VVV part 3. eli Vanjan Vaimon Vokus - ja varmari semmone
VVV part 3. eli Vanjan Vaimon Vokus - ja varmari semmone
Olin vahingossa laittanut ostohousut jalkaan kun menin leikkaamaan vanhan taloni nurmikkoa. Naapuri sattui huudeille samoihin aikoihin ja valitteli että pitäisi päästä eroon varmariautostaan kun siitä meni kytkinkin rikki. No, ostohousuthan oli jalassa ja tein hävyttömän alhaisen tarjouksen joka yllättäen meni läpi. En muuten olisi rohjennut tarjota mitään, mutta kun vaimo on valitellut että Viesta on liian pieni - ja Väyry liian iso. No, nyt olisi sitten, saa nähä kelpaako.
Arvatkaapa merkki ja malli vihjeiden perusteella:
VIHJE 1: Ei ole MB
VIHJE 2: on farkkumalli siis
VIHJE 3: Valmistettu vuoden 2000 jälkeen
VIHJE 4: Isompi kuin Fiesta mutta pienempi kuin Väykky
VIHJE 5: Tätä voisi luonnehtia kuin morsiamen pukeutumista eli jotain vanhaa, jotain uutta ja jotain sinistä
Siitä vaan arvaamaan.
Arvatkaapa merkki ja malli vihjeiden perusteella:
VIHJE 1: Ei ole MB
VIHJE 2: on farkkumalli siis
VIHJE 3: Valmistettu vuoden 2000 jälkeen
VIHJE 4: Isompi kuin Fiesta mutta pienempi kuin Väykky
VIHJE 5: Tätä voisi luonnehtia kuin morsiamen pukeutumista eli jotain vanhaa, jotain uutta ja jotain sinistä
Siitä vaan arvaamaan.
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 30.6.2018 7:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Noh noh, kyllä ihan käteisellä ostin eikä edes kaikki lomarahat uponneet siihen.cdi kirjoitti:Arvataan Velaks merkkinen?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Re: VVV part 3. eli Vanjan Vaimon Varkku - arvatkaa mikä?
Ja meillä on oikea vastausman 12-224 kirjoitti:Hokkus-pokkus voorti eli Ford Focus...
Vanhaa = FordVanja-eno kirjoitti:VIHJE 5: Tätä voisi luonnehtia kuin morsiamen pukeutumista eli jotain vanhaa, jotain uutta ja jotain sinistä
Uutta = Focus (en oo koskaan omistanu)
Sinistä = Foordin ovaalilogon pohjaväri
Täytyyköhän topicin nimi sittenkin muuttaa
VVVV Vanjan Vaimon Varmari Vokus
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
No on siinä veetä kerrakseen joten olkon Vokus topiksi sitten eli hän on Ford Focus 1,6 bensakone + manuaali combolla varustettu vuosimallia 2004.
Niin, vaimolle tästä vekottimesta täytyisi tehdä tuleva käyttöpeli. Halpa oli, halvempi kuin uskottekaan, mutta edullisuus selittyy muutamilla ominaisuusilla joista jo rikkoutuneen kytkimen mainitsinkin. Kytkin on mallia neste ja poljin veltto kuin... ööö... no tiedätte kyllä Levyn ja asetelman pitäisi olla ok, joten pienen taustatyön jälkeen mahdollisuudet jäivät siihen että joko polkimen päässä oleva pääsylinteri on antautunut tai painelakeri/työsylinteri combo. Ensin mainittu on poropeukalolle noin neljän tunnin rupeama (ammattilaiselle tunti?) ja osa oli jossain satasen kantturoilla. Jos työsylinteri on morjes, niin sitten pitää ottaa koko laatikko pois. Tämä vaihtoehto ei niin kiva, ja samalla kannattaisi kai jo vaihtaa sitten levy ja asetelmakin samaan kiroilun määrään...?
Toinen ominaisuus on Vokuksia toisinaan vaivaava Väyrys-ihottuma eli ruoste. Pohja oli kohtuukunnossa, mutta etulokarin ja puskurin saumassa on reikä, iso reikä, joten lokari vaihtoon, se kun maksaakin vain mutaman kympin.
