
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7HDznTP8zf8[/youtube]
Mikä tälläistä tekee? Ilmavuoto? Ronkin muuten samalla kertaa pellin alla ollessani kaasuvivustossa olevaa mikrokytkintä. Ei kai se...?
Käympä kokeilemassaSivonen kirjoitti:Pistäpäs auto käyntiin ja mene ronkkimaan sitä mikrokytkintä... Vaikuttaako?
TK-moottori oli ihan mykkä, ei reagoinut virtaan mitenkään. Mitenkä ilmavuodon saa selvitettyä, ja mistä sitä voi etsiä?Sivonen kirjoitti:Voisi johtua tk-moottorin jumittamisestakin, tai tosiaan ilmavuodosta.
Sinne en siis satuSivonen kirjoitti:Tuollaista aaltoilua tekee myös sen yhden ruuvin vääntäminen ruiskusta, mikä se nyt nimeltään olikaan... EHA? Mutta älä mene vääntelemään, ei se itestään ole pyörinyt pieleen.
Mittarin mukaan virrat päällä tulee 12v.AM kirjoitti:Voisi olla se liitinkin rikki, minulla oli siinä kosketushäiriötä, siis siinä joka tulee tk-moottorille.
Jep, ja kun ne kierrokset käy välillä yli 3tonnissa niin äänetkin on sen mukasta. Ihmiset kattoo pahalla kun pysähtyy päästämään jalankulkijoita tien yli. Ihan kun vihjailisin kaasuttelulla että painukaa nyt siitäAM kirjoitti:On muuten kohtuullisen noloa liikennevaloissa kun auto kaasuttelee itsekseen![]()
700 on normaali, muistaakseni 650-750 on ohjearvo.HeneHendersson kirjoitti:Tyhjäkäynti on suurimman osan ajasta n. 700kiekkaa joka tuntuis olevan aika vähän(auto tärisee hiukan) välillä kierrokset on n.1000 ja sit kun hipasee kaasua niin laskee 500 kautta 700. Onko tuo normaalia?