Mun mielestä taas joku vaalea beige sisusta on ruma,eihän sinne voi edes asentaja mennä istumaan ilman että kaikki on paskassa .heikki5 kirjoitti:Ei mitään, se on vaan yksinkertaisesti rumajari_w123 kirjoitti: Mitä V"tun vikaa on tummansinisessä sisustassa kun kaikki sitä morkkaa .
Provotopikki
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Saa nähdä meneekö Paavo nyt nastarenkain varustettuna ilman ojanpohjalla käymättä Kokkolasta Peräseinäjoelle. Aika liukkaita ovat ainakin tienpinnat taasen...
Rankaisin siis emäntää, piiskaamalla hänet täyteen lastatulla Väykyllä muun porukan kera matkaan! Itsehän siis fiilistelen Ladalla perästä, kun ennätän... Minä nyt vaan satun olemaan tällainen mukavuudenhaluinen kermaperse!
Rankaisin siis emäntää, piiskaamalla hänet täyteen lastatulla Väykyllä muun porukan kera matkaan! Itsehän siis fiilistelen Ladalla perästä, kun ennätän... Minä nyt vaan satun olemaan tällainen mukavuudenhaluinen kermaperse!
Joo vaalea sisusta pilaa koko auton .jari_w123 kirjoitti:Mun mielestä taas joku vaalea beige sisusta on ruma,eihän sinne voi edes asentaja mennä istumaan ilman että kaikki on paskassa .heikki5 kirjoitti:Ei mitään, se on vaan yksinkertaisesti rumajari_w123 kirjoitti: Mitä V"tun vikaa on tummansinisessä sisustassa kun kaikki sitä morkkaa .
Eilen vilkaisin Lappeenrannassa myynnissä olevaa w124 300 dt,musta ja kaikinpuolin viksu auto,hintakin kohillaan...mutta...vaalea kangas sisusta .Ei kiitos.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Mutta jos löytyy kaikinpuolin viksu Väykky, kannattaa sisustakin jo vaikka vaihtaa! Tai siis no...ei oikeastaan kannata...Unohtakaa koko juttu!kilander kirjoitti:Eilen vilkaisin Lappeenrannassa myynnissä olevaa w124 300 dt,musta ja kaikinpuolin viksu auto,hintakin kohillaan...mutta...vaalea kangas sisusta .Ei kiitos.
Maybee,mutta kun sedaniin viksunnäköisiä sisustoja on jostainsyystä harvassa.Ja maksaa seteli rahhaa nekin .Tomaatti II kirjoitti:Mutta jos löytyy kaikinpuolin viksu Väykky, kannattaa sisistakin jo vaikka vaihtaa! Tai siis no...ei oikeastaan kannata...Unohtakaa koko juttu!kilander kirjoitti:Eilen vilkaisin Lappeenrannassa myynnissä olevaa w124 300 dt,musta ja kaikinpuolin viksu auto,hintakin kohillaan...mutta...vaalea kangas sisusta .Ei kiitos.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-
Mie oon muute ihan sammoo mieltä, ex-coupessa oli vaalea-kangas sisusta, enkä oikeen pitänyt siitä koskaan, luulin kuitenkin voivani elää asian kanssa. Ongelmahan ei ollut vaalean värin liansiotokyky, vaan sisusta oli yksinkertaisesti liian valoisa meikeläisen makkuun.jari_w123 kirjoitti:Mun mielestä taas joku vaalea beige sisusta on ruma....heikki5 kirjoitti:Ei mitään, se on vaan yksinkertaisesti rumajari_w123 kirjoitti: Mitä V"tun vikaa on tummansinisessä sisustassa kun kaikki sitä morkkaa .
Sininen sisusta sopii mersuun mainiosti ja siellä nukuttaakin hyvin...
Mustaa sisustaa minulla ei ole ollut, mutta joku mustan variaatio voisi olla ihan mukava. Toisaalta tuo sininen on omanlaisensa.
Kaverilla on audissa aika tukeva sisusta, täysmusta, kattoverhoilua myöten. Se luo omanlaisensa tukevan fiiliksen kabiiniin.
BMW 318d -09
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
Re: ..
Äähh...kunnon s linja-autoplyyssillä verhotut on ne ainoot ja oikeet mersun penkitjarski kirjoitti:Mitää nahkapenkkejä, Tammersuojat ne olla pitää.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
Re: ..
Tuo plyyshi on siitä kiva, että se nappaa autoon istuttaessa housuista niin kiinni, että verkkareista näkyy 10cm vauhtiviivaaLucky-Dog kirjoitti:Äähh...kunnon s linja-autoplyyssillä verhotut on ne ainoot ja oikeet mersun penkitjarski kirjoitti:Mitää nahkapenkkejä, Tammersuojat ne olla pitää.
Ei hyvä
Musta nahkasisustus, eikä ilmastointia=paistetut munat
Siksi väykyssä onkin musta verhoilu. Ovat ajatelleet senkin jo valmiiksi tehtaalla. Sillä penkillä kun asentajat joutuvat istumaan likaisine haalareineen lähes jatkuvastijari_w123 kirjoitti:Mun mielestä taas joku vaalea beige sisusta on ruma,eihän sinne voi edes asentaja mennä istumaan ilman että kaikki on paskassa .
Hei onhan väykyssä jotain hyvääkin. Sisustan väri
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
No kuinkas se matka meni? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007122 ... 6_uu.shtmlTomaatti II kirjoitti:Saa nähdä meneekö Paavo nyt nastarenkain varustettuna ilman ojanpohjalla käymättä Kokkolasta Peräseinäjoelle. Aika liukkaita ovat ainakin tienpinnat taasen...
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
Niin vähän ku jotku vaihettavat värikuoret.Kyllä tuo vaalea saattaa johonkin autoon sopiakkin mutta ei mulle,maku asioista ei voi kiistellä .Heavy kirjoitti:Vaalea kerman värinen sisustus ja kiiltävän musta auto... Mielestäni aika mukava yhdistelmä Toki, jos hommaa useampia sisustuksia niin voi aina vaihdella välillä, jos haluaa vaihtelua.
W123 300TD farkkupaku
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Hyvin se kuulemma oli mennyt... En ole toki Väykkyä vielä nähnyt!TeroK kirjoitti:No kuinkas se matka meni? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007122 ... 6_uu.shtml