Kolmas ominaisuus on tuulilasi, joka voisi olla paremmassakin kunnossa, mutta kyllä siitä läpi näkee.
Muutamia plussiakin oli bonuksena. Jakohihna vaihdettu keväällä ja viime maraskuussa ostetut uudehkot talvirenkaat. Kesärenkaillakin ajelee vielä ensi kesänkin. Ilmastointi toimii ja on muuten kohtuu siisti.
Lopuksi yksi kuva vaikka kaikki nyt kyllä tietävät miltä joku 2004 Vokus näyttää
Niin, vaimolle tästä vekottimesta täytyisi tehdä tuleva käyttöpeli. Halpa oli, halvempi kuin uskottekaan, mutta edullisuus selittyy muutamilla ominaisuusilla joista jo rikkoutuneen kytkimen mainitsinkin. Kytkin on mallia neste ja poljin veltto kuin... ööö... no tiedätte kyllä Levyn ja asetelman pitäisi olla ok, joten pienen taustatyön jälkeen mahdollisuudet jäivät siihen että joko polkimen päässä oleva pääsylinteri on antautunut tai painelakeri/työsylinteri combo. Ensin mainittu on poropeukalolle noin neljän tunnin rupeama (ammattilaiselle tunti?) ja osa oli jossain satasen kantturoilla. Jos työsylinteri on morjes, niin sitten pitää ottaa koko laatikko pois. Tämä vaihtoehto ei niin kiva, ja samalla kannattaisi kai jo vaihtaa sitten levy ja asetelmakin samaan kiroilun määrään...?
Toinen ominaisuus on Vokuksia toisinaan vaivaava Väyrys-ihottuma eli ruoste. Pohja oli kohtuukunnossa, mutta etulokarin ja puskurin saumassa on reikä, iso reikä, joten lokari vaihtoon, se kun maksaakin vain mutaman kympin.
Kolmas ominaisuus on tuulilasi, joka voisi olla paremmassakin kunnossa, mutta kyllä siitä läpi näkee.
Muutamia plussiakin oli bonuksena. Jakohihna vaihdettu keväällä ja viime maraskuussa ostetut uudehkot talvirenkaat. Kesärenkaillakin ajelee vielä ensi kesänkin. Ilmastointi toimii ja on muuten kohtuu siisti.
Lopuksi yksi kuva vaikka kaikki nyt kyllä tietävät miltä joku 2004 Vokus näyttää
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Näissä oli samaa ihanuutta kuin vastaavissa mondeoissa... Ovien kittisaumat aukeaa ja vetoakselit ei pysy laatikossa kiinni? Ajolleen ei hassumpia vehkeitä. Ajat muuttuu. Joskus kun nämä oli uusia, naapurilla oli pakasta revittynä diesel focus ghia varusteilla. Oli siinä muut taloyhtiön asukkaat kummissaan "Onpa Hannulla rahhoo", Hannun Rouva onnesta soikeena taapersi kohti autokatosta ja uutta focusta lähteäkseen kauppaan ostoksille, isännän ajaessa.
Juu, joskin kyllä hyvällä leimalla olevasta josta ei jakohihnaa joudu heti vaihtamaan niin hinnat on siellä tonni ja vähän päälle, tästä ei todellakaan montaa satasta tarvinnut kärsiä. Talvirenkaiden hinnalla läksi eli voisi sanoa että ostin lähes uudet Focuksen talvirenkaat puoleenhintaan ja auto tuli kaupan päälledealer kirjoitti:Nämä on kyllä edullisia laitteita, peruskuntoiset vasta leimatut satasissa.
Hakusessa olisi orggikset pölärit, jollei helpolla löydy niin täytyy tyytyä tarvikkeisiin.Sharedoc kirjoitti:Ulkonäkö kohenee kun ostaa muoviset alumiiniväriset pölykapselit.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Sillä tavalla noita hintoja tutkailin että laitoin merkiksi ford, malliksi focus ja hakusanaksi "kytkin" jolloin lykkäsi juurikin tonnin luokkaa olevaa autoa:
https://www.nettiauto.com/ford/focus/9756573
eikä ole farkku tuo, eli tavaratila pieni
https://www.nettiauto.com/ford/focus/9756573
eikä ole farkku tuo, eli tavaratila pieni
wiimax.fi
Niin, voinhan ihan julkisestikin kertoa että 250 euroa tuohon upposi, joten perikato ei vielä uhkaa.
