190 kardaani ja perä/vetari ongelma

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
väpelö
Viestit: 93
Liittynyt: 28.2.2007 20:02

190 kardaani ja perä/vetari ongelma

Viesti Kirjoittaja väpelö »

eli tarkoitus olisi naitattaa 2.5d pikkuperän tilalle 2.65 perä 300d turbosta.onko tämä ns keski-iso perä?no eipä onnistunut vaihtaa entisestä 100mm laippoja 110mm tilalle.eli taitaa mennä vetareiden vaihto hommiksi.ilmeisesti 124 vetarit ei käy 190 vaan on hieman lyhemmät?saa tarjota jos jollain on ylimääräisiä vetareita 110 laipoilla :!:
ja myös 190 käypäistä perän takakantta voi tarjota,pikkuperän takakansikaan ei käyny.

nurkista löyty pyörimästä oisko se 300d etukardaani mikä ois ollu just sopivan mittainen getrakin kanssa.no mutta se kardaanin liitospa ei passaakkaan takakardaaniin vaan on liian horo.tuon 190 kardaanin liitos on 24mm ja tuon 300d kardaanin liitos 28mm.käytetäänkö 190 aina 24mm liitoksella olevaa takakardaania?ainakin 190 on vaan tarjolla yhdenlaista kardaanin kannatinlaakeria :roll: elikkä ois myös tarvista tuohon perään passaavaa takakardaania jos jollain sattuu käypästä löytymään,miksipäs ei vaikka koko paketti sisältäen myös etukardaanin :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”