaihdeltu.Narinat vaihdettu.Mulla tullu kilsoja 80tkm ja on rangottu ja menty piellä luisuus reilusti.Sekä röykkyisiä mettä teitä ajeltu enemmän kun lujaa.Varmasti meidän perheen eniten selekään saanut auto.
Äiteen auto -87 200D.Meidän aikana on tarvinnu vaihtaa toselle puolelle raidetanko.12vuoden aikana noin 250tkm.Eteen raidetangon päät vaihdettu kokonaisina.Molemmille puolille alapallo nivelet.Narinat vaihdettu.Todelliset kilsat 700-800tkm.
Isän 300D-89.Raidetangon pää toiselle puolelle vaihdettu.Taakse raidetanko toiselle puolelle.Narinat vaihdettu.Todelliset kilsat 550tkm.Ollut meillä vuodesta -92.
Että ei ne nivelet nyt kyllä ihan kulutus tavraa on.Tai kyllähän ne yli puolessa miljoonassa kuluu.
No ei ne nyt ihan kulutus tavaraa ole.Ainakaan omien kokemuksien perusteella.Mun omassa ei varmuudella oo vielä alapalloja vaihdettu oikeat kilmetrit 655tkm.Taakse yksi poikittais tukivarsi vaihdettu sekä moloemmille puolille raidetangot taakse.Etupään raidetangon päistä ei tietoa paljonko on vaihdeltu.Narinat vaihdettu.Mulla tullu kilsoja 80tkm ja on rangottu ja menty piellä luisuus reilusti.Sekä röykkyisiä mettä teitä ajeltu enemmän kun lujaa.Varmasti meidän perheen eniten selekään saanut auto.
Äiteen auto -87 200D.Meidän aikana on tarvinnu vaihtaa toselle puolelle raidetanko.12vuoden aikana noin 250tkm.Eteen raidetangon päät vaihdettu kokonaisina.Molemmille puolille alapallo nivelet.Narinat vaihdettu.Todelliset kilsat 700-800tkm.
Isän 300D-89.Raidetangon pää toiselle puolelle vaihdettu.Taakse raidetanko toiselle puolelle.Narinat vaihdettu.Todelliset kilsat 550tkm.Ollut meillä vuodesta -92.
Että ei ne nivelet nyt kyllä ihan kulutus tavraa on.Tai kyllähän ne yli puolessa miljoonassa kuluu.
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
Jaa, omituista. Eipä ne yleensä kyllä paljon elä... W124 on lisäksi jotenkin niin tylsän näköinen. Joku siinä 740:n kulmikkuudessa vaan kiehtoo.NicNac kirjoitti:No ei se 740 volvo oo lähelläkään w124 mersua.Olin kuskissa 740:llä joka oli madallus sarjalla varustettu.Oli siis iskarit sekä jouset mallia madallus.Mutta kyllä sen huomasi että volvon kori eli.Olo oli kuin ajelisi kumimatolla verrattuna mersuun.Mun vakioalustainen 200D:kin kallistelee vähempi kun se.Että PASKAN MARJAT se vanha volvo peittoaa vanhaa mersua.Uusista en tiedä enkä haluakkaan tietää...
Joo tarkoitus on kyllä viimeestään talvella.Kumma kun ne on mun tuntemiis mersuus kestäny paljon enempi...dealer kirjoitti:Vaihda ennenkuin hyppäävät kolostaan.Mun omassa ei varmuudella oo vielä alapalloja vaihdettu oikeat kilmetrit 655tkm.
Pari- kolmesataatuhatta ne kestää jos kestää.
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
Ongelmahan noissa alapalloissa on se ettei moni osaa niitä tarkistaa, eli auto saattaa olla aamulla katsastettu/huollettu jossain ja illalla alapallo pomppaa pois ja soppa on valmis.
Harju: Eikös S90 ollut takaveto ja 960 korvaaja? Valmistettiinko 940 vielä 98? Täytyypi myöntää etten tunne pahemmin volvon mallihistoriaa...
Harju: Eikös S90 ollut takaveto ja 960 korvaaja? Valmistettiinko 940 vielä 98? Täytyypi myöntää etten tunne pahemmin volvon mallihistoriaa...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
960 S90 ja takaveto edelleen hienoin volovo mitä on koskaan tehtyWike kirjoitti:Ongelmahan noissa alapalloissa on se ettei moni osaa niitä tarkistaa, eli auto saattaa olla aamulla katsastettu/huollettu jossain ja illalla alapallo pomppaa pois ja soppa on valmis.
Harju: Eikös S90 ollut takaveto ja 960 korvaaja? Valmistettiinko 940 vielä 98? Täytyypi myöntää etten tunne pahemmin volvon mallihistoriaa...
940 tehtiin samaan aikaan "karvalakkina"
viimeinen takaveto oli muistaakseni 940 lassikki -98 väriltänsä valkoinen