Sen verran on tehty lisää taustatyötä että kytkimen pääsylinteri maksaa Fixuksessa semmosen noin 90 euroa, työsylkkä 120 euroa ja kytkinpaketti (levy & asetelma) ostopaikasta riippuen 90-150 euroa. Eli kalleimmillaan osiin menee, jos kaikki ostaa, 300-350 euroa, mutta sitten onkin kytkinrempat tehty auton loppuelämän ajaksi. Mutta halvimmillaan selviää vajaalla satasella jos on tuuria...?
Pari lisäkuvaa, joukossa se "väyrysmäinen" kohtakin
Joku aiheuttanut piiiitkän naarmun kuskin oveen. Vauhtiraita korjattu maalikynällä näemmä.
Vähän orastavaa rupea olisi, täytyisi kai viitsiä yrittää ottaa kiinni, kun enempää ei muualla ole, niin olisi sitten siisti.
Sen verran on tehty lisää taustatyötä että kytkimen pääsylinteri maksaa Fixuksessa semmosen noin 90 euroa, työsylkkä 120 euroa ja kytkinpaketti (levy & asetelma) ostopaikasta riippuen 90-150 euroa. Eli kalleimmillaan osiin menee, jos kaikki ostaa, 300-350 euroa, mutta sitten onkin kytkinrempat tehty auton loppuelämän ajaksi. Mutta halvimmillaan selviää vajaalla satasella jos on tuuria...?
Pari lisäkuvaa, joukossa se "väyrysmäinen" kohtakin
Joku aiheuttanut piiiitkän naarmun kuskin oveen. Vauhtiraita korjattu maalikynällä näemmä.
Vähän orastavaa rupea olisi, täytyisi kai viitsiä yrittää ottaa kiinni, kun enempää ei muualla ole, niin olisi sitten siisti.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Otis Vokuksen nosturille ja pällistelin alustaa, ihan odotettavaa rusehtavaa siellä täällä, joka nyt ei Väyrysmiestä hätkytä. Vaan ei vielä (paino sanalla vielä) ollut mistään läpi. Ihan normi Fordin paikkoja. Yksi kärmeskin luikerteli paratiisiin kun kattselin ilmastoinnin kompuraa josta hikoili vihreää lientä eli veikkaisin kompuran vuotavan jostain eli ilmastointi ei ole niin toimiva sitten kuin toivoisi.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Halpa hankintahinta ja edulliset osat houkuttaa uusimaan koko kytkinsysteemin, niin on sitten toimintavarma kytkin sen pari kolme vuotta mitä tuo meillä saattaisi olla.
Kykinasetelma ja -levy (sachs) Keravan Motonet 86€
Pääsylinteri (Lpr) Jpään Fixus 79€
Työsylinteri & painelaakeri (enpä nyt muista merkkiä) Keravan Fixus 91€
Vetareiden stefat vaihdelaatikkoon a'6,50€ Jpään Fixus yht. 13€
eli yht noin 270€
Viikonlopun jälkeen auto nosturille ja työn alle.
Kykinasetelma ja -levy (sachs) Keravan Motonet 86€
Pääsylinteri (Lpr) Jpään Fixus 79€
Työsylinteri & painelaakeri (enpä nyt muista merkkiä) Keravan Fixus 91€
Vetareiden stefat vaihdelaatikkoon a'6,50€ Jpään Fixus yht. 13€
eli yht noin 270€
Viikonlopun jälkeen auto nosturille ja työn alle.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Johtuen leipätyöni luonteesta (yötyö 9,5 tunnin päivä + työmätkohin tunti) kytkinremontti etenee rauhallisesti. Pääsylinteri on jo käytännössä irti ja paljon rojua purettu laatikon irrotuksen tieltä yms. ennakoivaa johon saa aikaa kulumaan.
Hieman vituttaa se, että kaikki on nykyään NIIN muovia, että saa olla tosi tarkka kun irrottelee osia. Toistaiseksi isommilta vaurioilta on vältytty... ja se tilojen ahtaus. Oikein tulee ikävä vanhoja C-Kadetteja joiden tekniikka oli simppeliä ja oli tilaa asentaa ja korjata.
