mb 260 E tubottaminen

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
miksottaja
Viestit: 7
Liittynyt: 02.4.2012 11:52
Paikkakunta: sotkamo

mb 260 E tubottaminen

Viesti Kirjoittaja miksottaja »

Hei jos jollain olisi tietoa et kuinka saa turbotettua auto o vuosi malliltaan 89 niin pitäisi saada turbottaa mut käyn kontorilta tarkistaan mut jos jollain on tietoa mistä pakosarjan sais tilattua jaa mikä moottorin ohjaus tarviiko pensa linja vetää uusiksi (isommat) kestääkö männät jne jne eli jos jollain on oma kohtaista kokemusta mersu pensa koneen turbottamisesta niin olisi kiva saada tietoa ettei tarvisi mennä takaperin puuhu niinkuin näissä yleensä käy
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Kaveri aikoinaan tuollasen turbotti ja siitä tuli kyllä vielä vapariakin karmeampi ajjaa. Alle 3000 kierroksen ei koneessa tapahdu mitään ja
sen jälkeen turbopotku osuu samoille kohille kuin "teho"piikki tuossa koneessa muutenkin. On siinä niskatuille tarvetta.
230 tuntui olevan parempi aihio tuohon hommaan. Vakio männät siinä tais olla, sorvissa vaan ajettu matalemmaksi ja muutenkin vakio osilla. kai se jotain kestää...
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

W/S124 E280/E320 tai C-sarjan vastavista saat pensakiskon sähkösuuttimille.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
miksottaja
Viestit: 7
Liittynyt: 02.4.2012 11:52
Paikkakunta: sotkamo

260e turbotus

Viesti Kirjoittaja miksottaja »

kävin kontorilla tarkistaan ja homma onnistuu kuha laittaa katalysaattorin ja teho lisäystä saa "20 prossaa"
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

niin teholisäystä saa olla 20% E400 malliin verrattuna. eli 279hv*20%
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
miksottaja
Viestit: 7
Liittynyt: 02.4.2012 11:52
Paikkakunta: sotkamo

Viesti Kirjoittaja miksottaja »

juu niin se oli malli suurinta konetta kohtaan se lasketaan se teho lisäys
miksottaja
Viestit: 7
Liittynyt: 02.4.2012 11:52
Paikkakunta: sotkamo

Viesti Kirjoittaja miksottaja »

eli saa ottaa 340 heppaa mut olisi tyytyväinen vähempäänkin 100 hepan lisäys olisi näin ens alkuun tavoitteena
miksottaja
Viestit: 7
Liittynyt: 02.4.2012 11:52
Paikkakunta: sotkamo

Viesti Kirjoittaja miksottaja »

niin et jos olisi jollain vinkejä/pakosarjaa tuollaseen koneeseen ja pitääkös poltoaine linjat uusiksi mitä mittareita kannattee hommata jne jne paljon kysymyksiä ja niin jos jollain asd vetareita jemmassa kohtuu hinnalla tai jos jollain olisi tietoa tekisikö joku vahvempia jossain metalli pajalla ku itellä oli mielessä et puran vetareista päät pois ja rupeen kyseleen millä metalli pajalla voisi teettää pikkasen vielä vahvempiaa ku liikkeestä ei haluta ostaa ku yli tonni kappale ja silläpä sitä itellä tuollanen auto onkin ku katkasi vetarin 300 turbo diiselistä niin tulin siihe tulokseen et halvemmaksi tulee ostaa sellanen auto missä on asd vetarit
Avatar
Hannu.H
Viestit: 795
Liittynyt: 03.7.2007 16:19
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Hannu.H »

miksottaja kirjoitti:tekisikö joku vahvempia jossain metalli pajalla
Tuolla voisi onnistua? http://www.sorvaamokarpiola.fi
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”