Hieman vituttaa se, että kaikki on nykyään NIIN muovia, että saa olla tosi tarkka kun irrottelee osia. Toistaiseksi isommilta vaurioilta on vältytty... ja se tilojen ahtaus. Oikein tulee ikävä vanhoja C-Kadetteja joiden tekniikka oli simppeliä ja oli tilaa asentaa ja korjata.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Ja jos maltat niin tilaat noi osat mailmalta ja säästät kokonaisbudjetissa satasen.
Hieno löytö hyvään hintaan. Itsekin kun harrastelen kevytmielistä talviauton hankkimista ja myymistä kesäaikaankin, niin juuri tuollaisia etsiskelen passiivisen aktiivisesti. Siitä '03 Mazda 6:sta maksoin 80€.
Yksi Focus oli mulla viime syksynä. Siitä opein että apurungot mätänee.
Paljos tällä on ajettu?
Hieno löytö hyvään hintaan. Itsekin kun harrastelen kevytmielistä talviauton hankkimista ja myymistä kesäaikaankin, niin juuri tuollaisia etsiskelen passiivisen aktiivisesti. Siitä '03 Mazda 6:sta maksoin 80€.
Yksi Focus oli mulla viime syksynä. Siitä opein että apurungot mätänee.
Paljos tällä on ajettu?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Tuosta Mazda kuutosesta sen verran, että kaveri vei juuri hänellä melkein uudesta olleen sellaisen pari satkua ajetun teknisesti vielä napakymppikunnossa olleen '05 hyvin varustellun mallisarjan yläpään bensafarkun paaliin... 1500 romutuspalkkiota ja uusi auto alle. Kuutos-Mazdassa oli vissiin ruostetta yhtä paljon kuin kuudessa huonossa väyrysessä yhteensä...
En malttanut kun pitää saada niin nopsaan valmiiksi kun työt antaa myöten, joten osat jo hankittu.Mou kirjoitti:Ja jos maltat niin tilaat noi osat mailmalta ja säästät kokonaisbudjetissa satasen.
Hieno löytö hyvään hintaan. Itsekin kun harrastelen kevytmielistä talviauton hankkimista ja myymistä kesäaikaankin, niin juuri tuollaisia etsiskelen passiivisen aktiivisesti. Siitä '03 Mazda 6:sta maksoin 80€.
Yksi Focus oli mulla viime syksynä. Siitä opein että apurungot mätänee.
Paljos tällä on ajettu?
Tällä on ajattu 342 tkm.
Jakopää tarpeineen vaihdettu maaliskuun lopussa 339 tkm kohdalla
Edellinen isohuolto jossa vaihdettu öljyjen lisäksi kaikki suodattimet ja tulpat joulukuussa 'viime vuonna 334 tkm kohdalla.
Leimaa tammikuuhun '19 asti.
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 13.7.2018 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Kyllä! Tästäkin paikkasin pari reikää jotka löydettiin hellästi koputtelemalla. Hyvä ja kolisematon auto se oli ajaa mutta mätä.RH kirjoitti:Tuosta Mazda kuutosesta sen verran, että kaveri vei juuri hänellä melkein uudesta olleen sellaisen pari satkua ajetun teknisesti vielä napakymppikunnossa olleen '05 hyvin varustellun mallisarjan yläpään bensafarkun paaliin... 1500 romutuspalkkiota ja uusi auto alle. Kuutos-Mazdassa oli vissiin ruostetta yhtä paljon kuin kuudessa huonossa väyrysessä yhteensä...
Romutuspalkkio on ihan hyvä diili tuommosille jätteille, jos vaan on varaa ostaa uusi auto ja ennenkaikkea kykenee hyväksymään jonkun lelu-kokoluokan. Se palkkiohan maksetaan muistaakseni alle 130g/km autoille.
NettiAutosta kun koittaa kytätä hyviä flipattavia diilejä, niin tuntuu että moni hinnoittelee autonsa tuon romutuspalkkion mukaan.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Joopa. Aika hullua sinänsä, kun sitä palkkiotakaan ei voi autona siirtää enää kuin itselleen, ja silloinkin aika tiukoin säännöin. Viimeksihän tässä kokeilussa muutama vuosi sitten noissa romuissa kävi aika säpinä, kun autoliikkeiden takapihoille haalittiin satasen romuja, jotka sitten myytiin asiakkaalle viidellä sadalla, jolloin asiakas sai vähän hyötyä romutuspalkkiona, eikä autoliikkeen tarvinnut antaa niin paljon alennusta ja laskunhan maksoivat... veronmaksajat...Mou kirjoitti: NettiAutosta kun koittaa kytätä hyviä flipattavia diilejä, niin tuntuu että moni hinnoittelee autonsa tuon romutuspalkkion mukaan.
No, nyt menee ihan sivuraiteelle.
OLihan siinä hommaa, että sai laatikon pois paikaltaan. Piti purkaa yhtä sun toista mitä ei ollut ajatellut, mutta lähtipä laatikko helposti pois paikaltaan kun esteet olivat tieltä pois.
Painelaakeri oli levähtänyt ihan kunnolla ja mehut vuotaneet kytkinkoppaan. Valitettavasti tuli turhaakin työtä tehtyä siinä mielessä, että pääsylinteri on kokonaan oma osuutensa tuossa kytkin hässäkässä ja oli ehjä. Eli sen olisi voinut jättää vaihtamatta ja mikäli se olisi antautunut myöhemmin niin tähän verrattuna pikkuhomma ihan erikseen tehtynä, mutta vaihdetaan sekin nyt varmuudeksi.
Illaksi takaisin tallille, osien vaihto uusiin ja kasaustyöt käyntiin. Voi mennä myöhään.
Painelaakeri oli levähtänyt ihan kunnolla ja mehut vuotaneet kytkinkoppaan. Valitettavasti tuli turhaakin työtä tehtyä siinä mielessä, että pääsylinteri on kokonaan oma osuutensa tuossa kytkin hässäkässä ja oli ehjä. Eli sen olisi voinut jättää vaihtamatta ja mikäli se olisi antautunut myöhemmin niin tähän verrattuna pikkuhomma ihan erikseen tehtynä, mutta vaihdetaan sekin nyt varmuudeksi.
Illaksi takaisin tallille, osien vaihto uusiin ja kasaustyöt käyntiin. Voi mennä myöhään.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Ja menikin aika myöhään, pitkälle yli puolen yön. Mutta nyt laatikko ja muut isommat puretut hilppeet takaisin paikoillaan. Vielä jäi anturien yms. kiinnittelyä ja kasausta sekä ilmaus. Se jäi siksikin että pääsylinteriltä työsylkälle meneä putki oli välillä kokokaan irti vanhan pääsylinterin kannsa, kun ei meinannut sitä saada irti. Vasta kun pääsi ruuvipekissä pyörittelemään alkoi hellittää. Ongelmaksi tuli se, että johtuen persoonallisesta takaisin asennuksesta meni puti väärästä kohtaa ja ei enää yltä työsylinterille
Kun oli jo niin myöhä, niin ajattelin jättää seuravaalle päivälle ja vetää putken paremmin.
Tänään on ollut niin upea ilma etten ole tallille vielä vaivautunut, Motonetissä kävin vain hakemassa väihteistoöljyä ja jarrunestettä ym. pientä.
Kun oli jo niin myöhä, niin ajattelin jättää seuravaalle päivälle ja vetää putken paremmin.
Tänään on ollut niin upea ilma etten ole tallille vielä vaivautunut, Motonetissä kävin vain hakemassa väihteistoöljyä ja jarrunestettä ym. pientä.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno kirjoitti: Painelaakeri oli levähtänyt ihan kunnolla ja mehut vuotaneet kytkinkoppaan.
Näin kunnolla
Pääsylkkä - työsylkkä välinen putkiletkuputki saatu vedettyä paremmin ja homma jatkuu. Enää ilmanputsarihässäkkä ja akun kotelo, akku paikalleen sekä kytkimen ilmaus.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Kytkin ilmattu, Fookkus nipussa ja toimii... Piti heti lähteä sillä töihin niin saa koeajon suoriltaan. No, ainakin töihin asti pääsin
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi